Mulla on Aprilia sx 50 vuodelta 2018. Laitoin enox putkiston kiinni, jonka jälkeen mopo toimi hyvin. Tämän jälkeen asensin rajoittamattoman cdi:n. Mopo toimi hyvin kunnes huiputin alamäessä ja mopo sammui, jonka jälkeen ei ole enään käynnistynyt kunnolla. Putken vaihdossa jäi ylimääräiseksi jokin letku. Kysyin asiasta moposportissa ja he sanoivat että se sen voi tukkia. Tukitulla letkulla mopo toimi moitteettomasti ennen rajoittamatonta cdi:tä. Cdi:n jälkeen ei enään ole pelannut kunnolla. Olen kokeillut vaihtaa suutinta eri kokoihin, joka ei ole auttanut. Jos on pienintäkin aavistusta, mikä saattaa olla vikana niin kerro ihmeessä. Kiitos jo etukäteen
Rajoittamattoman cdi:n jälkeen ei enään toimi mopo
4
564
Vastaukset
- Anonyymi
2 tahtimoottorissa seos tärkeä ettei laihalla.
Pelkän putken vaihto erilaiseen vaikuttaa joka pitää todeta säätämällä kohdalleen ja ettei mene täydellä kaasulla ajettaessa liian laihalla. = mäntä kuumenee liikaa.
Jos rajoittamaton puolta niin menee vielä laihemmalla.
Ei varmaan saa bensaa riittävästi vai katosiko puristukset alamäessä ylikierroksilla?- Anonyymi
Mopossa on tuorevoitelu, eli seoksista ei tarvii huolehtia, vai?
Eikä puristuksillekkaan käynyt mitään.
Mistä tiedän, että mopo käy liian laihalla?
- Anonyymi
''Tämän jälkeen asensin rajoittamattoman cdi:n. Mopo toimi hyvin kunnes huiputin alamäessä ja mopo sammui' itsellä aina tykkäili töpätä myös jonkun takia vaikka ei sammunutkaan. en vieläkään tiedä minkä vitun takia teki tuota. letkulla ei ole mitään muutosta asiaan, se vain lisäisi ilmaa katalysaattorille eikä se ole edes sähköinen osa, itse olen tukkinut sen myös. testaa vaihtaa tulppa ja älä yritä huiputtaa alamäessä enää :D
- Anonyymi
Ei ollu tulpassa vika. Koitin myös vaihtaa takasin vakio cdi ja pienemmän suuttimen samalla. Edelleen sama ongelma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252500Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.551816Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup111254Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu2991087- 259992
- 146903
- 56884
Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua12828- 49805
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.111785