Kansanradio on pilattu!

Anonyymi-ap

Uuden miesjuontajan kumma tapa pimputtaa sitä kansanradion tunnusmusiikkia pitkin lähetystä on kamala. Yritän aina KUUNNELLA mitä puhutaan, se ei ole aina helppoa, koska soittajat ovat vanhoja ihmisiä ja puheesta on vaikeaa saada selvää. Siksi volyymi on kovemmalla kuin normaalisti.

Ja nyt tämä juontajaukko laittaa sen musiikin soimaan kesken lähetyksen. Useita kertoja pitkin poikin, puolen tunnin ohjelmaa. Mikä ylen toimittajia oikein vaivaa? Älyn puute vai mikä?
Heti takaisin vanha tapa!!!!!

83

3026

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuuntele minua, kuuntelen sinua. ÄÄÄÄNI kuuuuuun ooooon, KANSANRADIOOOOOON! tunnari takaisin, perkele! Ja mielellään kommarikuoron esittämänä, saatana!

      • Anonyymi

        Tämäpä oli hauskasti kirjoitettu. Kiitos hyvistä nauruista! Se piristi sunnuntai-iltaa.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Lähiökapakan Epävireisen Juoppokuoron ja MC-Mallasjuoman esittämänä PERKELE!!epävireistä kuorohoilausta sekä todella sekavaa räppiä Jee!!että sellainen uusi tunnari 20 kertaa lähetyksen aikana ajetaan ulos,varma tapa raivostuttaa kaikki Kansanradion kuuntelijat lopullisesti NYT LENTÄÄ RADIO IKKUNASTA KARTANOLLE JUMALAUTA SAATANA!!!!


    • Anonyymi

      Aivan kumma tapa. Kuin jäätelöauto, joka pärähtäisi soimaan joka toinen minuutti.
      Tärkeintähän on kuulla kansan ääntä, vai?

      • Anonyymi

        Onko se ohjelman tunnusmusiikki muuten Nightwishin tekemä? Kuulostaa samanlaiselta tivolimusiikilta.


    • Anonyymi

      Miksi et vain totea. YLE menee vain huonommaksi monessa asiassa. Sen sijaan että odotat vielä 10 vuoden päästä muutosta, kitiset ja katiset sen ajan ja makselet alati korenevaa YLE pakkomaksua, voisit ryhtyä joukkoon jotka vaativat poliitikoilta toimia. YLE:n budjettia pienemmäksi ja ihmisille enemmän rahaa käteen palkasta ja eläkeesstä kun pakkomaksu on pienempi.

      • Anonyymi

        Kansanradion kuuntelijat eivät maksa veroja, kuluttavat sen sijan muiden maksamia verorahoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kansanradion kuuntelijat eivät maksa veroja, kuluttavat sen sijan muiden maksamia verorahoja.

        Mikäs houre tämä kommentti on.
        Kyllä me maksamme veroja ihan joka iikka. Kaupassa arvonlisäveroa, bensassa bensaveroa. sähköveroa, kiinteistö- ja perintöveroa mm., ja työveroa maksamme ja eläkkeistä liian ison osan. Jopa työtön maksaa veroa, jopa pienimmästä työmarkkinatuesta 20% veroa valtiolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs houre tämä kommentti on.
        Kyllä me maksamme veroja ihan joka iikka. Kaupassa arvonlisäveroa, bensassa bensaveroa. sähköveroa, kiinteistö- ja perintöveroa mm., ja työveroa maksamme ja eläkkeistä liian ison osan. Jopa työtön maksaa veroa, jopa pienimmästä työmarkkinatuesta 20% veroa valtiolle.

        ...ja Ylen pakkoveroa.


    • Anonyymi

      Pimpelipom. Varmaan häiritsee muitakin kuuntelijoita. Suurin osa heistä vanhoja.

    • Anonyymi

      Valitusradio on sunnuntain parhautta.
      "Kyllä minä taas niin perrrrrr....mieleni pahoitin"

      • Anonyymi

        Se on. Kansan syvien rivien parhaat tietäjät ojentavat itseään nuorempia besserwissereitä.
        Ohjelma on ylen parasta tarjontaa. Olen toivonut pidempää ohjelma-aikaa, tai ainakin vähemmän juontajan kommentteja. Ylipäänsä, ohjelman juonto on ollut sellaista vähättelevää viime vuodet, miksi sitä ihmettelen.
        Ohjelmaa kuuntelee myös ns. parempi väki, pressaa myöten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on. Kansan syvien rivien parhaat tietäjät ojentavat itseään nuorempia besserwissereitä.
        Ohjelma on ylen parasta tarjontaa. Olen toivonut pidempää ohjelma-aikaa, tai ainakin vähemmän juontajan kommentteja. Ylipäänsä, ohjelman juonto on ollut sellaista vähättelevää viime vuodet, miksi sitä ihmettelen.
        Ohjelmaa kuuntelee myös ns. parempi väki, pressaa myöten.

