Hei!Onko kellään kokemusta Kredinor perinnän kanssa maksusuunnitelman tekemisestä?Itsellä siirtymässä sinne iso velka. Miten hyvin saa sovittua?
Kredinor perintä kokemuksia
5
3936
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän kyseessä vain ole mikään kuluttajaluotto?
- Anonyymi
Huonoja kokemuksia. Minulta perivät laskua syyskuulta 2023, jonka olin jo ajallaan maksanut. En tarkistanut viime vuoden laskua, joten maksoin. Sitten laittoivat kirjeen liikaperinnästä, olisivat palauttaneet rahat, mutta perineet 10 € palautuksesta, sitä varten olisi ollut laitettava tilinumero sähköpostilla!!! Onhan niillä jo se tilinumero, josta lasku on maksettu 2 kertaq. Hämärää, pitäkööt tunkkinsa. Lisäksi serkultani vaativat rahaa puhelimesta, jota hän ei ole ikinä edes tilannut.
- Anonyymi
Sain heiltä huijausviestin ja pitää ottaa yhteyttä heti. Puhelin nro väärä ja joku ihme linkki mihin ois pitäny klikata
- Anonyymi
Todella huonoa palvelua. Lähettivät maksumuistutuksen laskusta, joka ei ole tullut koskaan minulle. Siinä ei näy edes asiakasnumeroa - onko edes minun? Olen yrittänyt ottaa yhteyttä heihin, mutta eivät vastaa sähköpostiin. Huijarifirmako?
- Anonyymi
Vääriä laskuruksia....ei kannata ottaa yrityksen perintätoimistoksi!.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2257057Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää451315Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka291148- 75921
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal49895Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a62877Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.96856Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38811Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14786- 43763