Mulla on Aprilia sx 50 vuodelta 2018. Laitoin enox putkiston kiinni, jonka jälkeen mopo toimi hyvin. Tämän jälkeen asensin rajoittamattoman cdi:n. Mopo toimi hyvin kunnes huiputin alamäessä ja mopo sammui, jonka jälkeen ei ole enään käynnistynyt kunnolla. Putken vaihdossa jäi ylimääräiseksi jokin letku. Kysyin asiasta moposportissa ja he sanoivat että se sen voi tukkia. Tukitulla letkulla mopo toimi moitteettomasti ennen rajoittamatonta cdi:tä. Cdi:n jälkeen ei enään ole pelannut kunnolla. Olen kokeillut vaihtaa suutinta eri kokoihin, joka ei ole auttanut. Jos on pienintäkin aavistusta, mikä saattaa olla vikana niin kerro ihmeessä. Kiitos jo etukäteen
Rajoittamattoman cdi:n jälkeen ei enään toimi mopo
4
672
Vastaukset
- Anonyymi
2 tahtimoottorissa seos tärkeä ettei laihalla.
Pelkän putken vaihto erilaiseen vaikuttaa joka pitää todeta säätämällä kohdalleen ja ettei mene täydellä kaasulla ajettaessa liian laihalla. = mäntä kuumenee liikaa.
Jos rajoittamaton puolta niin menee vielä laihemmalla.
Ei varmaan saa bensaa riittävästi vai katosiko puristukset alamäessä ylikierroksilla?- Anonyymi
Mopossa on tuorevoitelu, eli seoksista ei tarvii huolehtia, vai?
Eikä puristuksillekkaan käynyt mitään.
Mistä tiedän, että mopo käy liian laihalla?
- Anonyymi
''Tämän jälkeen asensin rajoittamattoman cdi:n. Mopo toimi hyvin kunnes huiputin alamäessä ja mopo sammui' itsellä aina tykkäili töpätä myös jonkun takia vaikka ei sammunutkaan. en vieläkään tiedä minkä vitun takia teki tuota. letkulla ei ole mitään muutosta asiaan, se vain lisäisi ilmaa katalysaattorille eikä se ole edes sähköinen osa, itse olen tukkinut sen myös. testaa vaihtaa tulppa ja älä yritä huiputtaa alamäessä enää :D
- Anonyymi
Ei ollu tulpassa vika. Koitin myös vaihtaa takasin vakio cdi ja pienemmän suuttimen samalla. Edelleen sama ongelma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 162346
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70897- 45821
Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää134816- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44725Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe161709Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130673