Ne joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma niiden vanhemmilla ei riitä raha jos ei saa vammaistukea ne jotka saaneet heikkolahjaisuus jutun takia Lievän älyllisen kehitysvamman.
Vammaissosiaali työntekijä sano, että laitos asuminen on kehitysvammaisten kohdalla kallista kuin vertaa yksin asumiseen vuokralla.
Ja kaikilla ei ole selkeä Lievä älyllinen kehitysvamma eli on saanut väärin Lievän älyllisen kehitysvamman ne jotka puhuu ja kirjoittaa koko ajan kehitysvamma jutusta eikä mistään muusta
Ja ne saa mielenterveys ongelmat kehitysvamman saaneena joilla on lisäksi Adhd ja selvittämättä Autismi.
Minun ykkös veljeni, kun tuli Suomeen se sano, että sillä myös Adhd epäily, että ikävä kyllä Adhd on perinnöllinen geeneissä.
Itse sanoin mummulle voiko minun isällä olla selvittämättä Lievä älyllinen kehitysvamma tai Adhd jotka ovat minulla.
Isäni on käyny lukion, mutta se tekee myös ex tempore lähtöjä joita itse teen.
Voiko jos on Lievä älyllinen kehitysvamma käydä lukion ja Atk alaa?
Laitos asuminen on kallis
0
276
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?
Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.3254278Riikka jytkytti naftan hinnan jo yli 2,3 euroon
Sannan aikaan esimerkiksi dieseliä selvästi kalliimpaa bensaakin sai 1,3 eurolla. https://www.is.fi/autot/art-2000011881593966Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa
Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.743384Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia
mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös2352889- 612438
- 341787
Onko jo liian "vanha" vai mitä mieltä olet? 57-v. saa raakaa tekstiä tv:ssä
The Summit Suomi tv-ohjelmassa 57-vuotiaan Maritan jaksamista kyseenalaistettiin iän takia. Onko tässä iässä jo liian "v371466- 431423
- 451305
Suomi edelleen maailman onnellisin maa
Olemme hyvällä tiellä. Laitetaan nyt talous kuntoon.1541228