Yleen ei kohdisteta varsinaisia leikkauksia. Itkekää Ylen vihaajat

Anonyymi-ap

HS:N tietojen mukaan Yleisradion rahoitusta ei leikata muuten kuin jäädyttämällä sen indeksikorotukset.

Hähää ylen vihaajat. Itkekää nyt

66

568

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo, oikein naurattaa, kun odottaa niitä lapsenomaisia itkupotkuraivareita! Yhyy! Yhyy! Niitä alkaa kohta ropista, kunhan ne kaksi keskenään lietsoontuvaa moniongelmaista heräävät. Ennen sellaiset työntelivät väriliituja toisensa pyllyihin ja nykyään he kirjoittavat tänne.

    • Anonyymi

      Mahtavatko nämä ylen rahoituksesta jatkuvasti ulisevat oikeasti edes ymmärtää mitä kaikkea yle tuottaa? Se on paljon muutakin kuin mitä radiosta kuuluu ja televisiosta näkyy. Yle on mm. todella merkittävä uutispalvelu. Kirjeenvaihtajia ympäri maailmaa.

      • Anonyymi

        Itse et taida ymmärtää seuraavi

        Kuinka moni ohjelma, jota YLE:llä on ohjelmistossaan tv ja areena, on ollut ensin tai on samalla hetkellä edelleen kaupallisen ohjelmistoa. Myös urheilut vaikkakin YLE ne itselleen itse tekee eikä ole sama kaupallisen lähetys paitsi kuvaus.

        "Yle on mm. todella merkittävä uutispalvelu. Kirjeenvaihtajia ympäri maailmaa. "
        No alueuutisten ja lähetysten taso laskenut ja radiossa aluelähetykset lähinnä musiikkia. Siitäkin voisi säästää. Eikä nykyisen kaltaisten YLE:n asiaohjelmien tekeminen vaadi 600 miljoonan budjettia.

        Kokoonsa ja budjettiin nähden YLE on todella huono. Ruotsissa SVT ja Brtiteissä BBC tehdään pienemmällä budjetilla ja silti aikaan saadaan monipuolisempaa ja laadukkaampaa sisältöä. BBC on brittien nopein ja ketterin uutis ja musiikkipalvelu radiossa. YLE ei ole kumpaakaan Suomessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse et taida ymmärtää seuraavi

        Kuinka moni ohjelma, jota YLE:llä on ohjelmistossaan tv ja areena, on ollut ensin tai on samalla hetkellä edelleen kaupallisen ohjelmistoa. Myös urheilut vaikkakin YLE ne itselleen itse tekee eikä ole sama kaupallisen lähetys paitsi kuvaus.

        "Yle on mm. todella merkittävä uutispalvelu. Kirjeenvaihtajia ympäri maailmaa. "
        No alueuutisten ja lähetysten taso laskenut ja radiossa aluelähetykset lähinnä musiikkia. Siitäkin voisi säästää. Eikä nykyisen kaltaisten YLE:n asiaohjelmien tekeminen vaadi 600 miljoonan budjettia.

        Kokoonsa ja budjettiin nähden YLE on todella huono. Ruotsissa SVT ja Brtiteissä BBC tehdään pienemmällä budjetilla ja silti aikaan saadaan monipuolisempaa ja laadukkaampaa sisältöä. BBC on brittien nopein ja ketterin uutis ja musiikkipalvelu radiossa. YLE ei ole kumpaakaan Suomessa.

        Minkä kokoiset budjetit on svt:llä ja bbc:llä? En ihan heti usko että on pienempi kuin ylellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä kokoiset budjetit on svt:llä ja bbc:llä? En ihan heti usko että on pienempi kuin ylellä.

        Bbc 300 milj. puntaa. SVT 200 milj kruunua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bbc 300 milj. puntaa. SVT 200 milj kruunua

        Svt on Ruotsissa ainoastaan television osuus. Koko Ruotsin julkisen palvelun yleisradion budjetti on 775 miljoonaa euroa. Svt:llä on hyvä tv kanava Kunskapskanalen. Sitä tulee usein seurattua. Samanlaista toivoisin Ylelle.
        BBC:n budjetti on 6 miljardia euroa. Sen myös huomaa. Itselläni näkyy kaikki BBC:n tv kanavat. Kyllähän niitä on ilo katsella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä kokoiset budjetit on svt:llä ja bbc:llä? En ihan heti usko että on pienempi kuin ylellä.

        Väkilukuun suhteutettuna.


