Käyttökokemuksia otsikon laitteista? Ovatko leluja vai näppäriä pikkutalouden tiskareita? Kohtuullinen pesutulos? Kuuluvat yleensä korkeintaan pesuluokkaan B-C. Samoin energia ja kuivausluokka ovat alempia kuin isoissa koneissa...
Pöytämallinen astianpesukone
5
8416
Vastaukset
- minttu
Itselläni on ja hyvin pesee.
- eino-jalmasti
Itselläni on 6 hengen kokoinen Asea-Skandia vuosimallia 90-luvun alkua, ja hyvin pesee edelleenkin. Harmi vaan, ettei ko. laitetta enää valmisteta. Oli kai liian hyvä laite :))
Oma mielipiteeni näistä nykyajan pöytämalleista on kuitenkin ettei niiltä kannata kovin paljoa odottaa. Jos vaateet ei ole kauhian korkealla niin ostamaan sellainen sitten vaan :)) - pnieminen
siemens nykyään merkkinä bosch on rosterinen sisältä ja kohtuu hiljainenkin, täysin vastaa isompiaan paitsi kuluttaa vettä hieman vähemmän.
hintaakin on, mutta rahalla saa janiinedelleen. - asdfqwerty
Electroluxin mallistosta löytyy n. 500 euroa maksava malli, jossa pesutulokset ym ovat A- ja B-luokkaa. Itsellä on moinen käytössä, kannattaa ostaessa katsoa että isoimmat lautaset mahtuvat sisään. Kunhan pitää puhtaana ja katsoo että propelli pääsee pyörimään niin aina on tullut erittäin hyvää jälkeä. Markkinoilla on myös leluja mutta tästä electroluxista ei ole kuin hyvää sanottavaa.
- miiiii
Miten tuo pöytätiskari asennetaan? Vaatiiko suuria operaatioita?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 692088
- 452082