K-Market ja Lidl siinä Aulangontien risteyksessä/alkuoäässä.
K-Marketissa keskimäärin koko kaupungin töykeimmät/vi****maisimmat asiakaspalvelijat. Ja viereinen Lidl tulee hyvänä kakkosena. Kuinka ovatkin osuneet niin lähelle toisiaan.
Johtunee toki osittain asiakaskunnasta ja alueestakin. Jollei esihenkilöt sitten palkkaa tattinaamoja lähtökohtaisesti noissa kaihdessa.
Ja molemmista löytyy myös aivan mahtavia osaajia mutta näissä kaupoissa tuo ryhmä on enemmän poikkeus.
Kokemuksia?
Hätilän kaupat
44
1374
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä. Se johtuu sinusta. Olet oikeassa.
- Anonyymi
Oletko kenties nuori brunette kassalta?
- Anonyymi
ei ole kokemusta mutta tykkäävät keskustella keskenään myös asiakkaan läsnäollessa. Se ei anna oikein hyvää kuvaa. Asiakas tuo taloon rahaa.
- Anonyymi
onko se silmälasipäinen pyöreähkö mies viellä k marketin lihatiskillä huonoja kokemuksia!ja olen huomannut saman että negatiivinen ilmapiiri !suosin nyt k ryhmän kauppoja ja eniten käynyt sampon k marketissa
- Anonyymi
Negatiivinen ilmapiiri tottakai vaikuttaa työntekijöihin. Mutta silti noissa on poikkeuksena aina pari sellaista jotka jättävät asiakkaalle hyvän mielen niin kuin kai kuuluukin. K-ssa mm lyhyttukkainen neitokainen
- Anonyymi
paitti esim juuri hätilän k market en suosi
- Anonyymi
Yhdessä kookaupassa hämeenlinnassa on välillä kummallinen painostava tunnelma. Kauppias tai joku räplää sitä päätyhyllyä kassojen takana ja vahtii samalla kassajonoa. Seuraa hyllyjenkin välissä ja ilmestyy milloin mistäkin ihan viereen. Pitäisi nyt edes jo koronankin takia pientä parin metrin välimatkaa. Sanoisin että oudointa palvelua mitä olen ikinä saanut. En ole ennen miettinyt menenkö johonkin kauppaan mutta tuo sai kyllä aikasn sen että ajan mielummin muualle jos vaan ehdin.
- Anonyymi
Varmasti vaan kyllästynyt varkaisiin kun hävikki alkaa olla suurempi kuin myynti näillä nykyhinnoilla. Nythän hinnat taas nousee kun se Ukrainan pato räjäytettiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti vaan kyllästynyt varkaisiin kun hävikki alkaa olla suurempi kuin myynti näillä nykyhinnoilla. Nythän hinnat taas nousee kun se Ukrainan pato räjäytettiin.
Onhan se varmasti tätäkin mutta miksi se näkyisi kassapalvelijassa? Jollei esimies ole käskyttänyt toimimaan sitten tietyllä tavalla
- Anonyymi
Näitä erikoisuuksia löytyy kyllä. Kyttääminen on vähän painostavaa ja itselläni on usein kaupassa asioidessa pakonomainen tarve ostaa edes jotain pientä ettei saa varkaan leimaa. Katse saattaa välillä olla ellainen jos menet vaikka ostamaan tuotetta X jota ei valikoimassa ole ja poistut tyhjin käsin. Aika pyllystä tälleen paniikkihäiriötä sairastavana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se varmasti tätäkin mutta miksi se näkyisi kassapalvelijassa? Jollei esimies ole käskyttänyt toimimaan sitten tietyllä tavalla
Ymmärsin tuosta tekstistä ettei se näykään kassapalvelijassa vaan jossain ihan muussa henkilössä jossain sivustalla? Miksi sinä ymmärsit sen noin eri tavalla? Veikkaan että sinä ymmärsit väärin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärsin tuosta tekstistä ettei se näykään kassapalvelijassa vaan jossain ihan muussa henkilössä jossain sivustalla? Miksi sinä ymmärsit sen noin eri tavalla? Veikkaan että sinä ymmärsit väärin.
