Hei!Onko kellään kokemusta Kredinor perinnän kanssa maksusuunnitelman tekemisestä?Itsellä siirtymässä sinne iso velka. Miten hyvin saa sovittua?
Kredinor perintä kokemuksia
5
3729
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän kyseessä vain ole mikään kuluttajaluotto?
- Anonyymi
Huonoja kokemuksia. Minulta perivät laskua syyskuulta 2023, jonka olin jo ajallaan maksanut. En tarkistanut viime vuoden laskua, joten maksoin. Sitten laittoivat kirjeen liikaperinnästä, olisivat palauttaneet rahat, mutta perineet 10 € palautuksesta, sitä varten olisi ollut laitettava tilinumero sähköpostilla!!! Onhan niillä jo se tilinumero, josta lasku on maksettu 2 kertaq. Hämärää, pitäkööt tunkkinsa. Lisäksi serkultani vaativat rahaa puhelimesta, jota hän ei ole ikinä edes tilannut.
- Anonyymi
Sain heiltä huijausviestin ja pitää ottaa yhteyttä heti. Puhelin nro väärä ja joku ihme linkki mihin ois pitäny klikata
- Anonyymi
Todella huonoa palvelua. Lähettivät maksumuistutuksen laskusta, joka ei ole tullut koskaan minulle. Siinä ei näy edes asiakasnumeroa - onko edes minun? Olen yrittänyt ottaa yhteyttä heihin, mutta eivät vastaa sähköpostiin. Huijarifirmako?
- Anonyymi
Vääriä laskuruksia....ei kannata ottaa yrityksen perintätoimistoksi!.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.806572- 1486117
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.5013936Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1232391- 421549
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved4221466- 741275
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471094Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan611086Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes281036