Hamsterin sukuelimessä patti

Anonyymi-ap

Moi. Olen tosi huolissani vanhasta hamsteri uroksestani joka on jo 2 ja puoli vuotias. Huomasin että kääpiöhamsterin toinen kives on muuttunut pallomaiseksi ja on mahan ulkopuolella. Tiedän että hamsterien sukuelimet ovat suurikokoiset mutta tuo ei ole sellaista. Kives näyttää siltä että se putoaa kohta ja ettei veri välttämättä pääse kiertämään siellä. Hamsteri on jo toki vanha ja väsynyt.

6

729

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Soita eläinlääkärille asian vuoksi.

• Anonyymi

Sinun kannattaisi käydä eläinlääkärissä hamsterisi kanssa jos näyttää pahalta.

• Anonyymi

öö moi sori kun en osaa vastata mut haluisin kysyy itekkin yhtä juttu hamsuihin liittyen
      kun sain tossa about puolitoista viikkoo sitten hamsterin (syyrialaisen) ja se on purrut Perttii (nimi muutettu) korva lehdestä ja tänään aamulla mua itseeni aluks lempeesti näykkäs sitten kunnolla puri niin mitä mun kantsis tehä oisin tosi kiittollinen jos auttaisitte (tää on mun eka hamsteri)

• Anonyymi

en kyllä tiiä... vois toki olla stressaantunu uudesta paikasta ja ihmisistä.. miten pian rupesit käsittelemään?? onko pureminen jatkunut??

• Anonyymi

Ei kukaan näytä tietävän mitään. Kuinka hamsterille kävi?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      191
      1330
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      893
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      842
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      748
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      51
      730
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      252
      622
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      311
      597
    8. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      579
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      574
    10. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      570
    Aihe