    • Anonyymi

      Puhumattakaan siitä ihmeellisestä harhasta, että jos ei itse tykkää jostain ohjelmasta, niin kukaan muukaan ei saa siitä tykätä. Ja kaiken pitäisi olla tarkoitettu juuri itselle, ei kenellekään muulle. Siitä on lyhyt matka siihen, että käydään tuikkaamassa kirjasto tuleen, kun siellä on kirjoja, joista ei tykkää. Ja mikä kuvaavinta, ne tyypit tuskin ovat lukeneet muutenkaan yhtään mitään. Oli aika, jolloin sivistymättömyyttä hävettiin, mutta nyt sillä oikein ylpeillään. Huvittavaa on sekin, että se sama sakki, joka vinkuu sananvapauden perään, ovat niitä, jotka ovat valmiita itse sitä eniten kurjistamaan. Jokuhan sitäkin porukkaa ohjailee, ehkä Venäjä. Mutta nämä "hyödylliset idiootit" eivät sitä tajua tai eivät välitä, kun ovat löytäneet harhaisille ajatuksilleen sopivan kaikukammion ja kuvittelevat joukkonsa isommaksi, kuin se oikeassa elämässä onkaan.

      • Anonyymi

        Niinpä. Ja jos jotain lukevat niin uutislähteenä on joku mv tyylinen valemedia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Ja jos jotain lukevat niin uutislähteenä on joku mv tyylinen valemedia.

        Joka on vähemmän vihattu kuin YLE. Miksi koska ei kiinnosta koko MV ollenkaan eikä ole mitään syytä edes olla tykkäämättä tai tykätä sen toiminnasta, koska en rahoita sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joka on vähemmän vihattu kuin YLE. Miksi koska ei kiinnosta koko MV ollenkaan eikä ole mitään syytä edes olla tykkäämättä tai tykätä sen toiminnasta, koska en rahoita sitä.

        Miksi vihaat yleä, ei ole yhteiskunnan vihollinen toisinkuin mv-lehti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Ja jos jotain lukevat niin uutislähteenä on joku mv tyylinen valemedia.

        Te vihervassareissa taidatte olla innokkaitakin MV lukijoita, koska itse en täältä oikeisto puolelta itseni mukaanlukien tiedä ketään joka kyseistä aviisia lukisi, mutta te siitä jauhatte yhtenään. No ilmankos juttunne ovatkin tasoa oksennuspussi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Te vihervassareissa taidatte olla innokkaitakin MV lukijoita, koska itse en täältä oikeisto puolelta itseni mukaanlukien tiedä ketään joka kyseistä aviisia lukisi, mutta te siitä jauhatte yhtenään. No ilmankos juttunne ovatkin tasoa oksennuspussi.

        Minä en ainakaan ole vihervassari, itse äänestin viimeksi PS:ää mutta en suin surminkaan lukisi jotain kämäistä MV-lehteä!


    • Anonyymi

      Miksi itkeä sitä että Kokoomus ja Persut syövät vaalilupauksensa. Jätän äänestämättä seuraavissa vaaleissa heitä.

      • Anonyymi

        Onko jokin puolue luvannut puuttua YLE:n rahoitukseen? En tiedä, mutta jos on, niin mitä sitten? Hallituksen muodostaminen edellyttää usein kompromisseja. Kompromissi tarkoittaa sitä, että mukana olevat osapuolet ovat kukin mahdollisimman vähän tyytymättömiä lopputulokseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko jokin puolue luvannut puuttua YLE:n rahoitukseen? En tiedä, mutta jos on, niin mitä sitten? Hallituksen muodostaminen edellyttää usein kompromisseja. Kompromissi tarkoittaa sitä, että mukana olevat osapuolet ovat kukin mahdollisimman vähän tyytymättömiä lopputulokseen.

        Vaaleissa ainakin Kokoomuksen, Persujen Liberaalien ja Korjausliikkeen vaaliohjelmassa oli mukana YLEn budjetin leikkaukset. Elina Valtonen myös nosti asian vaalien aikaan esille A-studiossakin. Ja juontaja totes heti siihen. "Ei mennä siihen sen tarkemmin".

        Sitä sitten kun luvataan asioita mitkä vieläpä on täysin toteutuskelpoisia, eikä mitään huuhaa wappusatasia, minkä 3 vuotiaskin tajuaa humpuukiksi, ne vaalilupaukset pitäisi lunastaa.

        Minä en huijareita äänestä enää jatkossa.


    • Anonyymi

      Hesari jo julkistanut hallitusohjelman. Ei sanaakaan leikkauksista . Helpottava uutinen.

      • Anonyymi

        Hallitusohjelma vaikutti muutenkin ihan lupaavalta. Saa nähdä mitä siitä tulee. Suunta on ainakin oikea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hallitusohjelma vaikutti muutenkin ihan lupaavalta. Saa nähdä mitä siitä tulee. Suunta on ainakin oikea.

        Suunta on väärä, kurjistaminen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hallitusohjelma vaikutti muutenkin ihan lupaavalta. Saa nähdä mitä siitä tulee. Suunta on ainakin oikea.

        Olisivat saaneet karsia siitä mistä Marinin halituskin karsi: YLessä lakkautettiin poliittiset satiiriohjelmat huulipunahallituksen ajaksi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisivat saaneet karsia siitä mistä Marinin halituskin karsi: YLessä lakkautettiin poliittiset satiiriohjelmat huulipunahallituksen ajaksi!