Niin taitaakin olla. Minulla ei riitä keskittymiskykyä lukea montaakaan riviä huolellisesti, kun otsa rypyssä tavaan ja on tuo lukihäiriö. Luin tuosta että kassojen takana ja luulin että kassahlö kyseessä. Usein käy näin. Päättelen yhdestä sanasta kokonaisuuden ja pieleenhän se menee lähes joka kerta. En ymmärrä kovin pitkiä lauseitakaan. No tämä on nykyään tuiki tavallista pisa tutkimus kertoo. Minun ikäiset tosin osaa paremmin minulle on vaikeaa olluta aina ja varsinkin g tai äng.
- Anonyymi
mutta onse kumma että juuri nimen omaan hätilän lidl ja hätilän k supermarket todella negatiivinen tunnelma monella tapaa ja k supermarketissa kohdellaan huonmmin jos ostaa liian vähän tavaraa ainakin lihatiskillä mikä on todell väärin
- Anonyymi
Sääli että K-Marketissa on myös Postin piste eikä pakettiautomaatteja. Täysin ala-arvoinen palvelu näkyy myös siellä koska samat "asiakaspalvelijat". Lajittelussa ja lähetysten kirjaamisessakin menee siellä joskus ikuisuus. Jos olisi edes automaatit niin voisi pysyä kaupan puolelta kaukana ja asioida vain niissä ja apteekissa.
- Anonyymi
Sääli on lähinnä se että sinun kaltaisiasi ihmisiä on olemassa. Mikään palvelu ei ole sinullle tarpeeksi. Hommaa itsesi vaikka king Charlesin paikalle niin saat vapaasti kiukutella kun joku mustekynä ei toimi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sääli on lähinnä se että sinun kaltaisiasi ihmisiä on olemassa. Mikään palvelu ei ole sinullle tarpeeksi. Hommaa itsesi vaikka king Charlesin paikalle niin saat vapaasti kiukutella kun joku mustekynä ei toimi.
UuuUuuu uuuu. XD
Huikea servaus. Olet ehkä töissä siellä ja tiedostat itsekin että ketjun sisältö koskee ehkä juuri sinua? Aika surullista.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
UuuUuuu uuuu. XD
Huikea servaus. Olet ehkä töissä siellä ja tiedostat itsekin että ketjun sisältö koskee ehkä juuri sinua? Aika surullista..Tottahan se on, että ainakin lihatiskillä on melkosen erikoinen meno.
Itse asioin jossain rehuosaston tienoilla, niin sinneasti kuulu karmee räkätys ja kälätys.
Luulin ensin, että penskalauma pitää sitä omaa meteliään, mutta ei, lihatiskin takana seisoi 4 myyjää ja sieltähän se meteil kuului.
Postipalvelu on omaltaosin toiminut aina, no ne harvat kerrat, kun siinä on pitänyt käydä.
Tuosta lihatiskin henkilökunnasta olen kuullut paljon eikä mikään niistä ole positiivinen palaute.
- Anonyymi
Ymmärräthän että se olet sinä jolle nauretaan? Ei muille.
- Anonyymi
Ai. Nauretaanko jollekin? Ok
..miksi? - Anonyymi
Olet siis yksi niistä idiooteista siellä läskitiskin palvelijapuolella?
Ulosantisi kertoo susta kaiken oleellisen, olet täysi pelle.
- Anonyymi
onkohan se silmälasipäinen mies viellä siellä tiskillä?olisi hyvä kauppa muuten mutta palvelu todella törkeetä itse hymyillyt ja katsonut silmiin ihan sillä koska se on vaan hyvää käyttäytymistä puolin ja toisin ja sanotaan kiitos jos joku myyjä siitä loukkaantuu niin johan on ihme heidän jos jonkun se pitäisi ymmärtää
- Anonyymi
Huomaa kyllä kuinka jäykkää ja kaavamaista on sinun käsityksesi hyvästä palvelusta. Olet ehkä lukenut käytöksen kultaisen kirjan jonka tilasit valituilta paloilta?