        Ohjelma voisi olla kolmen tunnin suora lähetys ilman juontajaa.


      • Anonyymi

        Ei mitään perrrrr. vaan karkeasti PERRRKELE ! Vanhat ukot ja mummot kiroilee ja pilanneet kansanradion.


    • Anonyymi

      Kansanradio on muuten ok ohjelma, mutta kun aletaan laulamaan tai lausumaan runoja, niin se ei kuuluisi koko ohjelmaan. Ovat varmaan omasta mielestään hyviäkin esiintyjiä, mutta aiheuttavat vain myötähäpeää ja kiusallisuuden tunnetta!"

      • Anonyymi

        Niinpä, mutta iso osa kuulijoista ja soittajista on vanhempaa väkeä, jotka ovat tuollaiseen tottuneet. Omat vanhempani mm. ovat syntyneet 1920-luvulla ja silloin oli koulussa tuollainen tapa, eli esiinnyttiin. Jäänyt päälle.
        Minua häiritsee juonto enemmän. Miksi sinnekin on haalittu niitä ässävikaisia, ei kiva. Ja jotenkin tahmeita tyyppejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, mutta iso osa kuulijoista ja soittajista on vanhempaa väkeä, jotka ovat tuollaiseen tottuneet. Omat vanhempani mm. ovat syntyneet 1920-luvulla ja silloin oli koulussa tuollainen tapa, eli esiinnyttiin. Jäänyt päälle.
        Minua häiritsee juonto enemmän. Miksi sinnekin on haalittu niitä ässävikaisia, ei kiva. Ja jotenkin tahmeita tyyppejä.

        Juontajien puolue kanta pitäisi selvittää! KANSA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juontajien puolue kanta pitäisi selvittää! KANSA

        Ja antaa perusvaatimuksena lukea sosiaalipolitiikkaa. Kun oli juttua ulosottovelallisista, tämä naisjuontaja ei tajunnut mitään mistään. Tai työttömien asemasta työmarkkinoilla, niissäkin on asenne kummallinen. Ja köyhyydestäkään ei tahua hölökäsen pöläystä.
        Vissiin on porvari, oikeistolainen ja kapitalisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja antaa perusvaatimuksena lukea sosiaalipolitiikkaa. Kun oli juttua ulosottovelallisista, tämä naisjuontaja ei tajunnut mitään mistään. Tai työttömien asemasta työmarkkinoilla, niissäkin on asenne kummallinen. Ja köyhyydestäkään ei tahua hölökäsen pöläystä.
        Vissiin on porvari, oikeistolainen ja kapitalisti.

        Naiset ulos radiosta! KANSA


    • Anonyymi

      Kansanradio olisi parempi ilman juontajaa. Juontajan tyyli on jotenkin sellainen, että eipä niitä puheluita tosissaan kannata ottaa. Mielestäni se on kuuntelijan asia, miten kukin niihin puheluihin suhtautuu.

      • Anonyymi

        yhyhyy, niin huono tuo kansanradio, yhyhyy.


    • Anonyymi

      Ainako kaiken pitää mennä sinun aloittajan tahdon mukaan. Kun sinä et tykkää niin pilalla on.

      • Anonyymi

        Kyllä. Aina pitää mennä kuin tahdon. My way or no way.
        Asiaan, ei tuo uudistus voi olla kenenkään mieleen. Se musiikki on jo muutenkin varsin päällekäypä, siis ohjelman alussa ja lopussa, mutta EI keskellä joka toinen minuutti! Ei missään nimessä tuollaista kukaan kestä.
        Voisit kuunnella ennen kuin kommentoit. Sitten kerrot, onko jees?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Aina pitää mennä kuin tahdon. My way or no way.
        Asiaan, ei tuo uudistus voi olla kenenkään mieleen. Se musiikki on jo muutenkin varsin päällekäypä, siis ohjelman alussa ja lopussa, mutta EI keskellä joka toinen minuutti! Ei missään nimessä tuollaista kukaan kestä.
        Voisit kuunnella ennen kuin kommentoit. Sitten kerrot, onko jees?

