Hölmöt kansanedustajat

Anonyymi-ap

Lapsiperheiden tuet poistettiin järjestelmällisesti 80 luvulla. Säästettiin.
Kenellekään ei tullut 20 - 40 vuoteen mieleen katsoa tilastoja kun syntyvyys alkoi laskemaan. Muistan ajan kun vanhuksia alkoi olemaan enemmän kun nuoria, mitäkö tehtiin - ei mitään niin kuin tapana on Suomessa. Ei eduskunnassa kellekään tullut mieleen alkaa lisäämään syntyvyyttä.
Meijen kansanedustajat olleet uskomattoman lyhytnäköisiä enemmistö vanhoja miehiä, nykyään myös naisia.
Kukaan ei uskalla ( osaa) tehdä mitään muuta kuin jatkaa minkä joku aloittanut edellisellä kaudella.

5

451

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä siinö kuitenkkn perää oli ja aivan järkevä päätöskin, kun silloin eli 8å luvulla otettiin huomioon, että ne jotka silloin lapsia, niin he nyt jotain 50 vuotiaita ja maksavat veroja. Ihan loogistahan tuollainen on ja varmasti jatkossakin luovutaan eduista. Ei ole ollenkaanoikein ajatella, että nykyään aikuisten tulisi saada lapsilisiä ja koska eivöt ole silloinkaan tukea saaneet, niin miksi heitä tulea nytkään?

• Anonyymi

Kyllä ne ovat nyt 60 vuotiaita ainakin , jos ne olis 50 v niin ne olis teineinä tehneet lapsia , minulla on -80 luvulla syntyneet lapset ja olen nyt 69 v eläkeläisnainen.

• Anonyymi

Suomen strategia on se että ensin lsiätään tukia sitten ne poistetaan... se on järestään ollut näin. Tarkoituksellista.

Tähtäimessä on aina lapset, opiskelijat, eläkeläiset, sairaat, vanhukset, vammaiset,, aina sama ryhmä. Ne on helppo kohde leikkauksille.

Siksi työ ei edes suomesa kannata.

• Anonyymi

Ne 80-luvuntuet oli niin älyttömän isot, ettei missään ole mahdollisuutta rahoittaa koko perheen toimeentuloa kotiin 20 vuotta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      157
      1450
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      128
      1160
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      859
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      64
      782
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      58
      668
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      44
      629
    7. 48
      613
    8. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      572
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      558
    10. En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä

Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o
      Ikävä
      29
      552
    Aihe