Vappu Pimiä on naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa ja heillä on kaksi tytärtä. Vappu Pimiän haaveessa on kyllä ideaa - vai mitä olet mieltä…
Lue Vapun haastattelu:
https://www.suomi24.fi/viihde/vappu-pimia-paljastaa-erityisen-haaveen-teemu-rakkaan-kanssa-kylla-kun-ikaa-tulee-lisaa-niin?s24
Vappu Pimiä paljastaa erityisen haaveen Teemu-rakkaan kanssa: "Kyllä kun ikää tulee lisää, niin ..."
20
4220
Vastaukset
- Anonyymi
Nuo höpinät on niin miel..... KRROOOHHH... KROOHHHH... jne. jne..... 🥱🤡
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17889406t
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Mulle itselleni on ainakin vaikeampaa kestää talvet ja syksyn alkava pimeys. Kevät kun tulee valoineen, mielikin piristyy. En oo ollenkaan pimeyttä rakastavia tyyppejä.
- Anonyymi
Minä rakastan pimeyttä, hämäryyttä, usvaa.
Sillä minä olen, Pimeyden ruhtinas 👹👺
Pimeydessä, hämäryydessä, minä vaanin pelokkaita.
Pimeys ja pimiä on minun turvani, kotini, ja linnani 🕋 Anonyymi kirjoitti:
Minä rakastan pimeyttä, hämäryyttä, usvaa.
Sillä minä olen, Pimeyden ruhtinas 👹👺
Pimeydessä, hämäryydessä, minä vaanin pelokkaita.
Pimeys ja pimiä on minun turvani, kotini, ja linnani 🕋Kiitos sinulle kommentistasi, oli tosi hämärähommii, pelottavaa lukea ruhtinuudestasi.
Lisään että pimeäss pitää olla turvallinen käsi tai rauhallinen hengitys, en mä pysty muuten viihtyy. Ilman pimeytttä ei ois valon pisaroita =)
- Anonyymi
Ymmärrän Vappua, Itelle sopis aurinko aina vaan vuosi läpeensä.
- Anonyymi
Toivottavasti aurinko sammuu äkkiä.
Tulkoon pimeys, ikuinen kylmyys 👺👹
- Anonyymi
Ihana rakastan kevättä ja kesää, aurinkoa ja valoa!
- Anonyymi
Miksi Vappu pimiä tyrkyttää itseään jokaiseen mediaan? Ketään ei kiinnosta ;D Tämäkin aloitus oli maksettu
- Anonyymi
Koska hän on markkina rako 😁
- Anonyymi
apinat jos ette ole vielä tajunneet nää ns pimiä ja muut on mielen köyhiä...onnettomia palanneet apina tasolle.....olen pahoillani....huh
- Anonyymi
Liity minun seuraan. Pimeyden Ruhtinaan seuraan 👺👹
Täällä ei apinat hillu 🦍🐒🐵🦧🗡⚔
Minun seurassa mieli kirkastuu, älykkyytesi taso nousee, paljon.
- Anonyymi
Kyllä on taas Pimiän naama joka lehen lööpissä ja Teemun nimi mainittu myös..onkohan ero tulossa ..passaa tuppaamaan että kun on kaikkkkkki niiiiin hyvin niin kohta on eroilmoitus...toinen jättää yksin eroanomuksen ja kaikki parin välillä hyvin.....uskokoon ken tahtoo.
- Anonyymi
Alkaa tuntumaan että tuo Vappu on melkein joka paikassa juontamassa kuten Maajussille Morsian ja Tanssii tähtien ohjelmissa sekä vielä Radio Novassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkaa tuntumaan että tuo Vappu on melkein joka paikassa juontamassa kuten Maajussille Morsian ja Tanssii tähtien ohjelmissa sekä vielä Radio Novassa.
Ja Susanna Lainetta ollaan kans työntämässä joka paikkaan...
- Anonyymi
Kyykyttää ja halveksii miestään sitä Teemu-rakasta ja kerää julkisuutta lapsillaankin. Mies on vaikenee, mutta sanaton viestintä kertoo suuresta tympääntymisestä ja kyllästymisestä. Herää pahvi pimiä! Osaatko asettua toisen asemaan ja olla työntämättä sitä minä-minä-minä naamaasi joka jumalan paikkaan ja lopettaa se jonninjoutava tyhjänpäiväinen avautumisesti.
- Anonyymi
Ehkä niin, mutta tärkeintä on pitää mielessä, että ihmiset joutuvat aina tekemisiin pökäleiden kanssa. Niitä on varottava.
- Anonyymi
Minä niin odotan hartaasti että milloin näen pimiän suu kiinni!
Kun se on aina kuin rolsroisin maski!
Mahtaa hampaat saa aurinkoa kun ne pn aina edellä menossa tarjolla. - Anonyymi
Kova halu näyttää että on parempi ja rahakkaampi elämä kuin muilla.todella rahakkaat ihmiset eivät esittele tekemisiään ja mitä voivat rahalla tehdä ja omistaa. Pieni on sivistys.
- Anonyymi
Pimeä ei enää mahdu TV-ruutuun.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html422836Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens292409Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4362408Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau192193Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1421796Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1421762Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241295Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,31187- 741089
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671007