Ne joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma niiden vanhemmilla ei riitä raha jos ei saa vammaistukea ne jotka saaneet heikkolahjaisuus jutun takia Lievän älyllisen kehitysvamman.
Vammaissosiaali työntekijä sano, että laitos asuminen on kehitysvammaisten kohdalla kallista kuin vertaa yksin asumiseen vuokralla.
Ja kaikilla ei ole selkeä Lievä älyllinen kehitysvamma eli on saanut väärin Lievän älyllisen kehitysvamman ne jotka puhuu ja kirjoittaa koko ajan kehitysvamma jutusta eikä mistään muusta
Ja ne saa mielenterveys ongelmat kehitysvamman saaneena joilla on lisäksi Adhd ja selvittämättä Autismi.
Minun ykkös veljeni, kun tuli Suomeen se sano, että sillä myös Adhd epäily, että ikävä kyllä Adhd on perinnöllinen geeneissä.
Itse sanoin mummulle voiko minun isällä olla selvittämättä Lievä älyllinen kehitysvamma tai Adhd jotka ovat minulla.
Isäni on käyny lukion, mutta se tekee myös ex tempore lähtöjä joita itse teen.
Voiko jos on Lievä älyllinen kehitysvamma käydä lukion ja Atk alaa?
Laitos asuminen on kallis
0
317
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2412034- 1881627
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä461260Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad50972- 40789
- 14780
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30761Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21750Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .24725Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46637