Painepesurista ei tule painetta

Anonyymi-ap

Elikkäs minulla on Parkside phd 170 a1 painepesuri. Painepesuri ei vuoda mistään kohdasta ja kone lähtee päälle aivan normaalisti. Painetta silti ei tule kunnolla. Olen avannut pistoolin ka tarkistanu suuttimet yms ettei ole paskaa. Ja jos minulla on pistooli irti ja laitan koneen päälle niin pelkästä painepesurin letkusta tuleva vesi on aiva olematon. Mikä voi olla vikana?

6

1488

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

veden sisään meno tukossa.

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

💋 ­N­­­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17893112g

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Laite on täysi paska, minulla oli Kärcherin halpismalli K3, talvet varastossa ja aina vaan toimi, toimii nyt kuten uusi mökillä. Ostin viimekesänä Parksiden php170 pesurin, vaikutelma on laadukas ja hyvää letkukela, mutta kun laitteen laittoi päälle ääni kuin lelulaitteessa eikä edes verrattavissa Kärcherin halpismallin tehoihin. Nyt keväällä kun otin käyttöön ei paineista puuttuu reippaasti ja pumppu käy kokoajan. Lisäksi kotelon ruuvit jo ruosteessa.
      Kyllä se niin on että jos halpaa ostaa halpaa paskaa saa, leluvehkeiksi hyvin kevyeen ja harvaan käyttöön ehkä sopivat

• Anonyymi

Osta Kärcher tai Nilfisk, niin saat toimivan koneen kohtuu hintaan.

• Anonyymi

Saksalaisten kuraa myydään vain lindlissä.💩💩

• Anonyymi

Taitaa olla kuitenkin halpaa kinkki kamaa. Vai hölmö uskoo saavansa hyvää tai parasta halvala ja Lidlistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      66
      5485
    2. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      2789
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      274
      2561
    4. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2419
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      19
      1964
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      237
      1626
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      57
      1263
    8. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      13
      1153
    9. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      88
      1125
    10. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      90