Rakennusmestari kuppasessa kopperossaan kaataa pirtua kahviin odotellen haukuttaviaan. Kiireinen mies tuskin hiukopalaa haukkaakaan. Hän sanoi päästävänsä minut menemään, mutta eihän minua voi päästää minnekään, koska silloin olen täysin pitelemätön. Tästä vinkkelistä siitä hökkelistä tuli kuitenkin katseen kestävä kaikilta kantilta, hänen kanttinsa vaan ei tuntunut kestävän. En kuulemma osaa lukea "nuotteja", eihän niitä tarvita jos veistelee omiaan. Näissäkin hommissa luovuus on valttia. Kaikki muut paitsi humppaväki tietää että hanurin vierestä laulaminen on perseestä.
Raksarakkautta
Anonyymi-ap
2
495
Vastaukset
- Anonyymi
Tiesitkö muuten, että jos talossa on vain seinät, niin se on ongelma. Siitä tulee siksi myös ongelma ympäristölleen, sillä se osaa vain lukea nuotteja, mutta ei säveltää. Kaikki talot kuitenkin luovat kantteja elämään, vaikka ei aina niin kauniita. Siitä on turha mieltään pahoittaa, sen voi vain hyväksyä. Ja antaa olla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k512274Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖261117Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut82992Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11914Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt55902- 68883
Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me127867Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10783vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22783Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49759