Hei!Onko kellään kokemusta Kredinor perinnän kanssa maksusuunnitelman tekemisestä?Itsellä siirtymässä sinne iso velka. Miten hyvin saa sovittua?
Kredinor perintä kokemuksia
13
8181
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän kyseessä vain ole mikään kuluttajaluotto?
- Anonyymi
Huonoja kokemuksia. Minulta perivät laskua syyskuulta 2023, jonka olin jo ajallaan maksanut. En tarkistanut viime vuoden laskua, joten maksoin. Sitten laittoivat kirjeen liikaperinnästä, olisivat palauttaneet rahat, mutta perineet 10 € palautuksesta, sitä varten olisi ollut laitettava tilinumero sähköpostilla!!! Onhan niillä jo se tilinumero, josta lasku on maksettu 2 kertaq. Hämärää, pitäkööt tunkkinsa. Lisäksi serkultani vaativat rahaa puhelimesta, jota hän ei ole ikinä edes tilannut.
- Anonyymi00011
Maksun vastaanottaja ei näe sun tilinumeroa. Noinko vähän ymmärrät pankkiasioista
- Anonyymi
Sain heiltä huijausviestin ja pitää ottaa yhteyttä heti. Puhelin nro väärä ja joku ihme linkki mihin ois pitäny klikata
- Anonyymi
Todella huonoa palvelua. Lähettivät maksumuistutuksen laskusta, joka ei ole tullut koskaan minulle. Siinä ei näy edes asiakasnumeroa - onko edes minun? Olen yrittänyt ottaa yhteyttä heihin, mutta eivät vastaa sähköpostiin. Huijarifirmako?
- Anonyymi
Vääriä laskuruksia....ei kannata ottaa yrityksen perintätoimistoksi!.
- Anonyymi
Onko tämä Kredinor jokin huijarifirma?
Minulla ei ole mitään laskuja tai muita, mutta lähettivät tekstiviestin että pitäisi ottaa heihin yhteyttä.
Puhelinnumeroni on prepaid jota kukaan ei tiedä, mutta YTJ palvelissa on Oy joka on selvitystilassa, ja siellä näkyy numeroni.
Pystyn nyt lopullisesti lopettamaan Oy:n.
Oletteko joutuneet tekemään rikosilmoituksia kyseisestä yrityksestä? - Anonyymi
Huijareita ovat - olkaa varuillanne.
- Anonyymi
Vaativat maksamaan valtavia summia minullakin iso velka ja åitäisi lyhentää 955€ kuussa eihän sellaisiin kellään ole varaa!!!
- Anonyymi
Tämä on ihme pulju maksan toisella viitenumerolla heille velkaa pois,mutta heillä onkin toinen velka.
Jossa vaan korot juoksee ja summa suurenee.
Mitähän pitäis tehdä? - Anonyymi00010
hik
- Anonyymi00012
Minulla erikoinen tapaus ko firmasta.
Olin velkajärjestelyssä, joka päättyi maaliskuun lopussa.
Luottotiedot nyt puhtaat, mutta positiiviseen luottorekisteriin ilmestyi Kredinorilta luotto merkintä.
Olen lähettänyt s.postilla selvitystä ko merkintään, mutta en ole saanut vastausta.- Anonyymi00013
Itse sain myös tänään tiedoksiannon yksipuolisesta tuomiosta, velasta jonka olen heille maksanut jo vuonna 2023!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2392719- 1011144
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1221098Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581005Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531002Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717917- 63851
- 41827
Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto238815- 128806