Olen sairaanhoitajan hommissa ollut 12 vuotta. Menin suoraan lukiosta opiskelemaan sairaanhoitajaksi. Olen työskennellyt sairaanhoitajana erilaisissa työtehtävissä ja nyt tajusin, että en enää jaksa olla sote-alalla.
Onko ideoita minne voisin hakeutua töihin?
Ennen sairaanhoitajan töitä olen ollut logistiikkakeskuksessa töissä.
Olen sairaanhoitaja ja haluaisin tehdä jotain ihan muuta työtä. Onko ideoita?
9
375
Vastaukset
- Anonyymi
Lähde Norjaan hoitsuksi, ei Suomessa ole millään alalla mitään tulevaisuutta.
- Anonyymi
En halua tehdä ollenkaan sairaanhoitajan töitä kuin vain joskus keikkatyönä. Mielellään ihan jotain muuta.
- Anonyymi
Mieti mikä tuossa komplikaatio-alassa on ongelma ja tarjoa siihen yksityistä sektoria?
- Anonyymi
Ei sairaanhoitajan tai sote-alan hommia enää ollenkaan
- Anonyymi
fiksu ihminen keksii ja kehittää itsellensä uuden työn, ammatin. alan ja tekemisen oma-aloitteisesti. Muilta on varsin turha huhuilla tietoa "onko ideoita". Tuntematta ihmistä mitenkään on mahdoton suositella oikein mitään. Osumatarkkuus on silloin aika tasan nolla. Eteenpäin on se ohje. Ammatinvalinnan ohjaajaan yhteyttä jos on ihan hakusessa kaikki.
- Anonyymi
koditon mies tarjoaa paikan vieresta
- Anonyymi
ketka eivat tieda mita tehda he ovat toissa tyottomyystoimistossa
- Anonyymi
Samaa mietin täällä itsekin!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938696
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264858- 504308
- 623867
- 513246
- 503060
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.542790Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422415