En kirjoittele täällä enää

Anonyymi-ap

Menetin kiinnostuksen näihin asioihin. Syistä jotka kerroin.

Syvällisesti ajattelevalta aviomies-materiaalia olevalta mieheltä

233

2941

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitkä syyt ne sitten olivat?

      • Anonyymi

        En palaa niihin. Tietäjät tietää.


      • Anonyymi

        Vaimon kanssa menee paremmin nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En palaa niihin. Tietäjät tietää.

        No et sinä minua muutenkaan saisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No et sinä minua muutenkaan saisi.

        Minulle on aivan herttaisen yhdentekevää. 😊

        Ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle on aivan herttaisen yhdentekevää. 😊

        Ap.

        Kuule vaikka kaipaankin sinua ja olen kaivannut pitkään niin lopulta jos nyt satuttaisiin kohtaamaan ja puhumaan lopputulos olisi se etten pystyisi mihinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule vaikka kaipaankin sinua ja olen kaivannut pitkään niin lopulta jos nyt satuttaisiin kohtaamaan ja puhumaan lopputulos olisi se etten pystyisi mihinkään.

        Selventäisi asiaa, jos tietäisin kuka olet. En itse oikeastaan kaipaa enää ketään siinä mielessä.

        Ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selventäisi asiaa, jos tietäisin kuka olet. En itse oikeastaan kaipaa enää ketään siinä mielessä.

        Ap.

        Et sinä minua varmaan ole miettinyt ajasta sen jälkeen kun joskus ollaan nähty. Ymmärrän sen hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä minua varmaan ole miettinyt ajasta sen jälkeen kun joskus ollaan nähty. Ymmärrän sen hyvin.

        Olen saattanut miettiäkin, mutta kun en tiedä kuka olet.

        AP.

        Nyt kuitenkin kaikki on ohi. Valo on punainen lopullisesti. Ei tsäänssejä kellään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen saattanut miettiäkin, mutta kun en tiedä kuka olet.

        AP.

        Nyt kuitenkin kaikki on ohi. Valo on punainen lopullisesti. Ei tsäänssejä kellään.

        Niin eli olet jo löytänyt toisen naisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule vaikka kaipaankin sinua ja olen kaivannut pitkään niin lopulta jos nyt satuttaisiin kohtaamaan ja puhumaan lopputulos olisi se etten pystyisi mihinkään.

        Mikä estää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä estää?

        Oma pystyminen. Rohkeuden puute.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin eli olet jo löytänyt toisen naisen.

        Kuule, tämä aloitus ei luultavasti ollut sulle. Tämä ei ole mikään nallehehkujuttu.

        AP.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule, tämä aloitus ei luultavasti ollut sulle. Tämä ei ole mikään nallehehkujuttu.

        AP.

        En tiedä oletko löytänyt kun ei olla nähty pitkään aikaan. Ei minullakaan ole mikään nallehehku juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä oletko löytänyt kun ei olla nähty pitkään aikaan. Ei minullakaan ole mikään nallehehku juttu.

        Miten pitkään aikaan ei olla nähty?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten pitkään aikaan ei olla nähty?

        Kun joskus vielä törmättiin. Ei enää pitkään aikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun joskus vielä törmättiin. Ei enää pitkään aikaan.

        Olen täällä vielä muutaman minuutin. Sano nyt jos on jotain mitä jäi sanomatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen täällä vielä muutaman minuutin. Sano nyt jos on jotain mitä jäi sanomatta.

        Aikanaan kun törmäiltiin sanat jäi kokonaan sanomatta. Ihastuin silti niistäkin ja jäit mieleen. Haaveilin että oltaisiin puhuttu ja tutustuttu mutta niin ei päässyt tapahtumaan. Kaipaan silti ja toivon että joskus vielä nähdään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikanaan kun törmäiltiin sanat jäi kokonaan sanomatta. Ihastuin silti niistäkin ja jäit mieleen. Haaveilin että oltaisiin puhuttu ja tutustuttu mutta niin ei päässyt tapahtumaan. Kaipaan silti ja toivon että joskus vielä nähdään.

        Luultavasti ei nähdä. Aika on käymässä vähiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luultavasti ei nähdä. Aika on käymässä vähiin.

        Sinullako? Mitä on tapahtumassa? Eihän sinulla mikään kuolemanvakava sairaus sitten ole?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luultavasti ei nähdä. Aika on käymässä vähiin.

        Ihastuitko sinä kun katseltiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinullako? Mitä on tapahtumassa? Eihän sinulla mikään kuolemanvakava sairaus sitten ole?

        On mikä on. Aika on käymässä vähiin. Vielä olen muutaman hetken tässä. Sitten en luultavasti enää palaa tänne, koska niinkuin sanoin, tämä puoli elämästäni on menettänyt merkityksensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On mikä on. Aika on käymässä vähiin. Vielä olen muutaman hetken tässä. Sitten en luultavasti enää palaa tänne, koska niinkuin sanoin, tämä puoli elämästäni on menettänyt merkityksensä.

        Mikä puoli elämästä? Rakkaus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä puoli elämästä? Rakkaus?

        Tämä puoli mitä täällä käsitellään. Se on sammunut, mikä kuuluu asiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä puoli mitä täällä käsitellään. Se on sammunut, mikä kuuluu asiaan.

        Mikä puoli? Minä edelleen kaipaan sinua niistä kohtaamisista. Voi että olit komea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä puoli? Minä edelleen kaipaan sinua niistä kohtaamisista. Voi että olit komea.

        Voi olla että olin, mutta se ei kiinnosta tippaakaan minua. Aivan samantekevää vaikka olisin saunatontun näköinen. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla että olin, mutta se ei kiinnosta tippaakaan minua. Aivan samantekevää vaikka olisin saunatontun näköinen. 😂

        Voihan sillekin näyttää kun tarpeeksi laittaa lakkia päähän. Olinko minä kaunis mielestäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan sillekin näyttää kun tarpeeksi laittaa lakkia päähän. Olinko minä kaunis mielestäsi?

        Kun en tiedä varmuudella kuka olet, niin en sano sinusta mitään. Mutta se joka ehkä saatat olla, oli kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun en tiedä varmuudella kuka olet, niin en sano sinusta mitään. Mutta se joka ehkä saatat olla, oli kyllä.

        Katseltiin useasti. Siitä on jo aikaa melkein toinen vuosi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katseltiin useasti. Siitä on jo aikaa melkein toinen vuosi.

        Joo, no sitten ei minulle. En muista nähneeni häntä melkein vuosi sitten. Taidat olla melko nuori? Parikymppinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katseltiin useasti. Siitä on jo aikaa melkein toinen vuosi.

        Meneepä aika nopeaa. Minulla näköjään kahdeksas vuosi täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, no sitten ei minulle. En muista nähneeni häntä melkein vuosi sitten. Taidat olla melko nuori? Parikymppinen?

        Meillä reilusti yli vuosi eikä mikään melkein vuosi. En ole nuori ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, no sitten ei minulle. En muista nähneeni häntä melkein vuosi sitten. Taidat olla melko nuori? Parikymppinen?

        Oletko itse tuo parikymppinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meneepä aika nopeaa. Minulla näköjään kahdeksas vuosi täällä.

        Joka päivä kirjoitellut, yhdelle miehelle? Mistä moinen kiinnostus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä reilusti yli vuosi eikä mikään melkein vuosi. En ole nuori ollenkaan.

        Mutta alle pari vuotta? Joo, en tunnista. Sori.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko itse tuo parikymppinen?

        En todellakaan. En. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joka päivä kirjoitellut, yhdelle miehelle? Mistä moinen kiinnostus?

        Tuota miestä vain sen kaksi kohta. Aikaisempia kaipasin ennen häntä. Siellä oli yksi komistus jota kaipasin noin kolme vuotta. Sitä ennen kirjoitin täällä yhdelle jonka menetin elämästäni. Sen takia tulin alunperin tänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta alle pari vuotta? Joo, en tunnista. Sori.

        Alle pari vuotta. Ei paljoa alle kuitenkaan. Tänä vuonna tulee tasan kaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En todellakaan. En. 😂

        Paljon sitten olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota miestä vain sen kaksi kohta. Aikaisempia kaipasin ennen häntä. Siellä oli yksi komistus jota kaipasin noin kolme vuotta. Sitä ennen kirjoitin täällä yhdelle jonka menetin elämästäni. Sen takia tulin alunperin tänne.

        Mitä hänelle tapahtui kun menetit hänet? Kuolema korjasi? Minkälainen tämä kolmen vuoden kaipuun kohde oli? Omitko täällä viestejä ja kuvittelet että se olisi aina tämä uusin kaipauksen kohde?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alle pari vuotta. Ei paljoa alle kuitenkaan. Tänä vuonna tulee tasan kaksi.

        Joo, eli en ole minä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljon sitten olet?

        Aika paljon ja vähän päälle. Liian vanha sinulle. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä hänelle tapahtui kun menetit hänet? Kuolema korjasi? Minkälainen tämä kolmen vuoden kaipuun kohde oli? Omitko täällä viestejä ja kuvittelet että se olisi aina tämä uusin kaipauksen kohde?

        Ei se kuulu tänne ja on menneisyyttä. En halua puhua asiasta tuntemattomille. Kolmen vuoden oli yksi jonka kanssa katsottiin. Hän oli komea ja pitkä. Katseli minua kovasti mutta sitten hän ei tainnut olla lopulta minusta kiinnostunut vaan yhdestä toisesta. Näin kuinka katseli sitä enemmän. Hän taisi olla sitten kuitenkin todella erilainen kuin minä mutta ei se minua haitannut. Katselin kaikki kuvansa ja moni läheinen sanoi mitä oikein näin hänessä mutta ihastuin koska hän oli silmääni silloin komein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, eli en ole minä.

        Hän on voinut tietää ja ihastua minuun ennenkin tuota. Itse tajusin hänen olemassaolon vasta tuolloin kun ihastuin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika paljon ja vähän päälle. Liian vanha sinulle. 😂

        Minäkin olen jo vanha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se kuulu tänne ja on menneisyyttä. En halua puhua asiasta tuntemattomille. Kolmen vuoden oli yksi jonka kanssa katsottiin. Hän oli komea ja pitkä. Katseli minua kovasti mutta sitten hän ei tainnut olla lopulta minusta kiinnostunut vaan yhdestä toisesta. Näin kuinka katseli sitä enemmän. Hän taisi olla sitten kuitenkin todella erilainen kuin minä mutta ei se minua haitannut. Katselin kaikki kuvansa ja moni läheinen sanoi mitä oikein näin hänessä mutta ihastuin koska hän oli silmääni silloin komein.

        Seurasit sivusta kun hän katseli jotain toista? Millainen tämä toinen sitten oli, jota hän katseli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seurasit sivusta kun hän katseli jotain toista? Millainen tämä toinen sitten oli, jota hän katseli?

        Seurasin. Tai näin ja olihan se selkeää kun hän aina kutsui sitä toista juttelemaan kanssaan. Haki aina hänet mukaan. Ei nyt ihmeellinen ollut ehkä minua fiksumpi mutta ei muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on voinut tietää ja ihastua minuun ennenkin tuota. Itse tajusin hänen olemassaolon vasta tuolloin kun ihastuin.

        Nyt putosin kärryiltä. En ymmärrä tuosta viestistä yhtään mitään. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt putosin kärryiltä. En ymmärrä tuosta viestistä yhtään mitään. 😂

        Että minun ihastuminen tapahtui hänestä silloin alle kaksi mutta voi olla että hän minut sitä ennen nähdessään on ihastunut jo aikaisemmin eli yli kaksi vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että minun ihastuminen tapahtui hänestä silloin alle kaksi mutta voi olla että hän minut sitä ennen nähdessään on ihastunut jo aikaisemmin eli yli kaksi vuotta.

        Toki en tiedä ihastuiko hän kun nähtiin. Tai sitä ennen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin olen jo vanha.

        Niin, eli tämä on kuin onkin minulle. Niinkuin toin jo esille, tämä homma ei enää merkitse minulle mitään. Siis tämä setviminen täällä. Tietenkin menneitä tuttavuuksia saattaa muistella lämmöllä. Asioita, jotka tapahtuivat kauan sitten, toisenlaisessa maailmassa.

        Joten, jospa nyt lopetetaan tämä pastanjauhanta.

        Mitä haluaisit sanoa minulle tänä viimeisinä yönä, jonka olen täällä? Uskallatko sanoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt putosin kärryiltä. En ymmärrä tuosta viestistä yhtään mitään. 😂

        Mitä mieltä pitäisikö minun elämästä kirjoittaa elämänkerta. Olisipa kaikille siinä luettavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seurasin. Tai näin ja olihan se selkeää kun hän aina kutsui sitä toista juttelemaan kanssaan. Haki aina hänet mukaan. Ei nyt ihmeellinen ollut ehkä minua fiksumpi mutta ei muuta.

        Millä tavalla kutsui juttelemaan? Onko se sun ihastus joku hieman tollo, kun se varta vasten kutsuu ihmisiä juttelemaan? En nyt oikein saa tästä kiinni. Millä tavalla se oli fiksu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, eli tämä on kuin onkin minulle. Niinkuin toin jo esille, tämä homma ei enää merkitse minulle mitään. Siis tämä setviminen täällä. Tietenkin menneitä tuttavuuksia saattaa muistella lämmöllä. Asioita, jotka tapahtuivat kauan sitten, toisenlaisessa maailmassa.

        Joten, jospa nyt lopetetaan tämä pastanjauhanta.

