Mitä näil korteil saa

2lesken

24

930

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onhan siinä mukana myös JVG

      • Unohtui vallan nimetä.
        Tottaksi se tekee biisistä vielä paremman.


      • 2lesken kirjoitti:

        Unohtui vallan nimetä.
        Tottaksi se tekee biisistä vielä paremman.

        https://youtu.be/RKoupiBjZDw
        Lisää Viivin tulkintaa.
        Lääke


      • 2lesken kirjoitti:

        https://youtu.be/RKoupiBjZDw
        Lisää Viivin tulkintaa.
        Lääke

        4 kirjoitusta ja jo yksi sääntöjenvastainen, musiikkiketjussa.
        Mikä tätä porukkaa riipii?
        Vuosi lusittava tällä
        tahmealla palstalla.
        Ei tiettyole pakko.
        9 vuotta takana ja täällä näkyy suomiporukoiden staili.
        Ei tule kesää.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        4 kirjoitusta ja jo yksi sääntöjenvastainen, musiikkiketjussa.
        Mikä tätä porukkaa riipii?
        Vuosi lusittava tällä
        tahmealla palstalla.
        Ei tiettyole pakko.
        9 vuotta takana ja täällä näkyy suomiporukoiden staili.
        Ei tule kesää.

        Taitaa automaattirobotti poistella ihan normaaleja kommenttejakin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa automaattirobotti poistella ihan normaaleja kommenttejakin.

        Joopa joo.
        Automaattitobotti on täällä joku, joku ei oikein diggaa kirjoituksiani.
        Olen tottunut siihen.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Joopa joo.
        Automaattitobotti on täällä joku, joku ei oikein diggaa kirjoituksiani.
        Olen tottunut siihen.

        Joo, älä välitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo, älä välitä.

        Sanotaan nyt vaikka näin, että esimerkiksi tuo nikki Siili, on iskenyt piikkinsä minun nikkiini nämä 9 vuotta.
        Enkä ole minäkään jäänyt sanattomaksi.

        Siili on joku vähän hitaalla käyvä.
        Ei tietoa onko lintu vai kala.
        Eikä ole väliäkään.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        4 kirjoitusta ja jo yksi sääntöjenvastainen, musiikkiketjussa.
        Mikä tätä porukkaa riipii?
        Vuosi lusittava tällä
        tahmealla palstalla.
        Ei tiettyole pakko.
        9 vuotta takana ja täällä näkyy suomiporukoiden staili.
        Ei tule kesää.

        Aloituksesta saa helposti sellaisen käsityksen, että ketjuusi saa laittaa vain Viivin esityksiä.
        Onko se aloituksesi tarkoitus?
        Ainakin sinä itse olet linkittänyt ainoastaan Viivin laulamia biisejä.

        kylmätotuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloituksesta saa helposti sellaisen käsityksen, että ketjuusi saa laittaa vain Viivin esityksiä.
        Onko se aloituksesi tarkoitus?
        Ainakin sinä itse olet linkittänyt ainoastaan Viivin laulamia biisejä.

        kylmätotuus

        Laitanpa tähän nyt biisin, jonka esittäjällä on lähes samanlainen lauluääni kuin Viivillä.

        https://www.youtube.com/watch?v=N4cBkR8l4K4

        kylmätotuus


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Sanotaan nyt vaikka näin, että esimerkiksi tuo nikki Siili, on iskenyt piikkinsä minun nikkiini nämä 9 vuotta.
        Enkä ole minäkään jäänyt sanattomaksi.

        Siili on joku vähän hitaalla käyvä.
        Ei tietoa onko lintu vai kala.
        Eikä ole väliäkään.

        Minun mielestäni toisen nimimerkin kimppuun hyökkääminen ei kuulu musiikkiketjuun, eikä oikeastaan mihinkään aloitukseen.

        kylmätotuus


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aloituksesta saa helposti sellaisen käsityksen, että ketjuusi saa laittaa vain Viivin esityksiä.
        Onko se aloituksesi tarkoitus?
        Ainakin sinä itse olet linkittänyt ainoastaan Viivin laulamia biisejä.

        kylmätotuus

        Linkitin niitä siksi, kun en jaksa kuunnella enää ikivanhoja biisejä.
        Tyyliin Katri-Helena, Karu Kuuva.

        Tarkoitin lähinnä että uusia biisejä myös kuunneltaisiin.
        Siellä on paljon hyvää tuotantoa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Laitanpa tähän nyt biisin, jonka esittäjällä on lähes samanlainen lauluääni kuin Viivillä.

        https://www.youtube.com/watch?v=N4cBkR8l4K4

        kylmätotuus

        Makuasioista ei kannata kiistellä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minun mielestäni toisen nimimerkin kimppuun hyökkääminen ei kuulu musiikkiketjuun, eikä oikeastaan mihinkään aloitukseen.

        kylmätotuus

        Sinun mielestäsi kirjoitukseni eivät ole koskaan kuuluneet yhtään mihinkään.

        Olet rekisteröimätön Anonyymi.
        Ei tiedä onko sama lämmintotuus aina skriivamassa.
        Kyllästyttävää.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Sinun mielestäsi kirjoitukseni eivät ole koskaan kuuluneet yhtään mihinkään.

        Olet rekisteröimätön Anonyymi.
        Ei tiedä onko sama lämmintotuus aina skriivamassa.
        Kyllästyttävää.

        Totta on, ettei nimimerkkini ole rekattu.
        Sinulla on rekattu nimimerkki, mutta mikään ei takaa, ettetkö kirjoita myös anona. Sehän on täällä täysin mahdollista.

        Muistan, kun vuosia sitten joku ano käytti kommentissaan minusta nimitystä lämmintotuus. Toisen kerran tuo nimitys esiintyi nyt sinun kirjoituksessasi.
        Herääkin kysymys: Kukahan mahtoi olla tuo ano vuosien takaa?

        kylmätotuus


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totta on, ettei nimimerkkini ole rekattu.
        Sinulla on rekattu nimimerkki, mutta mikään ei takaa, ettetkö kirjoita myös anona. Sehän on täällä täysin mahdollista.

        Muistan, kun vuosia sitten joku ano käytti kommentissaan minusta nimitystä lämmintotuus. Toisen kerran tuo nimitys esiintyi nyt sinun kirjoituksessasi.
        Herääkin kysymys: Kukahan mahtoi olla tuo ano vuosien takaa?

        kylmätotuus

        Rekisterimöiminen takaa sen , että sillä ei kirjoita kukaan muu kuin minä..


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Rekisterimöiminen takaa sen , että sillä ei kirjoita kukaan muu kuin minä..

        Tarkoitit varmaankin, että rekisteröityminen takaa sen, ettei nimimerkilläsi kirjoita muut kuin sinä. Se on totta.
        Totta on myös se, että sinä voit kirjoittaa anonakin, kuten jo aiemmin totesin. Niin kauan, kun tuollainen käytäntö on mahdollista, ei rekisteröitymisellä ole mitään merkitystä.

        kylmätotuus

        ,


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitit varmaankin, että rekisteröityminen takaa sen, ettei nimimerkilläsi kirjoita muut kuin sinä. Se on totta.
        Totta on myös se, että sinä voit kirjoittaa anonakin, kuten jo aiemmin totesin. Niin kauan, kun tuollainen käytäntö on mahdollista, ei rekisteröitymisellä ole mitään merkitystä.

        kylmätotuus

        ,

        Ai niin tämä oli vanha juttu vuodelta about jotain:

        "Olet todella kärkkäästi puuttumassa ihmisten asioihin, myös sellaisiin, jotka eivät sinulle ensinkään kuulu.

        kylmätotuus"


      • 2lesken kirjoitti:

        Ai niin tämä oli vanha juttu vuodelta about jotain:

        "Olet todella kärkkäästi puuttumassa ihmisten asioihin, myös sellaisiin, jotka eivät sinulle ensinkään kuulu.

        kylmätotuus"

        Tämä on ketjusta, missä ano/kylmätotuus hyökkäsi minua vastaan:
        2lesken
        2021-04-08 18:49:22

        Jos ihmiset välittäisivät toisistaan, maailmassa olisi helpompaa elää.

        Muutamassa kommentissa syyllistetään, hoitajat, kahvilanpitäjä ja minut.

