Nuukaillaan viimmeiseen asti avajais tarjouksissa. Normaali käytäntö Suomessa viime aikoina on jakaa avajaisissa muovisankoja ilmaiseksi.
Eihän kukaan olettanut, että niitä jaetaan Laihialla tuhansia kuten muualla mutta olis sitä voinut edes 10 sankoa jakaa meillä.
Minä poikotoin koko kauppaliikkeen avajaisia tuon kitsaan toiminnan vuoksi.
Mikä mokaus Laihialla kaupan avajaisissa.
15
833
Vastaukset
- Anonyymi
Heti aamusta olis pitånyt jakaa ettei jurvalaaset ja fyrrykyrölääset olis saanut niitä rutosti.
- Anonyymi
Olisko sinun taas aika käväistä Törnävällä?
- Anonyymi
Mitä siellä on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä siellä on?
Muutakin pyöreätä kuin vain ämpäri.
- Anonyymi
Eikö ne ämpärijakelut ole ihmisten naurettavaksitekemistä? Fiksu kauppias ei sorru moiseen
- Anonyymi
Onhan kuvia lehdessä ollut pitkistä jonoista parin euron ämpärien jakelussa.
- Anonyymi
mä en ymmärrä justiin etelä-pohjalaisia jos on tarjolla ämpäri tai kaffia kyllä on sitte porukkaa jos sattuu olemaan olempia niin melkein tapellaan kuka menee ensin
- Anonyymi
En ainakaan kehtaisi kulkea kaupungin keskustassa ilmaisämpäri kainalossa se hävettäisi suuresti
- Anonyymi
Soon mun mielestä kohteliaisuutta, kun ottaa vastaan ilmaisen tarjoilun.
- Anonyymi
onkos ne ruvennu purkaa sitä ässää eikai laihialle kahta markettia mahdu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onkos ne ruvennu purkaa sitä ässää eikai laihialle kahta markettia mahdu?
on niitä 3, yksi varalla tyhjillään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
on niitä 3, yksi varalla tyhjillään.
mitäs täältä viä puutuus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mitäs täältä viä puutuus
Heitit heti aamulla vaikean.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heitit heti aamulla vaikean.
Pakko kun oon lähössä heittelee uistinta merelle
- Anonyymi
Myy tuoretta silakkaa sitte parkkipaikalla, jos saat jokusen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841646Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691551Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2711288Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691262- 56877
- 66854
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em65843Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40831- 40817
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44791