- Anonyymi
kertokaa joku tarinoita lihatiskin henkilökunnasta ?
- Anonyymi
Tosi mukavia ja heittää hyvää herjaa. Joku vanhus on nyt vaan ottanut hernukan nenukkiin kun ei enää aivot toimi normaalisti jos on ikuna toimineetkaan.
- Anonyymi
jotenkin vaan tämä kauppa ja hätilän lidl ja idänpääm ässä tulee kolmantena negatiivisuuden suhteen !ja millasia milla lihatiskistä huonoja kokemuksia ?ja onkohan se äijä enään siellä vai eläkkeellä?
- Anonyymi
Ässästä ei itselläni ole suoranaisen negatiivisia kokemuksia. Harvoin siellä tosin asioin ja silloinkin lähinnä iltaisin
- Anonyymi
huonoja siis koska kuulemma on !ja jos joku ostaa enemmän niin kohdellaan paremmin
- Anonyymi
Ottaisin yhden kinkkusiivun. Kiitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ottaisin yhden kinkkusiivun. Kiitos.
Mä otan yhden muikun fileoituna ja rippeet pussiin niin saan niistä hyvän kuppikeiton. Ja palvelija toteuttaa kun asiakas pyytää. Siinä ei pitäisi olla mitään epäselvää
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa. Kyllä palvellaan kaikki asiakkaat ostivat kuinka paljon tahansa. Onko nyt mustamaalaus tavoitteena. Jollain on herne nenässä
- Anonyymi
Ei ehkä sekään. Luultavasti vain kysymys on jonkin asteisesta mielen ongelmista. Onneksi uusi hallitusohjelma paneutuu nähin ja ihmiset saavat hoitoa kun edellinen hallitus ei tarjonnut mitään apua.
- Anonyymi
Aloitus ei koske lihatiskiä vaan kahta kolmasosaa kassoista. Mustamaalauskaan ei ole kyseessä vaan toiminnan kyseenalaistaminen. Enkä näemmä ole yksin kokemusteni kanssa. Ilman kritiikkiä mikään ei kehity. Niin Lidlissä kuin K:ssa on molemmissa myös aurinkoisia ja osaavia tekijöitä
- Anonyymi
Raussi, Leivo ja väiskin-valinta, palvelu ihan ok !
- Anonyymi
Liliuksella myös palvelu pelaa.
- Anonyymi
Paras palvelu ja siitä kiitos!!!!!!
- Anonyymi
Oletko siellä töissä vai kenen sieltä äiti tms?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko siellä töissä vai kenen sieltä äiti tms?
Olen psykiatrinen sairaanhoitajasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen psykiatrinen sairaanhoitajasi.
No moikka! Kiva törmätä myös täällä :)
- Anonyymi
Hätilän k-kaupan lihatiskillä se silmälasipäinen mies laputtaa autoja ja kerrostaloja ja väittää että parkkipaikalle jätetty auto haittaa k-marketin jakeluliikennettä 🤣 ja muutenki kuulemma töykeä työntekijöille ja pari kertaa saanu potkutkin jostain kaupoista. Eli aivan pelle "mies"
- Anonyymi
Paljon kerrostaloille tulee sakkoa?
- AnonyymiUUSI
Onko siis jotain omatekemiä lAppuja?
- Anonyymi
Kiva tietää että ei henkilökohtasta!onko joku osakas? Millasia huonoja kokemuksia muilla?
- AnonyymiUUSI
Mikä v*tun osakas? Jaa Keskon vai?
- AnonyymiUUSI
Nii vai mikä miehiään kun ei normi myyjäkään oo ?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin578847Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123479Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r262690Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht802070Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142040Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3571757Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411442FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01221Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101095Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu681060