Olen kielitaitoinen ja paljon yksikseni kaukomatkustellut 77 -vuotias hyväkuntoinen itsellinen eläkeläismies.
Reppuseissuhenkinen ruohonjuuritason omatoimimatkailu on ollut ja yhä on sitä ominta juttuani. -Puhun espanjaa ja erityisesti Kolumbia on ollut kiintoisa ja läheinenkin maassa vietetyn yhteensä yli puolen vuoden ajan myötä eri paikkakunnilla.
Viime talven reissulla ( 26vrk ) alkoi tuntuma yksin matkustamisesta saada muitakin kun vaan ruusunhohtoisia sävyjä bussimatkalla läpi maan kahvituotantoalueen, toki sielläkin pysähdysten ja yöpymisten katkaisemina.
Maailmalla omatoimisesti liikkunut, vaikkapa vaan interrail -hengessä eurooppaa kiertänyt ja reissaamisen kanssa sinut oleva ja siitä vaivannäöstä rikkautta ammentava naisihminen saattaisi luoda positiivista reissuhenkeä yhdessä matkustamisen merkeissä?
Jos jutustelu omatoimisesta omakohtaisesta kaukomatkailusta et-amerikkaan kiinnostaa ja itelläsi olisi mahdollisuus noin kuukauden mittaiseen marras- joulukuiseen matkaan, niin voisit vaikkapa ottaa yhteyttä nimim. timalat
matkaseuraa Kolumbiaan
Anonyymi-ap
3
998
Vastaukset
- Anonyymi
Terve. Olen vähän nuorempi tupakkaA polttAvA ja viinaan menevä, loman tarpeessa oleva nainen, jos tämä käy sinulle ja kunnioitT naistA niin ok
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17889610g
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Hei unohdin numeron ⁰5052⁰5666
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795397
- 824351
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3824328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103933- 1523418
- 533079
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.603063- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221