eläkeikä/VANHUUS

Anonyymi-ap

TURHAAN NE IHMISET LUKEE KORKEISIIN AMMATTEIHIN.KAIKKI PÄÄSEE AIKANA ELÄKKEELLE LUKI TAI EI.HYVÄ ESIMERKKI ON NÄMÄ LAITAPUOLEN KULKIJAT.

OLEN ITSEKKIN LUKENUT KORKEALLE EI OLE KOSKAAN SAANUT TÖITÄ JA PÄÄSIN SIITÄ HUOLIMATTA ELÄKKEELLE,EI PÄIVÄÄKÄÄN TÖISSÄ.

T:ulkopuolinen

5

336

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

ole samaa mieltä turhaan ne ihmiset lukee ammatteihin.kaikki pääsee siitä huolimatta eläkkeelle aikanaan.

viisas pääsee vähemmällä

T:sossun elätti

• Anonyymi

Kohtahan se nähdään miten viisailla menee, voi tulot vähän pienentyä , kun Petteri ja Riikka säätää?

• Anonyymi

Harmi en tiennyt tuota hantti hommia naisena tein 15 vuotiasta tytöstä eläkeikään.Maksoin palkasta eläkemaksut. Joten olen jo työstä eläkkellä yksin asuvana vuokralla.Pärjään työeläkelläni.Vaikka se ei suuren suuri.Koska hallitsen rahan käytön.Asiaa autaa kun enkäytä alkoholia ja en polta savukeita.Osaan kyllä nauttia elämästä ilman niitä.Käydä tanssimassa ymm.Olla Ihmisten ilmoilla.Mutta ei olisi työperäisiä vaivoja nivelrikkoja ymm.Jos olisin lorvinut koko aikuisikäni tekemättä mitään työ.

• Anonyymi

Se Suomessa pärstäkertoimen, postinumeron .oman ahkeruuden, positiivisen mielen mukaan menee elämä mukavammin kun jotain saa aikaiseksi eikä ala pänniä jo nuorena .

• Anonyymi

eläkkeen suuruus riippuu siitä mikä on tulotaso ja työuran pituudesta.
      Huonoilla liksoilla ja katkonaisella työuralla eläke voi jäädä todella vaatimattomaksi.
      Yleensä on niin että mitä pidemmälle kouluttaudut niin paljon terveempänä eläkkeelle ja elinaikakin on lähempänä 100 vuotta . Eläke riittää monenlaiseen virikkeelliseen tekemiseen ja olemiseen.
      Tiedän myös monta jotka ovat olleet fyysisissä rakennus ja metallitöissä ja isompia kremppoja ei ole. Ovat eläneet fiksusti. Työnteossa ei ole reuhottu ja elämäntavat ovat olleet terveet, Päinvastaisiakin tapauksia myös tiedän. Toiselle ihmiselle on turha opettaa miten on elettävä fiksusti. Jos joku on valinnut ja halunnut omaksensa sössimisen tien niin et voi häntä juurikaan auttaa. Ei hän kuuntele.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      20
      4355
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      3194
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3097
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      44
      2397
    5. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      81
      1216
    6. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1079
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      56
      1054
    8. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      368
      1019
    9. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      222
      1004
    10. Alex ja Sanna taas Bilderberg-kokoukseen

Kansainvälinen parivaljakkomme on taas yhdessä siellä missä tapahtuu. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/09eda060-635e
      Maailman menoa
      138
      880
    Aihe