Vappu Pimiä paljastaa erityisen haaveen Teemu-rakkaan kanssa: "Kyllä kun ikää tulee lisää, niin ..."

Vappu Pimiä on naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa ja heillä on kaksi tytärtä. Vappu Pimiän haaveessa on kyllä ideaa - vai mitä olet mieltä…

Lue Vapun haastattelu:
https://www.suomi24.fi/viihde/vappu-pimia-paljastaa-erityisen-haaveen-teemu-rakkaan-kanssa-kylla-kun-ikaa-tulee-lisaa-niin?s24

20

3969

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nuo höpinät on niin miel..... KRROOOHHH... KROOHHHH... jne. jne..... 🥱🤡

      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        💋 ­­N­­­y­­­m­f­­o­m­­­a­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17889406t

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Mulle itselleni on ainakin vaikeampaa kestää talvet ja syksyn alkava pimeys. Kevät kun tulee valoineen, mielikin piristyy. En oo ollenkaan pimeyttä rakastavia tyyppejä.

      • Anonyymi

        Minä rakastan pimeyttä, hämäryyttä, usvaa.
        Sillä minä olen, Pimeyden ruhtinas 👹👺
        Pimeydessä, hämäryydessä, minä vaanin pelokkaita.
        Pimeys ja pimiä on minun turvani, kotini, ja linnani 🕋


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä rakastan pimeyttä, hämäryyttä, usvaa.
        Sillä minä olen, Pimeyden ruhtinas 👹👺
        Pimeydessä, hämäryydessä, minä vaanin pelokkaita.
        Pimeys ja pimiä on minun turvani, kotini, ja linnani 🕋

        Kiitos sinulle kommentistasi, oli tosi hämärähommii, pelottavaa lukea ruhtinuudestasi.
        Lisään että pimeäss pitää olla turvallinen käsi tai rauhallinen hengitys, en mä pysty muuten viihtyy. Ilman pimeytttä ei ois valon pisaroita =)


    • Anonyymi

      Ymmärrän Vappua, Itelle sopis aurinko aina vaan vuosi läpeensä.

      • Anonyymi

        Toivottavasti aurinko sammuu äkkiä.
        Tulkoon pimeys, ikuinen kylmyys 👺👹


    • Anonyymi

      Ihana rakastan kevättä ja kesää, aurinkoa ja valoa!

    • Anonyymi

      Miksi Vappu pimiä tyrkyttää itseään jokaiseen mediaan? Ketään ei kiinnosta ;D Tämäkin aloitus oli maksettu

      • Anonyymi

        Koska hän on markkina rako 😁


    • Anonyymi

      apinat jos ette ole vielä tajunneet nää ns pimiä ja muut on mielen köyhiä...onnettomia palanneet apina tasolle.....olen pahoillani....huh

      • Anonyymi

        Liity minun seuraan. Pimeyden Ruhtinaan seuraan 👺👹
        Täällä ei apinat hillu 🦍🐒🐵🦧🗡⚔
        Minun seurassa mieli kirkastuu, älykkyytesi taso nousee, paljon.


    • Anonyymi

      Kyllä on taas Pimiän naama joka lehen lööpissä ja Teemun nimi mainittu myös..onkohan ero tulossa ..passaa tuppaamaan että kun on kaikkkkkki niiiiin hyvin niin kohta on eroilmoitus...toinen jättää yksin eroanomuksen ja kaikki parin välillä hyvin.....uskokoon ken tahtoo.

      • Anonyymi

        Alkaa tuntumaan että tuo Vappu on melkein joka paikassa juontamassa kuten Maajussille Morsian ja Tanssii tähtien ohjelmissa sekä vielä Radio Novassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkaa tuntumaan että tuo Vappu on melkein joka paikassa juontamassa kuten Maajussille Morsian ja Tanssii tähtien ohjelmissa sekä vielä Radio Novassa.

        Ja Susanna Lainetta ollaan kans työntämässä joka paikkaan...


      • Anonyymi

        Kyykyttää ja halveksii miestään sitä Teemu-rakasta ja kerää julkisuutta lapsillaankin. Mies on vaikenee, mutta sanaton viestintä kertoo suuresta tympääntymisestä ja kyllästymisestä. Herää pahvi pimiä! Osaatko asettua toisen asemaan ja olla työntämättä sitä minä-minä-minä naamaasi joka jumalan paikkaan ja lopettaa se jonninjoutava tyhjänpäiväinen avautumisesti.


    • Anonyymi

      Ehkä niin, mutta tärkeintä on pitää mielessä, että ihmiset joutuvat aina tekemisiin pökäleiden kanssa. Niitä on varottava.

    • Anonyymi

      Minä niin odotan hartaasti että milloin näen pimiän suu kiinni!
      Kun se on aina kuin rolsroisin maski!

      Mahtaa hampaat saa aurinkoa kun ne pn aina edellä menossa tarjolla.

    • Anonyymi

      Kova halu näyttää että on parempi ja rahakkaampi elämä kuin muilla.todella rahakkaat ihmiset eivät esittele tekemisiään ja mitä voivat rahalla tehdä ja omistaa. Pieni on sivistys.

    • Anonyymi

      Pimeä ei enää mahdu TV-ruutuun.

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1249
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      740
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      695
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      646
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    10. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      628
    Aihe