        Mitä haluaisit sanoa minulle tänä viimeisinä yönä, jonka olen täällä? Uskallatko sanoa?

        Että kun ihastuin ja katseltiin ja jos me vielä nähdään haluaisin kovin tutustua. Olet se johon ihastuin sen vähän alle kaksi vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että minun ihastuminen tapahtui hänestä silloin alle kaksi mutta voi olla että hän minut sitä ennen nähdessään on ihastunut jo aikaisemmin eli yli kaksi vuotta.

        Ei vieläkään aukea. Jää mysteerin peittoon ikuisesti tämä sinun kokema asia, valitettavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavalla kutsui juttelemaan? Onko se sun ihastus joku hieman tollo, kun se varta vasten kutsuu ihmisiä juttelemaan? En nyt oikein saa tästä kiinni. Millä tavalla se oli fiksu?

        Se oli minun entinen ihastus ja se haki sen toisen aina mukaan tai sitten vain kutsui sitä viittomalla luokseen. Se oli joku vähän sen oloinen että kasvoi kirja naamassa kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki en tiedä ihastuiko hän kun nähtiin. Tai sitä ennen.

        Miten voi ihastua jos ei ole nähnyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä mieltä pitäisikö minun elämästä kirjoittaa elämänkerta. Olisipa kaikille siinä luettavaa.

        Olisi, mutta ei pitäisi. Unohda.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vieläkään aukea. Jää mysteerin peittoon ikuisesti tämä sinun kokema asia, valitettavasti.

        Hän on voinut minut nähdä jo aikaa ennen kuin ihastuin häneen ja itse tajusin hänen olemassaolon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten voi ihastua jos ei ole nähnyt?

        Hän on voinut nähdä minut jossain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että kun ihastuin ja katseltiin ja jos me vielä nähdään haluaisin kovin tutustua. Olet se johon ihastuin sen vähän alle kaksi vuotta.

        Ei me nähdä, usko huviksesi. Ei tule tapahtumaan. Sulla ei siis ole mitään sanottavaa enää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi, mutta ei pitäisi. Unohda.

        Minullahan olisi hyvä tarina kerrottavana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on voinut minut nähdä jo aikaa ennen kuin ihastuin häneen ja itse tajusin hänen olemassaolon.

        En ymmärrä. Miksi olisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on voinut nähdä minut jossain.

        Aivan, mutta mitä merkitystä sillä on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei me nähdä, usko huviksesi. Ei tule tapahtumaan. Sulla ei siis ole mitään sanottavaa enää?

        Miksi ei? Tiedän ettet varmaan enää ole täällä missä silloin tavattiin mutta onhan meillä silti mahdollisuus täällä tavata?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ei? Tiedän ettet varmaan enää ole täällä missä silloin tavattiin mutta onhan meillä silti mahdollisuus täällä tavata?

        Enkä tarkoita palstaa vaan ihan täällä missä olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minullahan olisi hyvä tarina kerrottavana.

        Ei ole. Tarina ei ole hyvä. Se on perceestä. Usko huviksesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä. Miksi olisi?

        Koska hän on ollut täällä silloinkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan, mutta mitä merkitystä sillä on?

        Että se aika on vain minun ihastumisesta eikä se miten hän on voinut kokea. Hänelle aika voi olla yli kaksi vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole. Tarina ei ole hyvä. Se on perceestä. Usko huviksesi.

        On se hyvä tarina. Monia kiinnostaa täälläkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli minun entinen ihastus ja se haki sen toisen aina mukaan tai sitten vain kutsui sitä viittomalla luokseen. Se oli joku vähän sen oloinen että kasvoi kirja naamassa kiinni.

        Selvennä vähän. Kaikkihan ne oli fiksuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvennä vähän. Kaikkihan ne oli fiksuja.

        Oli omalla tavallaan. Mutta se vain vaikutti sellaiselle. Aina sitä vain haki lähelleen vaikka minuakin katsoi välillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ei? Tiedän ettet varmaan enää ole täällä missä silloin tavattiin mutta onhan meillä silti mahdollisuus täällä tavata?

        Joo, mutta meidän kahdenvälinen tapaaminen ei tule tapahtumaan. En näe mitään syytä. Miksi me tapasimme? Suhde ei tule enää kysymykseen. Joten mitä haluaisit kanssani setviä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että se aika on vain minun ihastumisesta eikä se miten hän on voinut kokea. Hänelle aika voi olla yli kaksi vuotta.

        Kuinka paljon se hänelle sitten voisi olla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se hyvä tarina. Monia kiinnostaa täälläkin.

        Olet väärässä. Ei kiinnosta. Onneksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, mutta meidän kahdenvälinen tapaaminen ei tule tapahtumaan. En näe mitään syytä. Miksi me tapasimme? Suhde ei tule enää kysymykseen. Joten mitä haluaisit kanssani setviä?

        Ei meillä koskaan ole ollutkaan kahdenvälistä tapaamista. Olit kerran lähellä mutta siinäkin oli muita ympärillä. Se katse oli vangitseva muistan vain sinisistä silmistäsi sen.


      • Anonyymi

        Täällä missä olenkaan tai missä me oltiin. Sama paikkakunta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka paljon se hänelle sitten voisi olla?

        Veikkaisin hänelle kaksi-kolme vuotta jos on silloin minut nähnyt ja ihastunut joskus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet väärässä. Ei kiinnosta. Onneksi.

        Kyllä voisi kiinnostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli omalla tavallaan. Mutta se vain vaikutti sellaiselle. Aina sitä vain haki lähelleen vaikka minuakin katsoi välillä.

        Joo, en tunnista että kenestä kyse. Olet kuvitellut kaiken. Oliko se kaunis, jota se katseli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei meillä koskaan ole ollutkaan kahdenvälistä tapaamista. Olit kerran lähellä mutta siinäkin oli muita ympärillä. Se katse oli vangitseva muistan vain sinisistä silmistäsi sen.

        Kerran olin lähelläsi? Taisi olla useampia kertoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä voisi kiinnostaa.

        Ei todellakaan. Ei ketään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, en tunnista että kenestä kyse. Olet kuvitellut kaiken. Oliko se kaunis, jota se katseli?

        En minä kuvitellut. Tämä kaikki on ihan irl tapahtunutta. Hän on oikea ihminen. Laitoin kerran hänelle viestin ja ei vastannut mitään siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerran olin lähelläsi? Taisi olla useampia kertoja.

        Kerran oltiin todella lähellä. Muut katselut oli kauempana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä kuvitellut. Tämä kaikki on ihan irl tapahtunutta. Hän on oikea ihminen. Laitoin kerran hänelle viestin ja ei vastannut mitään siihen.

        Niin. Ehkä ei ollut enää mitään sanottavaa. Sen takia ei vastannut.

        Sullakaan ei taida nyt olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerran oltiin todella lähellä. Muut katselut oli kauempana.

        Miten lähellä olitte kerran? Entä toisella kertaa, tai kolmannella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Ehkä ei ollut enää mitään sanottavaa. Sen takia ei vastannut.

        Sullakaan ei taida nyt olla.

        Ei kun se oli yksi ja ainut viesti hänelle. Pyysin hänet kaveriksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun se oli yksi ja ainut viesti hänelle. Pyysin hänet kaveriksi.

        Ai jaa. Miksi olisit halunnut hänet kaveriksi. Nyt en ihan ymmärrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten lähellä olitte kerran? Entä toisella kertaa, tai kolmannella?

        Me oltiin todella lähellä vain yhden kerran. Oli siinä hyvä hajurako silti koska ei nyt täysin voinut olla mutta katsottiin toisiamme. En saanut katsetta irti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai jaa. Miksi olisit halunnut hänet kaveriksi. Nyt en ihan ymmärrä.

        Siis kaveriksi niin että sain viestin laitettua. Somessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me oltiin todella lähellä vain yhden kerran. Oli siinä hyvä hajurako silti koska ei nyt täysin voinut olla mutta katsottiin toisiamme. En saanut katsetta irti.

        Oliko alle metrin vai yli? Huhhuh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko alle metrin vai yli? Huhhuh.

        Yli metri oli välissä kuitenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis kaveriksi niin että sain viestin laitettua. Somessa.

        Eli sait hänet kaveriksi kuitenkin? No mikä on ongelma?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli sait hänet kaveriksi kuitenkin? No mikä on ongelma?

        No ei hän vastannut siihen mitään. Tämä oli sen 3vuoden lopputulos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yli metri oli välissä kuitenkin.

        Selvisit siitä varmasti juuri siksi. Jos menee liian lähelle, niin voi tunteet tulla pintaan ja kaikki tajuaa että se on rakkautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvisit siitä varmasti juuri siksi. Jos menee liian lähelle, niin voi tunteet tulla pintaan ja kaikki tajuaa että se on rakkautta.

        Menihän minulla tunteet pintaan mutta osasin piilottaa sen niin ettei muut nähneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei hän vastannut siihen mitään. Tämä oli sen 3vuoden lopputulos.

        Aika surkea lopputulos. Yhden viestin laitoit ja vastausta ei tullut. Joo, ei sittenkään minulle tämä. Mutta tsemppiä sulle. Laita seuraavalle kerralla toinenkin viesti, jooko? 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvisit siitä varmasti juuri siksi. Jos menee liian lähelle, niin voi tunteet tulla pintaan ja kaikki tajuaa että se on rakkautta.

        Hänestä en osannut sanoa. Kävi aika kuumana sen jälkeen. Tai näytti hyvälle ja hakeutui aika paljon nähtäville sen jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menihän minulla tunteet pintaan mutta osasin piilottaa sen niin ettei muut nähneet.

        Oletko aivan varma, ettei kaikille ollut ihan selvää mistä kyse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänestä en osannut sanoa. Kävi aika kuumana sen jälkeen. Tai näytti hyvälle ja hakeutui aika paljon nähtäville sen jälkeen.

        Millä tavalla kävi kuumana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika surkea lopputulos. Yhden viestin laitoit ja vastausta ei tullut. Joo, ei sittenkään minulle tämä. Mutta tsemppiä sulle. Laita seuraavalle kerralla toinenkin viesti, jooko? 😊

        En ala laittamaan toista perään jos ei ekaankaan vastata mutta luetaan. Tuo kolmen vuoden juttu tapahtui oikeastaan silloin 7 vuotta sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko aivan varma, ettei kaikille ollut ihan selvää mistä kyse?

        Moni on voinut sen nähdä ja tietää. Tuskin niitä kiinnosti sen enempää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ala laittamaan toista perään jos ei ekaankaan vastata mutta luetaan. Tuo kolmen vuoden juttu tapahtui oikeastaan silloin 7 vuotta sitten.

        Mistä tiesit että luettiin? Kyllä tärkeissä asioissa pitää laittaa monta viestiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavalla kävi kuumana?

        Näin vain käytös oli poikkeavaa sen jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiesit että luettiin? Kyllä tärkeissä asioissa pitää laittaa monta viestiä.

        Sen näki siitä että oli lukenut viestin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni on voinut sen nähdä ja tietää. Tuskin niitä kiinnosti sen enempää.

        Mistä tiedät että ei kiinnostanut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin vain käytös oli poikkeavaa sen jälkeen.

        Oliko kohtaaminen niin kuuma?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät että ei kiinnostanut?

        En tiedäkään. Eiköhän moni mieti ensimmäisenä omia kiinnostuksiaan ennemmin kuin muiden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen näki siitä että oli lukenut viestin.

        Mistä sen näki? Tietokoneelta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko kohtaaminen niin kuuma?

        Kyllä hän kävi poikkeuksellisen höyrynä sen jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedäkään. Eiköhän moni mieti ensimmäisenä omia kiinnostuksiaan ennemmin kuin muiden.

        Varmasti. Oliko sellaista paljon ilmassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sen näki? Tietokoneelta?

        Siitä viestistä sen näki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä hän kävi poikkeuksellisen höyrynä sen jälkeen.

        Oho, miten se ilmeni?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti. Oliko sellaista paljon ilmassa?

        En osaa sanoa yhtään. Ei minua oikein muut siellä kiinnostanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho, miten se ilmeni?

        Poikkeavaa käytöstä oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä viestistä sen näki.

        Tekstiviestistä vissiin. En tiennytkään että sen voi nähdä.

        No niin, nyt mun pitää lopettaa tää. Hyvää elämää sulle, kuinka mones sitä nyt sit oltiinkaan.. 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho, miten se ilmeni?

        Sano sinä kun sen paremmin tiedät jos olet sen kokenut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En osaa sanoa yhtään. Ei minua oikein muut siellä kiinnostanut.

        Oli niukasti valikoimaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poikkeavaa käytöstä oli.

        Millä tavalla poikkeavaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sano sinä kun sen paremmin tiedät jos olet sen kokenut.

        En tiedä olenko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli niukasti valikoimaa?

        Ei minua helposti kiinnosta kuka vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavalla poikkeavaa?

        Hakeutui nähtäville se ainakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minua helposti kiinnosta kuka vaan.

        Millainen sinua yleensä kiinnostaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekstiviestistä vissiin. En tiennytkään että sen voi nähdä.

        No niin, nyt mun pitää lopettaa tää. Hyvää elämää sulle, kuinka mones sitä nyt sit oltiinkaan.. 😊

        En ihastu palstalla kehenkään vaan irl ihmisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hakeutui nähtäville se ainakin.

        En tunnista itseäni. Sori. Voi olla tietenkin, mutta en vaan muista.

