Hei!Onko kellään kokemusta Kredinor perinnän kanssa maksusuunnitelman tekemisestä?Itsellä siirtymässä sinne iso velka. Miten hyvin saa sovittua?
Kredinor perintä kokemuksia
13
7918
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän kyseessä vain ole mikään kuluttajaluotto?
- Anonyymi
Huonoja kokemuksia. Minulta perivät laskua syyskuulta 2023, jonka olin jo ajallaan maksanut. En tarkistanut viime vuoden laskua, joten maksoin. Sitten laittoivat kirjeen liikaperinnästä, olisivat palauttaneet rahat, mutta perineet 10 € palautuksesta, sitä varten olisi ollut laitettava tilinumero sähköpostilla!!! Onhan niillä jo se tilinumero, josta lasku on maksettu 2 kertaq. Hämärää, pitäkööt tunkkinsa. Lisäksi serkultani vaativat rahaa puhelimesta, jota hän ei ole ikinä edes tilannut.
- Anonyymi00011
Maksun vastaanottaja ei näe sun tilinumeroa. Noinko vähän ymmärrät pankkiasioista
- Anonyymi
Sain heiltä huijausviestin ja pitää ottaa yhteyttä heti. Puhelin nro väärä ja joku ihme linkki mihin ois pitäny klikata
- Anonyymi
Todella huonoa palvelua. Lähettivät maksumuistutuksen laskusta, joka ei ole tullut koskaan minulle. Siinä ei näy edes asiakasnumeroa - onko edes minun? Olen yrittänyt ottaa yhteyttä heihin, mutta eivät vastaa sähköpostiin. Huijarifirmako?
- Anonyymi
Vääriä laskuruksia....ei kannata ottaa yrityksen perintätoimistoksi!.
- Anonyymi
Onko tämä Kredinor jokin huijarifirma?
Minulla ei ole mitään laskuja tai muita, mutta lähettivät tekstiviestin että pitäisi ottaa heihin yhteyttä.
Puhelinnumeroni on prepaid jota kukaan ei tiedä, mutta YTJ palvelissa on Oy joka on selvitystilassa, ja siellä näkyy numeroni.
Pystyn nyt lopullisesti lopettamaan Oy:n.
Oletteko joutuneet tekemään rikosilmoituksia kyseisestä yrityksestä? - Anonyymi
Huijareita ovat - olkaa varuillanne.
- Anonyymi
Vaativat maksamaan valtavia summia minullakin iso velka ja åitäisi lyhentää 955€ kuussa eihän sellaisiin kellään ole varaa!!!
- Anonyymi
Tämä on ihme pulju maksan toisella viitenumerolla heille velkaa pois,mutta heillä onkin toinen velka.
Jossa vaan korot juoksee ja summa suurenee.
Mitähän pitäis tehdä? - Anonyymi00010
hik
- Anonyymi00012
Minulla erikoinen tapaus ko firmasta.
Olin velkajärjestelyssä, joka päättyi maaliskuun lopussa.
Luottotiedot nyt puhtaat, mutta positiiviseen luottorekisteriin ilmestyi Kredinorilta luotto merkintä.
Olen lähettänyt s.postilla selvitystä ko merkintään, mutta en ole saanut vastausta.- Anonyymi00013
Itse sain myös tänään tiedoksiannon yksipuolisesta tuomiosta, velasta jonka olen heille maksanut jo vuonna 2023!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552523Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462362Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1011049- 64881
- 63789
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274707Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85690Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202668Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648