Nuukaillaan viimmeiseen asti avajais tarjouksissa. Normaali käytäntö Suomessa viime aikoina on jakaa avajaisissa muovisankoja ilmaiseksi.
Eihän kukaan olettanut, että niitä jaetaan Laihialla tuhansia kuten muualla mutta olis sitä voinut edes 10 sankoa jakaa meillä.
Minä poikotoin koko kauppaliikkeen avajaisia tuon kitsaan toiminnan vuoksi.
Mikä mokaus Laihialla kaupan avajaisissa.
15
742
Vastaukset
- Anonyymi
Heti aamusta olis pitånyt jakaa ettei jurvalaaset ja fyrrykyrölääset olis saanut niitä rutosti.
- Anonyymi
Olisko sinun taas aika käväistä Törnävällä?
- Anonyymi
Mitä siellä on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä siellä on?
Muutakin pyöreätä kuin vain ämpäri.
- Anonyymi
Eikö ne ämpärijakelut ole ihmisten naurettavaksitekemistä? Fiksu kauppias ei sorru moiseen
- Anonyymi
Onhan kuvia lehdessä ollut pitkistä jonoista parin euron ämpärien jakelussa.
- Anonyymi
mä en ymmärrä justiin etelä-pohjalaisia jos on tarjolla ämpäri tai kaffia kyllä on sitte porukkaa jos sattuu olemaan olempia niin melkein tapellaan kuka menee ensin
- Anonyymi
En ainakaan kehtaisi kulkea kaupungin keskustassa ilmaisämpäri kainalossa se hävettäisi suuresti
- Anonyymi
Soon mun mielestä kohteliaisuutta, kun ottaa vastaan ilmaisen tarjoilun.
- Anonyymi
onkos ne ruvennu purkaa sitä ässää eikai laihialle kahta markettia mahdu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onkos ne ruvennu purkaa sitä ässää eikai laihialle kahta markettia mahdu?
on niitä 3, yksi varalla tyhjillään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
on niitä 3, yksi varalla tyhjillään.
mitäs täältä viä puutuus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mitäs täältä viä puutuus
Heitit heti aamulla vaikean.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heitit heti aamulla vaikean.
Pakko kun oon lähössä heittelee uistinta merelle
- Anonyymi
Myy tuoretta silakkaa sitte parkkipaikalla, jos saat jokusen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12671Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511228Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491125- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206939Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13855- 72845
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297845- 39822