Kuuluuko selkärangan näkyä ihon läpi

Anonyymi-ap

moii. Oon 12-vuotias tyttö ja siiiiis mul ei oo koskaa näkyny selkäranka sillee läpi ihon että siihe keskittäis huomion mut tänää olin menossa suihkuun ja ennen sitä katoin että enkai oo palanu selästä ja sirt näin et mun selkäranka näky huomattavasti paremmin läpi ku ennen. Jos oli perusryhdissä ni se näkyi vähä mut sitku vähä kyyristi selkää pyöreeks ni näky tosi tosi hyvin. Mietin vaa et kuuluuko. Oon aina ollu normaalipainonen ja en oo ollu sillee tiiättekö ”isompi” ku muut. (Toi kuulosti tosi pahalata ja en todellakaan haluu loukata ketää tolla!) mutta siis joo onhan mulla ollu jo yli kaks vuotta ollu niiku itseinhoa ja oon niiku aatellu aina omasta kropasta negatiivisesti mut joskus se ei oo häirinny yhtää. Mul on ollu kohtia milloi ruoka ei oo vaa maistunu tai en oo halunnu syödä jostain syystä, mut silloinkaa se ei mun muistaakseeni näkyny noin hyvin. Mut oon nyt siis syöny ihan hyvin ja kaikkee et en tiiä mistä toi johtuu. Voisko joku auttaa? Kuuluuko sen nökyy läpi? Ja en si haluu mitöä tyhmii kommentei tähän

4

430

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuuluu näkyä, eikä johdu välttämättä alipainosta vaan voi olla ihan geneettistä että just selässä ei oo rasvaa niin paljoku muualla tai muilla.

    • Anonyymi

      Paljonko painat ja mikä on pituus

    • Anonyymi

      Uskon että ei tarvii tuosta huolestua. Monesti jos selkärangan alueelle tulee jotain vikoja luustoon esm. kasvaessa niin tulee mukana kipua ja muita oireita. Tuo voi johtua juuri siitä, että vaikka et oiskaan hirveän siro, niin rasvaa kerääntyy eri paikkoihin eri ihmisillä ja eri ikäisinä. Terkka voi tuon tarkistaa jos tunnet sen olevan tarpeen.

    • Anonyymi

      Itekki oon 12, mut siis ku joka vuosi on telkkarin tarkastus ja se kattoo ryhdin, nii ois se sanonu jotain jos joku ois vialla, eli ei sul ole mikään hätä🙂

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      104
      1899
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1854
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1845
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1360
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1310
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1296
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1281
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe