Rallissa ei tule enää romua

Anonyymi-ap

Minua ärsyttää kun enää ei tule kunnon runkia. Ennen oli hauska katsoa kun autot meni korinvaihtoon ja kuskit itkeä pillittivät. Siitä tuli mahtava fiilis. Nykyään joudun joka rallin jälkeen hakata oman autoni lekalla läjään koska romua pitää tulla. Minulla ei muuten ota eteen jos en näe metalliromua. Suora pelti inhottaa minua. Kalliiksi tulee kun tämä viimekertainen auto oli jo kahdeksas tälle vuotta minkä hakkasi romuksi. Rahat menee..itken itseni uneen..

39

1059

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onneks hamu pelastaa aina

    • Anonyymi

      Onneksi on tarpeekis huomioita eikä viedä reittejä hitaammille teille. Multiallakin oli hyvin järkättty reitti suorille teille ja kaikki ne harvat mutkat huomiolla ja siimalla. Ehkä ensi kerralla korinvaihdot ja loukkaantumiset voisi välttää jo reittiä suunnitellessa järkevämmille teille

      • Anonyymi

        Minua ärsyttää huomioissa ja siimoista se että en saa salaharjoittelusta tarvitsemaani hyötyä! Turhaan käyn reittiä läpi ja hinkkaan sitä monta päivää ja opettelen ulkoa .Stten on pahat paikat merkattu,koko työni menee hukkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua ärsyttää huomioissa ja siimoista se että en saa salaharjoittelusta tarvitsemaani hyötyä! Turhaan käyn reittiä läpi ja hinkkaan sitä monta päivää ja opettelen ulkoa .Stten on pahat paikat merkattu,koko työni menee hukkaan.

        No just tämä minuakin ärsyttää. Käyn salaharjoittelemassa sen takia että en tuhoa autoani runki paikoissa. Ja muutenkin että muistaisin tien niin, että tietäisin missä voi vetää täyttä nyppyjen yli ym. Mutta se tuntuu niin turhalta ja ennen kaikkea epäreilulta että minä joka hinkkaan pätkiä läpi ja kulutan vapaa aikaani ja bensaa siihen niin sitten huomaankin kisassa että paikat on merkattu Joskus jopa joudun olla töistä pöis että harjoittelen pätkät. Sitten onkin huomioita ja siimaa eikä kuljettajat jotka vetää oikeesti pimeeseen niin tuhoakkaan autojansa kun heille on merkattu paikat!! He saavat kaiken ilmaiseksi. Ja minä joka olen tehnyt kovan työn kärsin siitä!!


    • Anonyymi

      Koko salaharjoittelun idea kuolee näiden typerien huomioiden takia.

      • Anonyymi

        Ja se että en enää hyödy koti rallistani ja tutuista teistä jos muitakuskeja varoitetaan huomio merkeillä. Mitä järkeä sitten on enää ajaa kotikisaa tai salaharjoitella.


    • Anonyymi

      Jos ei romua tule niin en mene enää katsomaan.

    • Anonyymi

      Hauskinta kun porukka tuhoaa autoja ja köyhtyvät. Ei se mun tilille rahaa tuo mutta on se kiva kun muutkin köyhtyy.

      • Anonyymi

        menkää töihin jos ei rahat riitä harrastuksiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        menkää töihin jos ei rahat riitä harrastuksiin

        Kyllä minulla rahat riittää harrastaa . Mutta on se siistiä katsoa kun muut vetää paskaks ja köyhtyy.


    • Anonyymi

      Lahjomattomat treenaa tosi äijät vetää pimeeseen

      • Anonyymi

        Kyllä ne pimeeseen vetäjätkin treenaa....


      • Anonyymi

        Ei ketään enää kiinnosta salaharjoitella jos paikat merkataan hyvin. Menee idea koko salaharjoittelusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ketään enää kiinnosta salaharjoitella jos paikat merkataan hyvin. Menee idea koko salaharjoittelusta.

        Just nii,mut kivaa hommaa käydä kuvaamassa ja nuotittamassa etukäteen paikat.Aika hyvin pysynyt salassa se YouTube sivusto missä pimeiden kisojen pätkät näkee etukäteen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just nii,mut kivaa hommaa käydä kuvaamassa ja nuotittamassa etukäteen paikat.Aika hyvin pysynyt salassa se YouTube sivusto missä pimeiden kisojen pätkät näkee etukäteen

        Okei. Millä hakusanalla löytyy? En kerro kenellekään.


    • Anonyymi

      Äläs nyt, parin kuukauden päästä pääsee runkia näkemään kunnolla. Sastamalan hamussa on pirun kova reitti ja joka pätkältä löytyy paikkoja.

