Voi ei. Ruotsin risteilyn kohokohta eli Maraboun hankinta ei enää onnistu Silja Linen risteilijöillä.
https://yle.fi/a/74-20036353
Silja Line poistaa Maraboun valikoimastaan
13
384
Vastaukset
- Anonyymi
Erikoista suklaata, maku on varmaan saatu siitä että sekaan on pantu hienoa sahajauhoa. Muinoin laivasta piti ostaa Maraboyta kun se oli niin erikoisen makuista eikä sitä ollut myynnissä Suomessa.
- Anonyymi
Marapoikaa saa edelleen kaikista kaupoista, jee!
- Anonyymi
Muistelisin että laivalta piti ostaa aina Tobleroonea ja sitten peltirasiassa olleita karamellejä minkä nimeä en enää muista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistelisin että laivalta piti ostaa aina Tobleroonea ja sitten peltirasiassa olleita karamellejä minkä nimeä en enää muista.
Fazerin ananaskarkkeja sai ainakin joskus peltipurkissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Topleroone tehtaan omistaa sama lafka mikä Marabuunkin.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17889952n
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Oudosti takertuu ja kivettyy hampaisiin, paljon sokeria ja vähän suklaata.
Marabou on se suurin ongelma Suomen kannalta. Silvia järjestää Suomeen sotia Marabou-suklaan takia, koska Ruotsissa on Marabou. Silvia sanoi, ettei Marabouta ole enää ollenkaan myynnissä Ruotsissa, mutta hän saa sitä Silja Linelta ja nyt hän sotii sen takia Suomessa. Marabou loppuu nyt Silja Lineltä. Kukaan ei tuo hänelle Marabou-suklaata Viking Lineltä, koska hän ei tunne ketään Viking Linen asiakasta.
Silvian tietojen mukaan Ruotsissa ei ole enää työttömiä ollenkaan. Hän oli saanut Ruotsia johdettua siihen tyyliin ja Ruotsissa on työttömiä kuitenkin kymmeniä tuhansia ainakin. Ei ihme, että Tukholmassa ammutaan Silvian sosiaalihuollon takia. Hän halusi tulla Suomea johtamaan sen takia, että Suomessa on työttömiä eikä Ruotsissa ole. Niinistö oli lavastanut minut alle 30-vuotiaaksi työttömäksi siivoojaksi ja Silvia vaatii työttömille nyt kansanmurhaa Suomeen sen takia.- Anonyymi
Suomi ei ole laittanut Maraboyta ja muita boikottiin vaikka Ruotsi on.
- Anonyymi
Minä olen aina boikotoinut Mara poikaa ja muitakin poitsuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen aina boikotoinut Mara poikaa ja muitakin poitsuja.
Mikäs se oli nimeltään? Sehän keksi Nokian N9-puhelimenkin.
- Anonyymi
Kalevia tilalle, venäläisperäinen Viron suklaa on halvempaa.
- Anonyymi
Maraboun tapaista suklaata ei Suomesta saa, siinä on neljäsosa suoraan sahalta tullutta sahanpurua. Nam nam!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1686797
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes532186- 562098
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3521210Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se581209- 551201
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141081Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79950Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384948Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14937