Onko Tampereen talousalueella vaihtoehtoja teettää huoltoja muualla kuin Laakkosella? Edessä alkaa olla iso huolto jonka hinta taitaa pyöriä 750 euron tietämissä. Aiemmat kokemukset ei Laakkoselta juuri vakuuta.
VW-huollot Pirkanmaalla
6
3510
Vastaukset
- Passat
Ihan Tampereen lähellä ei taida olla?
Onko Huittinen liian kaukana sulle? Pari kaveriani (jotka asuvat täällä pääkaupunkiseudulla) käyttävät volkkareitaan huollossa ja korjauksissa Huittisten laatuautossa ja sovittavat huollon "matkan varrelle" kun ovat sinne päin menossa.
Molemmat kertoivat hintatason olevat ihan eri kuin pääkaupunkiseudulla (esim. Stokka) ja luulen että Laakkosen hinnoillekin pärjää hyvin.
Lisäksi siellä on ammattiatitokin kuulemma pykälää parempi kuin Stockmannilla ja Laakkosella. - Kiinnostunut.
Ei varaa laakkoseen:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=580&posting=22000000008580796 - Hanna
Tutkailin itsekin juuri samaa asiaa ja löysin keltaisilta sivuilta muutaman vaihtoehdon. Mistään ei ole minkäänlaisia kokemuksia, mutta he kertokoot, jotka tietävät.
Autokorjaamo Voke Ky, Kortteentie 8, Tampere (VW, Audi)
Hatanpään autohuolto ja korjaus & Autokorjaamo Cipe, Hatanpään valtatie 29 (Seat, Peugeot, Volkswagen, Citroen, Skoda)
Pihlmanin autohuolto, Orivesi (VW, Audi, Seat)- Jamppa1
ja Hatanpään huollosta olen kuullut hyvää, Vokella on ollut 40 tuntihinta, siis kuitilla. En ole käynyt kun teen huollot itse, mutta kuulemma osaavat juuri VW/Audi -hommat.
- Suosittelee
HLS- Auto Oy, Tampere. Kaverit VAG- asiantuntijoita, suosittelen!
tammer diesel nekalassa tampere
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 991690
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151531- 1391434
- 981420
- 761336
- 1181195
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2701089- 691001
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18975- 37957