      • Anonyymi

        Ensviikolla käyn ajamassa läpi. Saa sitten vetää täysiä kun vaan muistaa pahimmat paikat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensviikolla käyn ajamassa läpi. Saa sitten vetää täysiä kun vaan muistaa pahimmat paikat.

        Millä....polkupyörällä....?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä....polkupyörällä....?

        Autolla. Kävin jo eilen ekan kerran


    • Anonyymi

      Millä pätkällä on reikiä

    • Anonyymi

      Yhyy voi kyynelten kyynel että ei nyt runkia tule :) Maksa minulle tarpeeksi niin annan runkia ihan niin paljon kuin haluat.

    • Anonyymi

      Huittisten Huima taitaa osua reitille.

    • Anonyymi

      Huomiolla ja tupla siimoilla revi siitä

      • Anonyymi

        Onko mitään paikkoja? Meneekö salaharjoittelu taas hukkaan..


    • Anonyymi

      Minä niin pahoitin mieleni kun en nähnyt itärallissa runkia. Viimeinen kerta kun menen katsomaan kisoja. Järjestäjän olisi pitänyt järjestää runkia minun valitsemasi paikkaan. Kumminkin näin vaivaa lähtemällä katsomaan rallia ja elämästäni kului yksi päivä hukkaan.

      • Anonyymi

        Miten et muka nähny, kaks selkeesti parasta paikkaa toimi nii mite et niihi eksyny


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten et muka nähny, kaks selkeesti parasta paikkaa toimi nii mite et niihi eksyny

        Mutta niissä missä minä olin niin ei ollut runkia.
        Enkä viitsinyt noihin edellä mainittuihin selkeisiin runkipaikkoihin mennä kun halusin päästä autolla lähelle paikkaa,että voin autosta katsoa ja syödä eväitä. Kyllä järjestäjän olisi pitänyt minulle järjestää runkia koska vaivauduin paikalle. Ihan hanurista tälläinen toiminta ettei kenenkään auto mennyt hajalle,että olisin saanut nauraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta niissä missä minä olin niin ei ollut runkia.
        Enkä viitsinyt noihin edellä mainittuihin selkeisiin runkipaikkoihin mennä kun halusin päästä autolla lähelle paikkaa,että voin autosta katsoa ja syödä eväitä. Kyllä järjestäjän olisi pitänyt minulle järjestää runkia koska vaivauduin paikalle. Ihan hanurista tälläinen toiminta ettei kenenkään auto mennyt hajalle,että olisin saanut nauraa.

        No täh, se missä Niskala meni nii eihä se ollu lähöstä ku 400m, oli kyllä hyvä kyyti.. harmi ku ei kipannu, ois tullu maukas rullaus😪


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No täh, se missä Niskala meni nii eihä se ollu lähöstä ku 400m, oli kyllä hyvä kyyti.. harmi ku ei kipannu, ois tullu maukas rullaus😪

        Mutta en olisi voinut katsoa autosta. Tyhmää kun ei järjestäjä ollut tehnyt runkipaikkaan autokatsomoa. Ja siima oli vedetty risteyksiin,se minua harmitti kun en voi sietää siimaa. Voisiko järjestäjä ostaa minulle uudet kiikarit?


    • Anonyymi

      Sairasta porukkaa hakeutuaa hoitoon ajoissa

      • Anonyymi

        Väitätkö että on sairasta tykätä että tulee runkia ja autot menee romuksi? Äitini sanoi että se on ihan tervettä haluta että toisilla menee huonosti. Siksi nautin että autot menee romuksi ja toiset köyhtyy. Mutta harmittaa kun ei järjestäjä osta minulle kiikareita.


      • Anonyymi

        Mitä sää täällä haukut toisten harrastusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sää täällä haukut toisten harrastusta

        Tämä on minun harrastus. Ja kuljettajat palvelevat katsojia. Katsojille tämä laji on tehty. Ja pitäisi se saada kuskien ja järjestäjien päähän että pakko saada romua


    • Anonyymi

      Korjaan hakeutukaa

    • Anonyymi

      Isi sanoi että kiva kun ralliautot menevät ruttuun.
      Siksi minä olen täällä itkenyt kun ei joka auto menekkään ruttuun.

    • Anonyymi

      Tykkään hajallisesta pellistä. Kotonakin hakkaan vasaralla peltiä.

    • Anonyymi

      Romua romua ah ihanaa,metalli romua

    • Anonyymi

      Aarnen opetuslapsia nämä pikkupoikulit. Menkää sinne missä autot on romuja ja kuppaisia jo enne kisaa. Jokkis on teidän laji, siellä tulee romua.

    • Anonyymi

      Nyt on annettu lupaus paremmasta, JML on ilmottautuneiden listalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2663
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2440
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2081
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe