Hei!Onko kellään kokemusta Kredinor perinnän kanssa maksusuunnitelman tekemisestä?Itsellä siirtymässä sinne iso velka. Miten hyvin saa sovittua?
Kredinor perintä kokemuksia
6
4767
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän kyseessä vain ole mikään kuluttajaluotto?
- Anonyymi
Huonoja kokemuksia. Minulta perivät laskua syyskuulta 2023, jonka olin jo ajallaan maksanut. En tarkistanut viime vuoden laskua, joten maksoin. Sitten laittoivat kirjeen liikaperinnästä, olisivat palauttaneet rahat, mutta perineet 10 € palautuksesta, sitä varten olisi ollut laitettava tilinumero sähköpostilla!!! Onhan niillä jo se tilinumero, josta lasku on maksettu 2 kertaq. Hämärää, pitäkööt tunkkinsa. Lisäksi serkultani vaativat rahaa puhelimesta, jota hän ei ole ikinä edes tilannut.
- Anonyymi
Sain heiltä huijausviestin ja pitää ottaa yhteyttä heti. Puhelin nro väärä ja joku ihme linkki mihin ois pitäny klikata
- Anonyymi
Todella huonoa palvelua. Lähettivät maksumuistutuksen laskusta, joka ei ole tullut koskaan minulle. Siinä ei näy edes asiakasnumeroa - onko edes minun? Olen yrittänyt ottaa yhteyttä heihin, mutta eivät vastaa sähköpostiin. Huijarifirmako?
- Anonyymi
Vääriä laskuruksia....ei kannata ottaa yrityksen perintätoimistoksi!.
- Anonyymi
Onko tämä Kredinor jokin huijarifirma?
Minulla ei ole mitään laskuja tai muita, mutta lähettivät tekstiviestin että pitäisi ottaa heihin yhteyttä.
Puhelinnumeroni on prepaid jota kukaan ei tiedä, mutta YTJ palvelissa on Oy joka on selvitystilassa, ja siellä näkyy numeroni.
Pystyn nyt lopullisesti lopettamaan Oy:n.
Oletteko joutuneet tekemään rikosilmoituksia kyseisestä yrityksestä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä891829Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2761687Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2921470Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1751369- 58955
- 51947
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em70927- 66904
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40891Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤51876