        Olen aikoinaan sulkenut silmäni kaikista epäkohdista. Mitä väliä. Pitäköön jokainen huolen vain omista asioistaan.
        Näin kulki ajatusratani.

        Mutta nyt on toisin.
        Puutun epäkohtiin jos vain sellaisen näen.
        Koski se sitten lasta, vanhusta, eläintä tai mitä tahansa.
        Ja kirjoitan jonnekin jos siltä tuntuu.
        Vanhuksen/vanhusten kohtelusta voisi kirjoittaa paikallislehteen.
        Ummistetaan vain silmät.
        Ollaan hiiren hiljaa omissa poteroissamme.
        Korona on hyvä syy olla puuttumatta mihinkään.
        Niin tuo kertomani edellemainittu vanhuksen kaltoinkohtelu on vaiheessa.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Ai niin tämä oli vanha juttu vuodelta about jotain:

        "Olet todella kärkkäästi puuttumassa ihmisten asioihin, myös sellaisiin, jotka eivät sinulle ensinkään kuulu.

        kylmätotuus"

        Kerrohan, miten tuo vanha juttu liittyy kommenttiini, johon "vastasit".
        Minä en näe niillä mitään yhteyttä.

        kylmätotuus


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerrohan, miten tuo vanha juttu liittyy kommenttiini, johon "vastasit".
        Minä en näe niillä mitään yhteyttä.

        kylmätotuus

        Kertoo sinun kylmästä luonteesta.
        Koko ketju on sinun päällepäsmäröintiä ja epäluuloisuutta.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Tämä on ketjusta, missä ano/kylmätotuus hyökkäsi minua vastaan:
        2lesken
        2021-04-08 18:49:22

        Jos ihmiset välittäisivät toisistaan, maailmassa olisi helpompaa elää.

        Muutamassa kommentissa syyllistetään, hoitajat, kahvilanpitäjä ja minut.

        Olen aikoinaan sulkenut silmäni kaikista epäkohdista. Mitä väliä. Pitäköön jokainen huolen vain omista asioistaan.
        Näin kulki ajatusratani.

        Mutta nyt on toisin.
        Puutun epäkohtiin jos vain sellaisen näen.
        Koski se sitten lasta, vanhusta, eläintä tai mitä tahansa.
        Ja kirjoitan jonnekin jos siltä tuntuu.
        Vanhuksen/vanhusten kohtelusta voisi kirjoittaa paikallislehteen.
        Ummistetaan vain silmät.
        Ollaan hiiren hiljaa omissa poteroissamme.
        Korona on hyvä syy olla puuttumatta mihinkään.
        Niin tuo kertomani edellemainittu vanhuksen kaltoinkohtelu on vaiheessa.

        Tuossa ketjussa kyseenalaistin kertomasi tarinan todenperäisyyden.
        Luettuani nyt aloituksesi ja kaikki siihen kirjoitetut kommentit, olen edelleen sitä mieltä, ettei tarina ole totta.

        Aloituksesi otsikko on: Iäkäs rouva yksin.
        Jokainen voi sen lukea halutessaan, kun kirjoittaa Etsi-kenttään aloituksen otsikon.

        En pidä yhtään siitä, että yksittäinen lause tai kommentti irrotetaan asiakokonaisuudesta.

        kylmätotuus


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Kertoo sinun kylmästä luonteesta.
        Koko ketju on sinun päällepäsmäröintiä ja epäluuloisuutta.

        Onneksi sinä olet lämminsydäminen ja empaattinen ihminen. Arvostat toisten mielipiteitä, vaikka ne poikkeaisivatkin omistasi. Erityisen iloiseksi minut tekee se, kun kirjoitat niin kauniisti savolaisista ja itäsuomalaisista.
        Vaikka oletkin lähes täydellinen ihminen, niin yksi puute sinustakin löytyy. Nimittäin luonnetutkijan ominaisuutta sinulla ei ole.

        Jokainen palstalainen haluaa osallistua tekemiisi aloituksiin, joissa käydäänkin usein syvällisiä keskusteluja hyvässä hengessä. Kannattaa jatkaa samalla linjalla.

        Oikein hyvää viikonloppua täältä Savosta!

        kylmätotuus


    • Anonyymi

      Rock on rajaton riemu!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      97
      1150
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      978
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      729
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe