Tässä joutuu ihmettelemään tätä tapausta, jossa 4-vuotiaan lapsen oma äiti ja isäpuoli surmasivat tai murhasivat heidän 4-vuotiaan oman pienen lapsen. Olen itse lukenut asiantuntijoiden lausuntoja, että kun joku lapsi pahoinpidellään kuoliaaksi asti, niin melkein aina pahoinpitelyt ovat olleet pitkäaikaisia eikä lapsen surmaa tehdä äkkipikaistuksissa kuten aikuisten murhat voimakkaan suuttumuksen, vihan tai ollessa humalassa tai huumausaineiden tai sekaisin jostain lääkkeistä. Ihmettelen eniten sitä, eikö lapsen neuvolassa tai lapsen päiväkodissa koskaan huomattu mitään, jos lapsessa on ollut paljon mustelmia tai ihossa nirhautumia. Lapsen pahoinpitely epäilyistä kuuluu ilmoitta aina eteenpäin sosiaaliviranomaisille tai lastensuojeluun.
Eikö tämän 4-vuotiaan lapsen naapurit kuulleet tai huomanneet koskaan mitään ?
Eivätkö he kuulleet lapsen äänekästä itkua, jatkuvaa voimakasta itkua tai muita pahoinpitelyn ääniä ! Aikuisen ihmisen tulee aina tällaisessa tilanteessa mennä soittamaan ovikelloa tai soittaa heti hätänumeroon, jollei itse uskalla mennä katsomaan. Näin pahoinpitelijät jäisivät heti kiinni ja joskus pystyttäisiin estämään lapsen kivut ja kärsimykset ja jopa lapsen kuolema ! Pääkaupunkiseudulla oli tapaus, jossa naapuri hälytti heti poliisit paikalle, kun lapsen oma äiti oli pahoinpitelemässä omaa lastaan ja paikalle saapuvat poliisit huomasivat jo tullessaan lapsen pahoinpitelyn ikkunasta ja poliisit rikkoivat ikkunan josta menivät suoraan sisälle ja saivat heti keskeytettyä lapsen pahoinpitelyn ja soitettua ambulanssin paikalle ja vietyä pahoinpitelijän suoraan putkaan !
Joensuun tapaus
5
409
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä tapaus järkyttää syvästi.
Vielä ei tiedetä kuka on tehnyt mitä ja kuka mahfollisesti jättänyt suojelematta lasta .
Olisiko nämä pahimmat hirveydet tapahtuneet lyhyen ajan sisällä .
Tällainen ei saa arkipäiväistyä.
Lapsen kärsimyksestä on kauheaa lukea mutta hän joutui sen kokemaan, neljä vuotiaana ilmeisesti lähimpiensä julmuuden ja ties minkä kautta.
Jos lapsen pitää kuolla päästäksern turvaan huoltajiltaan ovat asiat pahasti pielessä.
Se miltä lapsesta on tuntunut viimeisinä tunteinaan, särkee sydämen.- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17890999S
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Totuutta joensuun tapaksesta ei saa sanoa.. Sama kuin venäjällä..
- Anonyymi
Lasu on täysin rikollis järjästö jota vain kiinnostaa raha . Poliisi suojelee niin joensuussa kuin kouvolassa läheltä seurannut.
- Anonyymi
Lasu ja poliisi ryssi koko asian. Roistot vankilaan
- Anonyymi
Huvittaa seurata joensuun tapausta kun rikollinen rikollista.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882