        Oliko se kaikki sen arvoista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen sinua yleensä kiinnostaa?

        Hän kiinnosti tosi paljon. Tämä alle kaksi vuotinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ihastu palstalla kehenkään vaan irl ihmisiin.

        Samoin. No niin, hyvää loppuelämää sulle! Nyt poistun. Et saanut sanottua. Ehkä kaikki on sanottu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tunnista itseäni. Sori. Voi olla tietenkin, mutta en vaan muista.

        Oliko se kaikki sen arvoista?

        Eihän sille voi mitään jos ihastuu. En kadu mitään sanomisia tai tekemisiä hänelle tai hänestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän kiinnosti tosi paljon. Tämä alle kaksi vuotinen.

        Halusit sen kanssa naimisiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän sille voi mitään jos ihastuu. En kadu mitään sanomisia tai tekemisiä hänelle tai hänestä.

        Ei voi ei. Et saanut ukkoa hänestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin. No niin, hyvää loppuelämää sulle! Nyt poistun. Et saanut sanottua. Ehkä kaikki on sanottu.

        Sanoinhan minä tuolla että kaipaan hetkiä kun vielä kohdattiin ja katseltiin. Jospa vielä nähdään täällä missä olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halusit sen kanssa naimisiin?

        Tietysti olisin halunnut rakastaa koko loppuelämän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoinhan minä tuolla että kaipaan hetkiä kun vielä kohdattiin ja katseltiin. Jospa vielä nähdään täällä missä olen.

        Ei nähdä, veikkaan niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi ei. Et saanut ukkoa hänestä.

        Tulen saamaan kun me vielä nähdään kohdataan ja tutustutaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti olisin halunnut rakastaa koko loppuelämän.

        Tulihan se sieltä. Tähän on hyvä päättää tämä saaga.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nähdä, veikkaan niin.

        Kyllä me nähdään. Uskon niin ja jos jossain nähdään toivottavasti tunnistaisin. Onhan siitä aikaa ja olet voinut komistua entisestään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulen saamaan kun me vielä nähdään kohdataan ja tutustutaan.

        Toivossa on hyvä elää, sanoi lapamato. Sananlasku jonka opin äidiltäni. Tomera ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulihan se sieltä. Tähän on hyvä päättää tämä saaga.

        Ihailin kovin paljon kaikkea. Olit niin fiksu ja komea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä me nähdään. Uskon niin ja jos jossain nähdään toivottavasti tunnistaisin. Onhan siitä aikaa ja olet voinut komistua entisestään.

        Urheilen paljon, ehkä se komistaa. Olit nähnyt minut jossain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihailin kovin paljon kaikkea. Olit niin fiksu ja komea.

        Kuulostaa ihan että olit melkein fani sille, kuka se nyt onkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Urheilen paljon, ehkä se komistaa. Olit nähnyt minut jossain.

        Olit kovin laiha sitten kuitenkin. Mutta en epäile ettetkö liikkuisi muuten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olit kovin laiha sitten kuitenkin. Mutta en epäile ettetkö liikkuisi muuten.

        Missä hänet näit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa ihan että olit melkein fani sille, kuka se nyt onkaan.

        Ihastuin kovin paljon. Ihan unelmien mies on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä hänet näit?

        Silloin kun nähtiin. Se vähän alle kaksi vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihastuin kovin paljon. Ihan unelmien mies on.

        Ja yhden vaivaisen viestin laitoit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja yhden vaivaisen viestin laitoit?

        En minä tälle 2 vuotis miehelle laittanut. Hänelle useampi oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin kun nähtiin. Se vähän alle kaksi vuotta.

        Minä en ole nähnyt. En huomannut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ole nähnyt. En huomannut.

        Katseltiin kovin paljon. Voi että miten oli niin komea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä tälle 2 vuotis miehelle laittanut. Hänelle useampi oli.

        Pyysitkö niissäkin kaveriksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyysitkö niissäkin kaveriksi?

        En tätä toista pyytänyt ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyysitkö niissäkin kaveriksi?

        Olisin jos oltaisiin päästy kasvotusten puhumaan jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katseltiin kovin paljon. Voi että miten oli niin komea.

        No, toivottavasti kohtaat hänet kuka lieneekin. Nyt poistun täältä lopullisesti.

        Hyvää elämää sinulle, kuka oletkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, toivottavasti kohtaat hänet kuka lieneekin. Nyt poistun täältä lopullisesti.

        Hyvää elämää sinulle, kuka oletkin.

        Voi olla että me kohdataan. Voisi olla täällä joskus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisin jos oltaisiin päästy kasvotusten puhumaan jotain.

        Mitä olisit pyytänyt? Että voidaanko olla ystäviä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä olisit pyytänyt? Että voidaanko olla ystäviä?

        Ihan vain tutustunut kunnolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla että me kohdataan. Voisi olla täällä joskus.

        Joo toivon sitä sinulle, onhan tuo selvästi suuri rakkaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo toivon sitä sinulle, onhan tuo selvästi suuri rakkaus.

        Voihan se olla että jossain vielä. Toivon että tunnistan kun siitä on kovin aikaa kun viimeksi nähtiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan vain tutustunut kunnolla.

        Mitä kunnolla tutustuminen sinulle on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä kunnolla tutustuminen sinulle on?

        Hänestä olisin kysynyt kaiken. Viettänyt aikaa hänen kanssaan. Laittanut elämäni kuntoon hänenlaiseksi niin että hän voisi elää rinnallani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan se olla että jossain vielä. Toivon että tunnistan kun siitä on kovin aikaa kun viimeksi nähtiin.

        Niin. Kaikenlaista voi sattua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänestä olisin kysynyt kaiken. Viettänyt aikaa hänen kanssaan. Laittanut elämäni kuntoon hänenlaiseksi niin että hän voisi elää rinnallani.

        Oliko hänen elämä jotenkin erityistä, kun noin valmistauduit muuttamaan omasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko hänen elämä jotenkin erityistä, kun noin valmistauduit muuttamaan omasi?

        Oli tietenkin. Se oli rakkautta ensisilmäyksellä minun puolelta ja harvemmin kiinnostun kenestäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli tietenkin. Se oli rakkautta ensisilmäyksellä minun puolelta ja harvemmin kiinnostun kenestäkään.

        Rakastuit heti kun näit hänet? Oliko hän suurin rakkautesi? Ehkä ensimmäisen oikea rakkaus myös? Kannattaa tosiaan laittaa useampi viesti...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakastuit heti kun näit hänet? Oliko hän suurin rakkautesi? Ehkä ensimmäisen oikea rakkaus myös? Kannattaa tosiaan laittaa useampi viesti...

        Niin tietysti rakastuin ja laitoinkin useamman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tietysti rakastuin ja laitoinkin useamman.

        Menen haaveilemaan hänestä uneen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tietysti rakastuin ja laitoinkin useamman.

        Oliko hän elämäsi tärkein mies, elämäsi rakkaus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko hän elämäsi tärkein mies, elämäsi rakkaus?

        Tällä hetkellä on tärkein ja rakkain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko hän elämäsi tärkein mies, elämäsi rakkaus?

        Käyn monesti katsomassa kuviaan ja silittelen häntä siinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä hetkellä on tärkein ja rakkain.

        Mutta ei kaikkien aikojen tärkein? Huh, no sittenhän sillä ei ole niin väliä sulle. Kerkesin jo luulla... 😂

        Hyvää yötä ja hyvää elämää, kuka oletkin. En palaa enää tänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyn monesti katsomassa kuviaan ja silittelen häntä siinä.

        Millä tavalla silittelet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ei kaikkien aikojen tärkein? Huh, no sittenhän sillä ei ole niin väliä sulle. Kerkesin jo luulla... 😂

        Hyvää yötä ja hyvää elämää, kuka oletkin. En palaa enää tänne.

        On tämän hetken. Oli aika kun en vielä tiennyt hänestä ja sitten kun tiesin ja nähtiin useasti niin ihastuin ja rakastuin heti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavalla silittelet?

        Sormilla kuvaansa. Ei nyt kovin hehkeää ole kuvaa silittää mutta ei minulla muutakaan ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tämän hetken. Oli aika kun en vielä tiennyt hänestä ja sitten kun tiesin ja nähtiin useasti niin ihastuin ja rakastuin heti.

        Joku toinen on kuitenkin suurempi rakkaus, ennen häntä? Hyvä. Ei ole niin vakavaa tämä siis.

        No niin, moikka moi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sormilla kuvaansa. Ei nyt kovin hehkeää ole kuvaa silittää mutta ei minulla muutakaan ole.

        Olet hyvä huijaamaan. 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku toinen on kuitenkin suurempi rakkaus, ennen häntä? Hyvä. Ei ole niin vakavaa tämä siis.

        No niin, moikka moi!

        Ei ole ollut kukaan muu suurempi rakkaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet hyvä huijaamaan. 😊

        Ei se nyt oikeaa silitystä korvaa kun häntä haluaisin koskea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ollut kukaan muu suurempi rakkaus.

        Huhhuh. Nyt menee jo vähän diipimmäksi. Ja et uskaltanut ottaa asioista selvää? Ok, no mitä minä sinun syistäsi tiedän.

        Tähän me kuitenkin lopetetaan. Tähän on hyvä päättää tämä tarina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku toinen on kuitenkin suurempi rakkaus, ennen häntä? Hyvä. Ei ole niin vakavaa tämä siis.

        No niin, moikka moi!

        Se 3 vuoden ei ollut yhtä syvä ihastus ja rakastus kuin tämä 2 vuoden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huhhuh. Nyt menee jo vähän diipimmäksi. Ja et uskaltanut ottaa asioista selvää? Ok, no mitä minä sinun syistäsi tiedän.

        Tähän me kuitenkin lopetetaan. Tähän on hyvä päättää tämä tarina.

        Tein kaikkeni mitä uskolsin tehdä hänen eteen. Mutta sitten ei vain enää nähty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tein kaikkeni mitä uskolsin tehdä hänen eteen. Mutta sitten ei vain enää nähty.

        Ettekä luultavasti enää koskaan näe. Luultavimmin. Koskaan ei voi tietää. No, sen pituinen se. Minulta ei tule tänne enää viestejä. Muista se, niin et omi turhia viestejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ettekä luultavasti enää koskaan näe. Luultavimmin. Koskaan ei voi tietää. No, sen pituinen se. Minulta ei tule tänne enää viestejä. Muista se, niin et omi turhia viestejä.

        Kyllä me voidaan nähdä. Jos olet vaikka täällä joskus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ettekä luultavasti enää koskaan näe. Luultavimmin. Koskaan ei voi tietää. No, sen pituinen se. Minulta ei tule tänne enää viestejä. Muista se, niin et omi turhia viestejä.

        Kyllähän minä sinua rakastan jos hän olet? Kun olit lähdössä sen takia ettei sinua rakasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä me voidaan nähdä. Jos olet vaikka täällä joskus.

        Siellä missä asut? Harvoin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän minä sinua rakastan jos hän olet? Kun olit lähdössä sen takia ettei sinua rakasta.

        Lähden sen takia että saatan kuolla. Pakko ottaa ihan toinen asenne asioihin. Tiedät kyllä miksi.

        Laita sinäkin elämäsi kuntoon.

        Heippa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poikkeavaa käytöstä oli.

        Olet vaa yrittänyt erottaa jotain pariskuntaa aika kauan, toiselle puolisolle olet kaupitellut valheita, vaik minkä nimisii miehiä, joista tää ei varmaan tiedä mitään, olet täys psykopaattinen valehtelija! Pahuuteen yllyttäjä jne!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun en tiedä varmuudella kuka olet, niin en sano sinusta mitään. Mutta se joka ehkä saatat olla, oli kyllä.

        No tuo on toissavuoden nainen taas. Kaikki viestin on aina hänelle ja vaikka ei olisikaan, niin hän kääntää ne itselleen sopivaksi. Huoh...

        Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tuo on toissavuoden nainen taas. Kaikki viestin on aina hänelle ja vaikka ei olisikaan, niin hän kääntää ne itselleen sopivaksi. Huoh...

        Sivusta

        Ei ole mikään toissavuoden. On nähnyt jo alle vuosi sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun joskus vielä törmättiin. Ei enää pitkään aikaan.

        Lopettaositteko miehet ton höpön jauhannan, ei teitä kukaan enää usko,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä puoli mitä täällä käsitellään. Se on sammunut, mikä kuuluu asiaan.

        Amoituksia ei tehe muut, kuin ap ja mustasusi+näiden tuhannet nikit!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimon kanssa menee paremmin nyt.

        Jaa, etkö eronnutkaan vaimosta virallisesti? Kuitenkin eri osoitteissa asutte.
        En tällä palstalla pyöri, mutta osui iltalehden tms sivuilla sivuston mainos vastaan. Jotenkin tuli vaan klikattua postaus auki ja luettua.

        Mutta harmi, olisi ollut kiva tehdä pitkiä pyöräilyreissuja sun kanssa, kokkailla yhdessä ja muuta kivaa...
        Näissä omissa asioissa vielä setvimistä, mutta et sitten jaksanut odottaa. 😢
        Aina ja ikuisesti❤️
        K


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ala laittamaan toista perään jos ei ekaankaan vastata mutta luetaan. Tuo kolmen vuoden juttu tapahtui oikeastaan silloin 7 vuotta sitten.

        Ei ole minulle tämä aloitus.

        Entä jos hän jolle laitoit viestin oli vaihtanut kännykkä numeron ja viestin jonka laitoit ei mennytkään hänelle jota ajattelit...


        Kännykkä numero ei ole ikuinen vaan sen ku vaihtaa ni suoja-ajan jälkeen Kännykkä numeron saa uusi omistaja...


    • Anonyymi

      Okei, ei sitten minun kaivatulta ainakaan 😃

    • Anonyymi

      Millainen mies on aviomies materiaalia? Kiinnostaa!

    • Anonyymi

      Ei ole minulle kerrottu, mutta oikein ap. Aviomies-materiaali ei toimi täällä, vaan irl. Oli ne syyt mitä tahansa, hyvä ratkaisu.

      • Anonyymi

        Olisin halunnut pohtia syvällisesti maailman vääryyksiä, mutta nyt kävi näin.

        AP.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisin halunnut pohtia syvällisesti maailman vääryyksiä, mutta nyt kävi näin.

        AP.

        Joka tapauksessa hyvä ratkaisu. Toivottavasti löydät sopivaa seuraa pohtimiseen paremmassa paikassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joka tapauksessa hyvä ratkaisu. Toivottavasti löydät sopivaa seuraa pohtimiseen paremmassa paikassa.

        Varmasti löydän. Mutta tiedäthän, ehkä sille ei sitten enää ole tarvetta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti löydän. Mutta tiedäthän, ehkä sille ei sitten enää ole tarvetta...

        Aina parempi niin. Loppu hyvin kaikki hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina parempi niin. Loppu hyvin kaikki hyvin.

        Ehdottomasti näin. 😊 Kaikki on lopulta parhain päin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehdottomasti näin. 😊 Kaikki on lopulta parhain päin.

        Minä uskon niin. Että lopulta- kävi miten kävi- kaikella on tarkoitus ja sen ymmärtää sitten aikanaan. Hyvää yötä ja parasta onnea jatkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä uskon niin. Että lopulta- kävi miten kävi- kaikella on tarkoitus ja sen ymmärtää sitten aikanaan. Hyvää yötä ja parasta onnea jatkoon.

        Nyt taidan tajuta kuka sinä olet, siis 00:42.03 kirjoittaja.

        Sullahan on suorasukaisuuden lahja. Pystyisikö nyt sanomaan sen, mikä ilmeisesti jäi aina sanomatta. Jos se helpottaisi.

        Ja jos et vastaa, niin hyvää elämää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt taidan tajuta kuka sinä olet, siis 00:42.03 kirjoittaja.

        Sullahan on suorasukaisuuden lahja. Pystyisikö nyt sanomaan sen, mikä ilmeisesti jäi aina sanomatta. Jos se helpottaisi.

        Ja jos et vastaa, niin hyvää elämää.

        En usko, että täällä pystyisin sanomaan enempää. Ei varmaan mikään ole jäänyt sanomatta täällä. Vai oletko aitona ja rehellisenä ihmisenä toista mieltä? Oikeudenmukaisena ja rehtinä ihmisenä oletko samaa mieltä. Hyvää elämää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko, että täällä pystyisin sanomaan enempää. Ei varmaan mikään ole jäänyt sanomatta täällä. Vai oletko aitona ja rehellisenä ihmisenä toista mieltä? Oikeudenmukaisena ja rehtinä ihmisenä oletko samaa mieltä. Hyvää elämää.

        En ole kuitenkaan ajatustenlukija, vaikka olisin miten aito ja rehellinen. Mitä sinä minusta halusit ja miten meidän välisen ihmissuhteen lopulta koit ja näit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kuitenkaan ajatustenlukija, vaikka olisin miten aito ja rehellinen. Mitä sinä minusta halusit ja miten meidän välisen ihmissuhteen lopulta koit ja näit?

        Kysyhän joskus irl, jos tarpeeksi kiinnostaa. Saat suoran vastauksen. Voit sitten itse päätellä, olenko aito ja rehellinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyhän joskus irl, jos tarpeeksi kiinnostaa. Saat suoran vastauksen. Voit sitten itse päätellä, olenko aito ja rehellinen.

        En todellakaan kysy sinulta koskaan yhtään mitään irl. Kai sä nyt sen verran käsität, että se olisi todella creepyä touhua minulta. Jos sensijaan kaunis nainen yhtäkkiä kysyy joltain menneisyyden tuttavuudelta jotain, niin se on ainoastaan viehättävää. Miehille on näissä asioissa eri säännöt kuin naisille. Eli saat uskoa että en todellakaan ota yhteyttä koskaan. Se on aivan sata varma asia.

        Jos haluat jotain sanoa, mikä jäi sanomatta, niin sano nyt. En tunne tarvetta enää tulla tänne millään muotoa, mutta sinun näkemyksesi kiinnostaa minua todella. Pystytkö nyt saamaan aivosi ymmärtämään, että minä olen ihan aikuisten oikeasti kiinnostunut siitä, mitä sinä ajattelet.

        Joten, miksi et kertoisi? Kukaan ei sinua tunnista varmuudella. Tässä ketjussa ei ole mitään tunnisteita. On kuitenkin asioita, joiden vuoksi tunnistan sinut. Me molemmat tiedämme mistä on kyse. Joten, kertoisitko? Sinun mielipiteesi on minulle tärkeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En todellakaan kysy sinulta koskaan yhtään mitään irl. Kai sä nyt sen verran käsität, että se olisi todella creepyä touhua minulta. Jos sensijaan kaunis nainen yhtäkkiä kysyy joltain menneisyyden tuttavuudelta jotain, niin se on ainoastaan viehättävää. Miehille on näissä asioissa eri säännöt kuin naisille. Eli saat uskoa että en todellakaan ota yhteyttä koskaan. Se on aivan sata varma asia.

        Jos haluat jotain sanoa, mikä jäi sanomatta, niin sano nyt. En tunne tarvetta enää tulla tänne millään muotoa, mutta sinun näkemyksesi kiinnostaa minua todella. Pystytkö nyt saamaan aivosi ymmärtämään, että minä olen ihan aikuisten oikeasti kiinnostunut siitä, mitä sinä ajattelet.

        Joten, miksi et kertoisi? Kukaan ei sinua tunnista varmuudella. Tässä ketjussa ei ole mitään tunnisteita. On kuitenkin asioita, joiden vuoksi tunnistan sinut. Me molemmat tiedämme mistä on kyse. Joten, kertoisitko? Sinun mielipiteesi on minulle tärkeä.