        Akbar sanoo niin. 87,6 äf äm jou jou.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Akbar sanoo niin. 87,6 äf äm jou jou.

        jotku ikäänku esiintyy meinä, et me tehtäs kirjotuksii, ja jotku väittää et he on havainneet lähetteen, ja kaikenlaisii erilaisii variaatioit on täst 🤔 . kuten yllä oleva kirjoitus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Aina pitää mennä kuin tahdon. My way or no way.
        Asiaan, ei tuo uudistus voi olla kenenkään mieleen. Se musiikki on jo muutenkin varsin päällekäypä, siis ohjelman alussa ja lopussa, mutta EI keskellä joka toinen minuutti! Ei missään nimessä tuollaista kukaan kestä.
        Voisit kuunnella ennen kuin kommentoit. Sitten kerrot, onko jees?

        Sinäkö päätät ettei muut voi tykätä, koska itse et satu tykkämään. Ei ole pakko kuunnella jos ohjelma ei miellytä.


    • Anonyymi

      Kansa vaatii Kansanradion vanhan tunnarin takaisin!

      • Anonyymi

        Eikä vaadi. Pelkästään sinä sinä sinä. Kaikki pitää mennä sun mielesi mukaan.


      • Anonyymi

        mielikuvamainontaahan tuo on, ja vaikka kaipaisitkin vanhaa kommunistista mekkanojinglee niin muut 99% eivät sitä kaipaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä vaadi. Pelkästään sinä sinä sinä. Kaikki pitää mennä sun mielesi mukaan.

        Kyllä kansa tietää!


    • Anonyymi

      Vieläkin soitteli. Koivisto on nimi.

    • Anonyymi

      Kansanradio on perinteinen äänikanava, jonka pääasialliset keskustelijat ovat ikääntyneitä kansalaisia. Juuri heitä, joilla ei ole älykännyriippuvuutta tai whatsappi-addiktiota. Ovat kansan syviä rivejä sieltä jostain kaukaa.
      Ohjelman pitää kunnioittaa tätä formaattia.
      Juontaja Koiviston myös, eli ei turhaa höpöä tai ylimielisyyttä. Sen foorumi on muualla kuin kansan äänen parissa.

    • Anonyymi

      Tollaset ohjelmat sais lopettaa,typerää änkyröintiä ja vanhojen äijien mielestä naiset ei osaa mitään,esim päättää asioita,politiikassa ym.Naiset juuri on päättäväisempiä,vanhojen kääpien mielestä naisen paikka kotona.Tulkaa nykyaikaan änkyrät,nainen ei ole miehen omaisuutta,onneksi en tarvi miestä mihinkään.

      • Anonyymi

        Onhan siellä naisiakin soittajissa.
        Useampi koskettava puhelu on jäänyt mieleen. Erään kerran vanha eläkeläisnainen melkein itki, kun oli joutunut ulosottomiehen kiusaamaksi. Vanhus ihmetteli, miksi virkamies tahallaan pelottelee, uhkailee ja häpäisee vanhaa ihmistä. Toinen oli taannoin, kun vanha nainen toivoi puhekumppania. Oli ollut yksin jo vuosia, ei ollut ketään joka kävisi tai kyselisi kuulumisia. Omaisia ei yksinäisen vanhuksen elämä kiinnosta.
        Kolmas puhelu, joka on jäänyt mieleen, oli talvella asunnossaan paleleva vanhus (nainen), jonka asunnon lämpötila oli alle 14 astetta. Talo oli kunnan ja kukaan ei auttanut.
        Mielestäni nämä em. aiheet ovat olleet kuuntelemisen arvoisia.


    • Anonyymi

      Paraneeko ohjelma sillä kun ruikutat täällää? Miksi yhden ihmisen ja juuri sinun mielienmukaan pitäisi YLEn ohjelmia tehdä. Kun sä et tykkää ei muutkaan saisi.

      • Anonyymi

        Kommentti(ni) poistettu sääntöjen vastaisena, koska se sisälsi enkun kieltä. Buhahaaaaaa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommentti(ni) poistettu sääntöjen vastaisena, koska se sisälsi enkun kieltä. Buhahaaaaaa :)

        moi peelo!


    • Anonyymi

      Vanhat mummot arvostelee nuorten naisten hiuksia,itse ihmettelen mummojen lyhyitä ja permanentattuja hiuksia ...karmeita,miesmäisiä hiuksia.

      • Anonyymi

        Nykyiset latteat hiusmallit on kaameita. Se on ihan tosiasia. Hiirenhäntää roikkuu silmien reunoilla kuin joku hirveä verho. Ei suomalaislla ole mitään ulkoista kauneutta näyttää sitä hevosennaamaa ja perunanokkaa. Sisäinen kauneus ei riitä.
        Hiukset kiinni jossei ole rahaa kampaajalle. Leikatkaa nyt edes joku MALLI siihen roikkuvaan lettiinne. Jos vielä joku taas alkaa leipomaan telkussa hiukset hipoen tainikaa, oksennan.
        Hankkikaa nuoret ja vanhemmat naiset peili!


    • Anonyymi

      Karmeaa valitusta ja känisiöitä,hankkikaa itsellenne elämä.

    • Anonyymi

      Miehet pois radiosta.

      • Anonyymi

        Naiset pois radiosta.


    • Anonyymi

      Nuoret pois linjoilta, paitsi vain jos on positiivista sanottavaa.

    • Anonyymi

      No eipä vanhuksilla ole juuri,kuin valittamista siinä ohjelmassa...oletteko jo dementoituneet? Minua ei juuri ärsytä mikään.Ainoastaan valehtelevat ja varastavat ihmiset.ehkä

    • Anonyymi

      Minä juon nyt kaljaa 🍺🍺🍺🍺🍺🍺

    • Anonyymi

      Nythän se on parempi. Viitsii kuunnellakin.

      • Anonyymi

        Tilulilulei soi aina välillä edelleen. Viimeksi onneksi vain kerran. Ja oli siitä tunnarista tehty kuuloystävällisempi versio, ei pauhaava. Edelleen: vanhat ihmiset kuuntelevat ohjelmaa sen asian vuoksi, ei viihtyäkseen viihdeohjelmaformaatilla. Kansanradio on ainoa kanava sadoille tuhansille netittömille tuoda esiin arkielämänsä tärkeitä asioita.


    • Anonyymi

      onneksi sandelssii voi nauttii niin paljonku sielu sietää 🍺📡📻🔊🛐😇👍

    • Anonyymi

      Mauno Voutilainen juontajaksi, niin saisi vihdoin työpaikan!

      • Anonyymi

        On jo eläkkeellä. Muuten jees!


    • Anonyymi

      Kyllä ihmisillä on elämä helppoa,kun jaksetaan valittaa mitättömästä asioista.sairasta

      • Anonyymi

        Hyvin sanottu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin sanottu

        Ai sinun mielestäsi kansalaisella ei saa olla valitettavaa? Ei mitään kanavaa missä ääni tulee julkisesti esille? Suurin osa ikäihmisistä ei käytä mitään nettisivustoa, ei twiittaa eikä ole naamakirjassa. Miten sinä kuvittelet että heikäläiset saavat asiansa esille muulla tavoin kuin perinteisen veromaksajien kustantaman kansanradion kautta?
        Ja juu, ei todellakaan monella ole elämä helppoa.
        Teillä nuorilla on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sinun mielestäsi kansalaisella ei saa olla valitettavaa? Ei mitään kanavaa missä ääni tulee julkisesti esille? Suurin osa ikäihmisistä ei käytä mitään nettisivustoa, ei twiittaa eikä ole naamakirjassa. Miten sinä kuvittelet että heikäläiset saavat asiansa esille muulla tavoin kuin perinteisen veromaksajien kustantaman kansanradion kautta?
        Ja juu, ei todellakaan monella ole elämä helppoa.
        Teillä nuorilla on.

        Suurin osa ihmisistä ei kuuntele Kansanradiota.


    • Anonyymi

      reporadio on pilattu kirkuvanpunaisella nazi-propagandalla, ilmiselvä rituaaliteurastus!

