EX-PSYKOLOGI YRITTI PALATA NORMAALIELÄMÄÄN

Anonyymi-ap

Tuon zombikauden jölkeen yritin palata entisenlaiseen elämään. (En enää töihin.)

Pitkän lamattuna olemisen jälkeen aivot janosivat virikkeitä, toimintaa, tietoa, sivistystä, kulttuuria. Ja kun niitä ei ollut tarjolla täällä, menin Hyvinkäälle.

Olen avannut Hyvinkään palstalle ketjun. Voitte lukea siitä yrityksistäni.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/17888272/riksun-vainottu-on-käynyt-hyvinkaallakin#page-top

Tässä ketjussa tarkastelen riksun näkökulmasta ja laajemmin vainoon liittymisestä

8

371

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hups. Tulipas vähän hankala otsikko.

      En tajunnut olevani joukkovainon kohde, vaikka kaikki tahot vainosivat.

      Jooga olisi ollut sitä entistä tavalliseen elämään kuuluvaa. Yririn Hämeenlinnassa. Syksy oli kauheaa, kevät lukukausi hirveää. Yritin joogaopistolla pariin otteeseen. Aivan hurjaa stalkkaamista. - Kotona olisin osannut omipäinkin joogata, mutta se tehtiin mahdottomaksi. Kun levitin joogamaton lattialle, sen päällä ehdin tehdä muutaman venytyksen, sitten e-häirintä. Minua niin kauan ammuskeltu, että tunnistin sen.

      • Anonyymi

        Zombivaiheen jälkeen tunsin tarpeelliseksi kuntouttaa aivoja. Hankin kirjallisuutta, esim, Mensasta. -Tein itselleni ohjelman. Iloisena soitin siskolle ja kerroin, että huomenna aloitan.
        Vielä samana päivänä minut myrkytettiin. "Harmaa myrkytys". Puolentoista kuukauden päästä toivuin siitä. Tämän lisäksi venytysjumpassa putosin/pudotettiin pää edella lattiaan.- Olen kirjoittanut seurauksista.

        Eli en koskaan edes alkanut aivojen kuntoutusohjelmaani. Myrkytyksen mentyä ohi, huomasin olevani paljon huonommassa jamassa, kuin ennen kuntoutussuunnitelmaani.

        KOKO SUOMI VAINOSI ja koko Riihimäki. Elämä oli yhtä selviytymistä edes välttämättömästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Zombivaiheen jälkeen tunsin tarpeelliseksi kuntouttaa aivoja. Hankin kirjallisuutta, esim, Mensasta. -Tein itselleni ohjelman. Iloisena soitin siskolle ja kerroin, että huomenna aloitan.
        Vielä samana päivänä minut myrkytettiin. "Harmaa myrkytys". Puolentoista kuukauden päästä toivuin siitä. Tämän lisäksi venytysjumpassa putosin/pudotettiin pää edella lattiaan.- Olen kirjoittanut seurauksista.

        Eli en koskaan edes alkanut aivojen kuntoutusohjelmaani. Myrkytyksen mentyä ohi, huomasin olevani paljon huonommassa jamassa, kuin ennen kuntoutussuunnitelmaani.

        KOKO SUOMI VAINOSI ja koko Riihimäki. Elämä oli yhtä selviytymistä edes välttämättömästä.

        siis pakotettiin roikkumaan pää alaspäin puolapuilla


    • Anonyymi

      Niin, että ketju loppuu tähän. - Entistä elämää mietin seuraavan kerran. kun toinen TI kysyi, alkoiko vainoni jo työssä ollessa.

      • Anonyymi

        Kuvauksia tästä vaiheesta on muissa ketjuissa. Ei ollut tarjolla edes sitä tavallista elämää, mikä muille oli mahdollinen.
        Huomasin, ettei minun ollut mahdollista ostaa palveluita ja tavaraa nk. muiden. Asioiden hoito oli vaikeaa. Kohtelu törkeää. Havahduin siihen, että jouduin jatkuvasti tekemään kanteluja, valituksia, rikosilmoituksia. - Lopetin tämän toiminnan ja ihmettelin, miten maailma on voinut muuttua tällaiseksi. Vuoden 2015 jälkeen tajusin, että olin tehnyt kanteluita ym. stalkkauksista. Nyt Ex FBI Agentti Gundersonin kirjoituksia luettuani on epämiellyttävästi kirkastunut kuvio: olin joutunut gs-vaino listalle.Ylhäältäpäin tulleiden määräysten mukaan toteutettiin stalkkauksia käsikirjoituksen mukaan. Tämän ydintoiminnan ympärille oli kertynyt erilaisten yhteisöjen vainotoimintaa, satan cultkin mainitaan.


    • Anonyymi

      Riksun vainottu kävi Hyvinkäälläkin .ketjussa on yritykseni kansalaisopistossa osallistua yliopistotasoiseen keskusteluun katsellun tallenteen pohjalta. -Paskaksi pistettiin yritykseni ja siinä sitä "maine" kertyi.

    • Anonyymi

      Jos edellä kuvatut vastoinkämiset eivät olisi olleet vainoa tai vaino olisi loppunut niihin, olisin pystynyt palaamaan "normaalielämään" eli tavisten joukkoon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 129
      3521
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3219
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2388
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1841
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1476
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1390
    Aihe