Vanhemman naisen kanssa? On jo jotain kokemusta asiasta mut ei nyt taas moneen vuoteen. Vähintään 50-vuotta sais ikää naisella olla ja alueena Pirkanmaa.
T: Mies 34 vuotta
Kuinka sitä pääsis sekstaileen
11
769
Vastaukset
- Anonyymi
Ja jos löytyy Satakunnasta täällä heti vapaaehtoinen mies käytettävissänne arvon ihanuudet!
- Anonyymi
Pääsin panee 56v rouvaa joku aika sitten, ravintola illan jälkeen. Onhan vanhemmat eri tasoisia sänkyssä, estoja laisinkaan ja tääkin tykkäs kyrvästäni aidosti. M 30v
- Anonyymi
Vanhemmat rouvat hakee juuri sun ikäisiä👍👍
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/W2p7H1
- Anonyymi
Osota sellaiset viitisentoista vuotta, niin ovat omanikäisiäsi.
- Anonyymi
Ei se sitten kiihota enää kun nuorena täytyy saada vanhempaa naista kun se on juuri se juttu. Tosin en taida enää itsekkään olla nuori. Lähempänä keski-ikää jo mutta halut on silti kuin teinipojalla ja kyrpä seisoo usein ja ihan kivikovana. Kyllä helposti voisin rakastella ainakin 3 kertaa vuorokaudessa aikuista naista.
Mies34vuotta
- Anonyymi
Hanki jonkinlainen tanssitaito, niin pillua on kaiken ikäistä tarjolla niin paljon että et tiedä kenen kanssa yhtyisit.
Kesälavojen aika on antoisaa.- Anonyymi
Joo, ei vaan tanssi ole mun juttu.
T: Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, ei vaan tanssi ole mun juttu.
T: ApSe mun tanssiminen olis sellaista toisen varpaiden päälle tallomista ja noloa kompurointia. Onko pakko tanssia jos ei halua. Jos haluaa vaan naida.
Itse myös kypsemmän 70+ perässä.
Itse 50+ siisti mies Tampereelta.
Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724098
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans573783Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa522334Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?432115Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik361895- 491819
- 971583
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?551573- 431515
- 511391