Elikkäs minulla on Parkside phd 170 a1 painepesuri. Painepesuri ei vuoda mistään kohdasta ja kone lähtee päälle aivan normaalisti. Painetta silti ei tule kunnolla. Olen avannut pistoolin ka tarkistanu suuttimet yms ettei ole paskaa. Ja jos minulla on pistooli irti ja laitan koneen päälle niin pelkästä painepesurin letkusta tuleva vesi on aiva olematon. Mikä voi olla vikana?
Painepesurista ei tule painetta
6
844
Vastaukset
- Anonyymi
veden sisään meno tukossa.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17893112g
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Laite on täysi paska, minulla oli Kärcherin halpismalli K3, talvet varastossa ja aina vaan toimi, toimii nyt kuten uusi mökillä. Ostin viimekesänä Parksiden php170 pesurin, vaikutelma on laadukas ja hyvää letkukela, mutta kun laitteen laittoi päälle ääni kuin lelulaitteessa eikä edes verrattavissa Kärcherin halpismallin tehoihin. Nyt keväällä kun otin käyttöön ei paineista puuttuu reippaasti ja pumppu käy kokoajan. Lisäksi kotelon ruuvit jo ruosteessa.
Kyllä se niin on että jos halpaa ostaa halpaa paskaa saa, leluvehkeiksi hyvin kevyeen ja harvaan käyttöön ehkä sopivat - Anonyymi
Osta Kärcher tai Nilfisk, niin saat toimivan koneen kohtuu hintaan.
- Anonyymi
Saksalaisten kuraa myydään vain lindlissä.💩💩
- Anonyymi
Taitaa olla kuitenkin halpaa kinkki kamaa. Vai hölmö uskoo saavansa hyvää tai parasta halvala ja Lidlistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1526309
- 491753
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381414- 461033
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241009Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se47928Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13909Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384876Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14857Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75845