Painepesurista ei tule painetta

Anonyymi-ap

Elikkäs minulla on Parkside phd 170 a1 painepesuri. Painepesuri ei vuoda mistään kohdasta ja kone lähtee päälle aivan normaalisti. Painetta silti ei tule kunnolla. Olen avannut pistoolin ka tarkistanu suuttimet yms ettei ole paskaa. Ja jos minulla on pistooli irti ja laitan koneen päälle niin pelkästä painepesurin letkusta tuleva vesi on aiva olematon. Mikä voi olla vikana?

6

844

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

veden sisään meno tukossa.

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

💋 ­N­­­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17893112g

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Laite on täysi paska, minulla oli Kärcherin halpismalli K3, talvet varastossa ja aina vaan toimi, toimii nyt kuten uusi mökillä. Ostin viimekesänä Parksiden php170 pesurin, vaikutelma on laadukas ja hyvää letkukela, mutta kun laitteen laittoi päälle ääni kuin lelulaitteessa eikä edes verrattavissa Kärcherin halpismallin tehoihin. Nyt keväällä kun otin käyttöön ei paineista puuttuu reippaasti ja pumppu käy kokoajan. Lisäksi kotelon ruuvit jo ruosteessa.
      Kyllä se niin on että jos halpaa ostaa halpaa paskaa saa, leluvehkeiksi hyvin kevyeen ja harvaan käyttöön ehkä sopivat

• Anonyymi

Osta Kärcher tai Nilfisk, niin saat toimivan koneen kohtuu hintaan.

• Anonyymi

Saksalaisten kuraa myydään vain lindlissä.💩💩

• Anonyymi

Taitaa olla kuitenkin halpaa kinkki kamaa. Vai hölmö uskoo saavansa hyvää tai parasta halvala ja Lidlistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      152
      6309
    2. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      49
      1753
    3. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      38
      1414
    4. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      46
      1033
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      324
      1009
    6. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      47
      928
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      13
      909
    8. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      876
    9. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      14
      857
    10. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      75
      845
    Aihe