    • Anonyymi

      Ne jolla on paljon murheita ja ongelmia elämässä, ei jaksa enään valittaa.Ne valittaa,joilla ei tarpeeksi vaikeuksia.Minun kotona oli sääntö,ei saa valittaa,muuten sai selkä saunat.Siksi en valita,vaikka olisi ongelmia.En ole enää nuori,kohta 70v

      • Anonyymi

        Olet valtion virkahenkilön unelma asiakas. Hiljainen, vääriin päätöksiin tyytyvä ja kurinalainen kansalainen. Minä sitä vastoin (70v) olen elämän myrskyissä oppinut vaatimaan oikeutta. Ja juu, kasvatus oli tehdä minustakin hiljaisen ja kiltin, mutta onneksi kohtalo näytti luuvitosta liian monta kertaa jotta itseni puolustaja minussa heräsi. Nyt puolustan kaikkia heikommassa olevia, lajista riippumatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet valtion virkahenkilön unelma asiakas. Hiljainen, vääriin päätöksiin tyytyvä ja kurinalainen kansalainen. Minä sitä vastoin (70v) olen elämän myrskyissä oppinut vaatimaan oikeutta. Ja juu, kasvatus oli tehdä minustakin hiljaisen ja kiltin, mutta onneksi kohtalo näytti luuvitosta liian monta kertaa jotta itseni puolustaja minussa heräsi. Nyt puolustan kaikkia heikommassa olevia, lajista riippumatta.

        Olen aina osannut hoitaa asiani,vaikka olen nainen.Ei valittamatta oleminen tarkoita,että tyytyisi kaikkeen,asioista voi keskustella.Olen ollut yli 20v ilman miessuhdetta enkä tarvi miestä mihinkään.Pidän radioon soittavia aika sivistymättöminä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen aina osannut hoitaa asiani,vaikka olen nainen.Ei valittamatta oleminen tarkoita,että tyytyisi kaikkeen,asioista voi keskustella.Olen ollut yli 20v ilman miessuhdetta enkä tarvi miestä mihinkään.Pidän radioon soittavia aika sivistymättöminä.

        20 vuotta ilman miessuhdetta. Olet jäänyt paljosta paitsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen aina osannut hoitaa asiani,vaikka olen nainen.Ei valittamatta oleminen tarkoita,että tyytyisi kaikkeen,asioista voi keskustella.Olen ollut yli 20v ilman miessuhdetta enkä tarvi miestä mihinkään.Pidän radioon soittavia aika sivistymättöminä.

        Itse pidän ilman suhdetta olevia sivistymättöminä ja sisäisiä ongelmia omaavina, koska eivät kelpaa.
        Todennäköisesti olet feministi ja vihervasemmistoa äänestävää roskasakkia, joten sinkkuutesi ei silloin edes yllätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse pidän ilman suhdetta olevia sivistymättöminä ja sisäisiä ongelmia omaavina, koska eivät kelpaa.
        Todennäköisesti olet feministi ja vihervasemmistoa äänestävää roskasakkia, joten sinkkuutesi ei silloin edes yllätä.

        En ole halunnut kumppania,on kahdesti kosittu,olen aina halunnut pitää vapauteni,kosijoita on ollut riesaksi asti,eikä ikä suojele siinäkään,eivät kaikki halua kumppania,olen liian itsenäinen ja vahva.Toiseksi en edes tiedä mikä on feministi tai vasemmisto,olen kohta 80v


    • Anonyymi

      kansanradio vois kestää tunnin ja niin, et tulee soittoja, eikä toimittaja höpötä koko aikaa vaan kuuntelee

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Juontajan omat mielipiteet ja kevennykset ovat kiusallisia. Tulee tunne, ettei soittajien ongelmia oteta tosissaan. Toinen seikka jota toivoisin, on että äänitarkkailuun kiinnitetään enemmän huomiota. Monet puhelut ovat vaikeita kuunneltavia syystä, että linja rätisee tai vanhan ihmisen puhetyyli on solkkaavaa. Se taas johtuu monesta seikasta, mm. lääkkeistä ja suuongelmista, tekohampaistakin.
        Mutta ihmiset ovat ihania! Terävää suomalaisten kärkeä!


    • Anonyymi

      No kuka tuollaista ohjelmaa kuuntelee,jotkut 100v kai?Kyllä saisi koko ohjelman lopettaa.

      • Anonyymi

        Joo, satavuotiaat tietenkin. He, joilla on pitkä elämänkokemus ja tieto/taito kertoa teille nuorille, että ennenkin on eletty ja selvitty. Someta sinä vaan ja luule tulevasi kuulluksi siel hömppäsivulla.


    • Anonyymi

      70v

    • Anonyymi

      Kansanradiosta on tullut tämän uuden miesjuontajan ansiosta raivostuttavan vastenmielinen ohjelma. Omaa jaarittelua ja kommentointia enemmän kuin soittajien puheenvuoroja . Turhaa äänekästä välimusiikkia, viimeisimpänä ärsyttävät rumpusoolot. Voisiko YLE nyt viipymättä vaihtaa tämän itseriittoisen juontajan johonkin toiseen ja miettiä mikä Kansanradion perimmäinen tarkoitus on?

