Tässä joutuu ihmettelemään tätä tapausta, jossa 4-vuotiaan lapsen oma äiti ja isäpuoli surmasivat tai murhasivat heidän 4-vuotiaan oman pienen lapsen. Olen itse lukenut asiantuntijoiden lausuntoja, että kun joku lapsi pahoinpidellään kuoliaaksi asti, niin melkein aina pahoinpitelyt ovat olleet pitkäaikaisia eikä lapsen surmaa tehdä äkkipikaistuksissa kuten aikuisten murhat voimakkaan suuttumuksen, vihan tai ollessa humalassa tai huumausaineiden tai sekaisin jostain lääkkeistä. Ihmettelen eniten sitä, eikö lapsen neuvolassa tai lapsen päiväkodissa koskaan huomattu mitään, jos lapsessa on ollut paljon mustelmia tai ihossa nirhautumia. Lapsen pahoinpitely epäilyistä kuuluu ilmoitta aina eteenpäin sosiaaliviranomaisille tai lastensuojeluun.
Eikö tämän 4-vuotiaan lapsen naapurit kuulleet tai huomanneet koskaan mitään ?
Eivätkö he kuulleet lapsen äänekästä itkua, jatkuvaa voimakasta itkua tai muita pahoinpitelyn ääniä ! Aikuisen ihmisen tulee aina tällaisessa tilanteessa mennä soittamaan ovikelloa tai soittaa heti hätänumeroon, jollei itse uskalla mennä katsomaan. Näin pahoinpitelijät jäisivät heti kiinni ja joskus pystyttäisiin estämään lapsen kivut ja kärsimykset ja jopa lapsen kuolema ! Pääkaupunkiseudulla oli tapaus, jossa naapuri hälytti heti poliisit paikalle, kun lapsen oma äiti oli pahoinpitelemässä omaa lastaan ja paikalle saapuvat poliisit huomasivat jo tullessaan lapsen pahoinpitelyn ikkunasta ja poliisit rikkoivat ikkunan josta menivät suoraan sisälle ja saivat heti keskeytettyä lapsen pahoinpitelyn ja soitettua ambulanssin paikalle ja vietyä pahoinpitelijän suoraan putkaan !
Joensuun tapaus
5
395
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä tapaus järkyttää syvästi.
Vielä ei tiedetä kuka on tehnyt mitä ja kuka mahfollisesti jättänyt suojelematta lasta .
Olisiko nämä pahimmat hirveydet tapahtuneet lyhyen ajan sisällä .
Tällainen ei saa arkipäiväistyä.
Lapsen kärsimyksestä on kauheaa lukea mutta hän joutui sen kokemaan, neljä vuotiaana ilmeisesti lähimpiensä julmuuden ja ties minkä kautta.
Jos lapsen pitää kuolla päästäksern turvaan huoltajiltaan ovat asiat pahasti pielessä.
Se miltä lapsesta on tuntunut viimeisinä tunteinaan, särkee sydämen.- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17890999S
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Totuutta joensuun tapaksesta ei saa sanoa.. Sama kuin venäjällä..
- Anonyymi
Lasu on täysin rikollis järjästö jota vain kiinnostaa raha . Poliisi suojelee niin joensuussa kuin kouvolassa läheltä seurannut.
- Anonyymi
Lasu ja poliisi ryssi koko asian. Roistot vankilaan
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346