Suihkussa kun käyn niin eteisessä ja keittiössä on outo haju. Luulen että viemäri menee keittiön lattian alla. Pyykkiä kun pesen niin tätä hajua ei ole.
Onkohan syytä huoleen ????
Suihkun jälkeen outo haju
5
370
Vastaukset
- Anonyymi
Vielä jatkan, että kun pesen pyykkiä niin keittiössä kuuluu naputtava ääntä kun kone poistaa vettä. Ääni kuuluu lattian alta
- Anonyymi
Voihan siellä olla vaikka viemäriputki puhki. Vanha okt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan siellä olla vaikka viemäriputki puhki. Vanha okt?
Kyllä vanha on. Mutta minä tiedän että jos tilaan viemärin tarkastuksen he löytävät vikaa vaikka sitä ei olisikaan !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä vanha on. Mutta minä tiedän että jos tilaan viemärin tarkastuksen he löytävät vikaa vaikka sitä ei olisikaan !
Jos 50-luvun talo valurautaviemäreillä, niin ne ovat loppu satavarmasti. Tulee valitettavasti melkoinen remontti, menee kaikki uusiksi. Eikä tartte edes tarkastella, sen tietää...
Toivottavasti et ole tehnyt isompaa remppaa ja jättänyt vanhoja putkia uusimatta.
Meinaan, näin kävi siskolleni. Rempat tehty 55 valmistuneeseen taloon ja kaiken piti olla ok, sitten alkoi viemärit vuotaa. Eka yläkerran viemäri ja vedet katosta läpi, sitten paljastui vuoto keittiön lattian alla. Kaikki uusiksi tonttiviemäriä myöten. Voitte miettiä kustannuksia ja niiden suuruutta. - Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17890002g
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818