      -J-

      • Anonyymi

        Täsmällisesti näin.
        Kansanradio ei ole hupiohjelma eikä sirkusta. Se on monen vanhan ja yksinäisen ihmisen ainoa väylä saada äänensä kuuluviin.


    • Anonyymi

      Olen samaa mieltä kansanradion uudesta mies juontajasta, huono ja vielä huonompi. Antaa kanasanradion olla entisellään.

    • Anonyymi

      Kansanradio olisi parasta jos se olisi livelähetys ilman juontajaa. Pari tuntia viikossa kansan sana olisi vapaa. Olisihan se melkoista kontenttia

    • Anonyymi

      kansan ratio on jäänne 50 luvulta. Joutaisi lopetettavaksi!

    • Anonyymi

      On todella hävettävää kun vanhat miehet ja naiset soittavat Kansanradioon ja kiroilevat siellä!! Mikä heitä vaivaa kun haluavat julkisesta häpäistä itsensä! Ja on se kauheaa kuultavaa. Voisivat juontajat ja Yle ilmoittaa, että jos ei pysty itseään ilmaisemaan ilman kiroilua niin ei oteta radiolähetykseen ollenkaan!!

    • Anonyymi

      Olen samaa mieltä törkeää kielenkäyttöä ikäihmisiltä,luulevat saavansa asiansa perille kiroilulla kyllä on säälittävää.

    • Anonyymi

      Kansanradio on aina vanha ohjelma. Onkohan vanhin ohjelma Suomen radiossa?

    • Anonyymi

      Täysin samaa mieltä. Juontaja pyrkii dominoimaan ohjelmaa ja muuttamaan sen sirkusohjelmaksi, jossa hän kommentoi kaikkea ennen ja jälkeen. Ja kovalla äänellä!! Lauri Koivisto ulos!!

      • Anonyymi

        En tykkää minäkään. Ja se kaamea musiikki siinä puheluiden välillä on häiritsevää. Pimpelipom.
        L.Koiviston ääni raastaa korvia, on karhea ja mokeltaakin epäselvästi. Ohjelmasta on tullut nuorison viihdettä ja vanhuksille nauretaan. Varsin ikävä suunta.


    • Anonyymi

      Meininki on aika paljon kiinni ohjelman vetäjästä. Jotkut tykkäävät valita tyhmimpiä puheenvuoroja, toiset taas päästävät ääneen soittajia, joilla on oikeasti jotakin sanottavaa. Ohjelma alkoi vuonna 1981 ja on ollut monesti lopettamisuhan alainen.

      • Anonyymi

        Hyvä vetäjä arvostaa ikääntyneitä, joille tuo ohjelma voi olla ainoa yhteydenpitokanava. Joku kertoo pienistä tapahtumista, toinen itkee yksinäisyyttään, kolmas saa raivota (ehkä ainoan kerran) epäkohdasta, neljäs tuo esille harvaan asutun maan kulkuongelmat. Ynnä muuta.
        Kun tiedetään, että myös presidentti kuuntelee ohjelmaa, juontajan tulee olla asiallinen ja kiltti vanhoille ihmisille.
        Kansanradio ei ole sooloilevan nuoren toimittajaplantun mollauskanava.


    • Anonyymi

      Vanhin YLE:n radio-ohjelma lienee uutisia ja uskonnollisia ohjelmia lukuunottamatta Lauantain toivotut, joka alkoi 1930-luvulla.

    • Anonyymi

      Hohhoijaa...onneksi on toimittajia sieltä missä asuu suurin osa suomalaisia. Asiat muuttuvat ja kehittyvät ja on turhaa haikailla menneisyyteen.

      • Anonyymi

        No mutta mitä järkeä on vesittää ohjelman pääidea? Kuunnella mitä on mielen päällä.
        Nuoret menköön muille kanaville jos eivät vanhuksia viitsi asiallisesti kuunnella. Passaa myös Koivistoon. Nyt jotain arvostusta!


    • Anonyymi

      Kansanradioon soittaa vanhat YYA myynyt ja papat mussuttamaan Venäjän viattomuudesta

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      434
      3133
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      108
      2522
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      376
      2394
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2045
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1867
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1287
    7. 167
      1273
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1186
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1121
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      977
    Aihe