        Minulla on vahva tunne ettet sinä edes pidä minusta tällä hetkellä. Se liittyy menneeseen kuten hyvin tiedät. Jos olisit se, jolle vastaan, tietäisit hyvin että halusin kaiken. Miten tietäisit- olisit nähnyt sen tavassa, jolla katsoin sinua. En ollut koskaan varma mistään, etkä koskaan kertonut, mikä oli sinun ajatuksesi asioista, suhteesta. Minusta se tarkoittaa sitä, että välillämme oli kiinnostusta ja ihastusta, ei suhdetta. En ole yhteydessä syistä, jotka olen kertonut. Toivon, että sinulla on asiat hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on vahva tunne ettet sinä edes pidä minusta tällä hetkellä. Se liittyy menneeseen kuten hyvin tiedät. Jos olisit se, jolle vastaan, tietäisit hyvin että halusin kaiken. Miten tietäisit- olisit nähnyt sen tavassa, jolla katsoin sinua. En ollut koskaan varma mistään, etkä koskaan kertonut, mikä oli sinun ajatuksesi asioista, suhteesta. Minusta se tarkoittaa sitä, että välillämme oli kiinnostusta ja ihastusta, ei suhdetta. En ole yhteydessä syistä, jotka olen kertonut. Toivon, että sinulla on asiat hyvin.

        Nyt kun laukkaat vapauteen uskallan sanoa, että olin rakastunut sinuun. Niin sen silloin koin. Niinkuin nyt voi olla ihmiseen jota ei tunne kovin hyvin. Kumma juttu. Kai niin voi sanoa ihmisestä, jolle kaikesta pahasta huolimatta toivoo vain hyvää. Kaikesta huolimatta.


    • ..huono vitsi kertoa tuo täällä..JA todisti sen samalla potaskaksi.. xD ..mut joo, nämä ovat kyl järkkyjä sontasaitteja…kenenkään fiksun ei pitäisi skriivailla tänne…eikä ilmeisesti teekään niin.. xD ..luulin itseänikin sellaiseksi, mutta pitänee arvioida tilanne uudelleen.. :D

    • Anonyymi

      Ymmärrän kyllä, pidemmän päälle on varmasti parasta näin. Se mitä välillämme oli jääköön kauniiksi turmeltumattomaksi muistoksi. Kukaan ei ole ylitsepääsemätön ja mahdollisuuksien rajoittaminen on taito sekin muiden joukossa.

    • Anonyymi

      Voi rakas ihminen, toivon, että tämä kivulias teksti täällä ei ole sinulta... Olin nukkumassa jo tuolloin... 💔

      Jos näet tänään sen naisen, jolle tämän osoitit, niin se voin olla minä. Minulla on ollut vaikea viikko. Kerron siitä, kun nähdään. Ja kaiken sen päälle, olen myös ikävöinyt sinua. Totta kai olen ikävöinyt sinua, ainahan minä ikävöin. Mutta en ole ollut oma itseni viime aikoina, joten en ole pystynyt olemaan läsnä täällä - tai missään muuallakaan - normaalisti. Kerron sinulle kun nähdään. Toivon niin, että ymmärrät miksi.

      En minäkään haluaisi enää kirjoitella täällä. Mutta en myöskään halua, että katoat elämästäni. Enkä haluaisi kadota sinun elämästäsi. Siirtäisin tämän mieluusti palstalta oikeaan elämään tästä eteenpäin, jos vain niin haluat. Palsta saa minun puolestani jäädä.

      • Anonyymi

        Emme tapaa enää.
        Voi hyvin.


    • Anonyymi

      Okei

    • Anonyymi

      Ätmin yölliset sykoosit itselleen keskustellen. Ymmärtääkö ätmikäs puhuvansa itselleen vai onko disso ns akuuttia hoitoa tarvitsevaa

      • Anonyymi

        Siis haluat olla läsnä ...???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis haluat olla läsnä ...???

        En usko ätmi että kukaan haluaa olla läsnä näissä pseudoteattereissa mitä olet nettiin kyhäillyt jo vuosikymmeniä milloin naisena milloin skidinä arvatenkin nämä antisosiaaliset taipumukset on ätmillä niin vahvana että tyttöily ja skideily ottaa ihan konkreettisesti vallan päivittäin asusteita myöten terkkui jyskylästä


      • Anonyymi

        Niinpä, vaikuttaa kokonaisuudessaan erittäin epätoivoiselta yrittää tuudittautua siihen uskomukseen, että missään vastaavissa pläjäyksissä olisi kahdenvälistä keskustelua tai että ns keskustelija olisi itselleen tuttu henkilö. Tarkoitan nyt esim ätmiä


    • Anonyymi

      No mutta siinähän sä just kirjoittelet...
      Hölmökö olet. 💩

      • Anonyymi

        Menkää menkää men kääpä pois, ei teitä jaksa kukaan! Kaikki teistä tiedetään! Ädjöööööö!


    • Anonyymi

      Onko sulle joku nainen sanonut noin vai luuletko vain itse olevasi

    • Anonyymi

      "En kirjoittele täällä enää"

      Onnittelut hyvästä päätöksestäsi.

      Bio-hajoavat kirjoituksesi olivat toki lannoitteeksi kelpaavia.

    • Anonyymi

      "En kirjoittele täällä enää

      Menetin kiinnostuksen näihin asioihin. Syistä jotka kerroin."

      Oletko kuitenkin edelleen TRANS- ?

      Esiinnyt naisena mielelläsi.

      • Anonyymi

        Sukupuoli vaihtuu sujuvasti usein saman aloituksen alla ja aloituksen myötäinen selostus jatkuu ”saumattomasti” esimerkiksi rekatulla nikillä tai muuten. Aivot saa olla aika muusia jos tällaista tapaisuutta ei rekisteröi ns


    • *Ajattelin kirjoitella täällä vielä ... toistaiseksi, jokaisen on tehtävä omat polkunsa, myös internetin verkkoihin.

    • Anonyymi

      Aika pitkä litania tekstiä siitä ettet kirjoita täällä enää...

    • Anonyymi

      Kiitos ja HYVÄSTI!

    • Anonyymi

      Jos olisit hän, vastaisin että ajan kanssa tullut ajateltua sua vähemmän. Syyt joista kerroit on vesitetty eikä niissä ole perää, tiedät sen itsekin.

      Mä luulen et me tullaan vielä menemään naimisiin!😁🤷🏻‍♀️

      -vaimoS

    • Anonyymi

      Miksi katsella enää muita kun on jo löytänyt sen kenet haluaa🥰🫠😄

      • Anonyymi

        Mies miehelle?


    • Anonyymi

      Höh! En halua naimisiin.
      Miksi pitäis?

    • Anonyymi

      Ei oo pakko jos ei taho.😉😀

    • Anonyymi

      ”Aviomies+vaimo”=?🤓

    • Anonyymi

      Ai, onko täällä toinenkin syvällisesti ajatteleva.. No mut me ollaan parasta a ryhmää silloin. Mä en ole vielä löytänyt ketään mut hymyjä saan kyllä likoilta.. Tai naisilta. On tää merkillistä kyllä nyt. 🙂😁

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      4
      2063
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      255
      1732
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      262
      1699
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      67
      1696
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      106
      1502
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      30
      1433
    7. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      288
      1219
    8. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1217
    9. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      49
      1200
    10. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1193
    Aihe