        Poliittinen satiiri tarkoittikin lähinnä oikeiston haukkumista marinin kaudella.
        Jos vihdoin tuo ideologia sensuuri saataisiin purettua.


    • Anonyymi

      Aloittaja YLE fanaatikon on kaiketi vaikea ymmärrtää.
      Ylen kritisoiminen ei tarkoita YLE vihaa.


      Itse vaiktutat aloittajana todella välipitämättömältä YLE:n suhteen kun sinulle on aivan sama mihin suuntaan YLE menee. Ei mitään väliä laadulle, tarjonnan monipuolisuudelle ja sille faktalle että suurin osa YLE:n sisällöistä löytyy tai löytyi ensin kaupallisen toimijan kanavalta.

      • Anonyymi

        Vihervasemmisto lanseerasi sannan aikakaudella viha sanan termin kritiikki tilalle.


    • Anonyymi

      Eikä Ylen rahoitus muutenkaan koskaan ole minkään hallituksen näpeissä vaan tehdään aina parlamentaarisesti kaikkien eduskuntapuolueiden kesken. Mutta sitähän tämä yksi flanellipaitainen vaippahousuperformanssitaiteilija suostunut ymmärtämään ja lietsoi seurakuntansa hurmostilaan, joka osoittautui vain tussahdukseksi kuumaa, pierunhajuista ilmaa. Agitaattoreita ja kansankiihoittajia ei historiankirjoitus useinkaan päähän silittele, eikä hänenkään suhteensa tarvitse tehdä poikkeusta.

      • Anonyymi

        Sulla on tuo sanan säilä hyvin hallussa.


    • Anonyymi

      Yleltä pitäisi lopettaa tuo kallis julkkisnaisista muodostuva kirjeenvaihtajaverkosto. Jennavehviläiset ja maijasalmet tulevat liian kalliiksi.

      • Anonyymi

        Jenna on ilo simälle. Ei missään nimessä kirjeenvaihtajia pois yleltä.


    • Anonyymi

      Johtoportaasta säästöjä tuotantoon, se on ainoa keino pitää jokin roti tuolta alati kasvavalta syöpöltä. Ei ole mitään järkeä palkita osaamaton päällikkötaso.

      • Anonyymi

        Ja jokainen tamperelainen ja savolaisjuurinen pois häiritsemästä. Laiskaa sakkia.


    • Anonyymi

      aloitus lienee provo, taitaa työpaikkasi olla kohta vaakalaudalla 😘 hä-hää!

    • Anonyymi

      Laadukas YLE. Kaikista kuvaavinta on Donald Trump uutisointi ja Biden. Pelkkää negaa löydetään Trumpista ja Bidenia ylistetään maasta taivaaseen. Haastatteluistakin ulos ajetaan vain lähinnä Trumpia haukkuvia. Jos kukaam ei tykkää Trumpista? Miten päätyi pressaksi asti?

      Edelleenkin, mutta varsinkin Paula Vilenin ollessa YLEn USA kirjeenvaihtajana YLEn uutisointi jenkeistä vaaleista oli lähinnä toimittajan omaa vuodatusta ja kuinka ikävä ihminen Trumppikin on.

      Samaan aikaan ja edelleen Maikkarin kirjeenvaihtajana työskentelevä Mari Karppinen hoitaa saman asian paljon fiksummin. Maikkarilta saa kuvan siitä mitä amerikkalaiset ovat asioista mieltä ja mitä amerikkalainen media. Vasta erikseen vartavasten kysyttäessä annetaan toimittajan omaa analyysiä, joka sekin pystyy olemaan mahdollisimman rehellistä. Ylellä USA politiikka jutut on ihan jenkkimeininkiä. Puoli on valittu kuten CNN vs Fox ja siitä paasataan. Ei edes pyritä tuomaan esille mikä on jenkkiväestön mielipide asioihin vaan vain heitä, jotka laulaa meidän kanssa samaa virttä.

      Noin ei toimi hyvä mediatalo.

      • Anonyymi

        Julkisen palvelun median ei kuuluisi ottaa kantaa eikä varsinkaan ajaa tiettyä agendaa esim. pride ja wokettaminen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Julkisen palvelun median ei kuuluisi ottaa kantaa eikä varsinkaan ajaa tiettyä agendaa esim. pride ja wokettaminen

        Kyllä julkisen palvelun media voi ottaa kantaa. Hyviä paikkoja on kolumnit/mielipidekirjoitukset. Jos kantaa lähdetään ottamaan asioihin se vain pitää tehdä tasapuolisesti ei vain yhden suunnan agendaa ajaen.

        Tämä ongelma näkyy myös A-Studiossa usein. Paras esimerkki viimekertainen EU paketti. Yhtään pakettia vastustanutta taloustieteilijää tai talousasiantuntijaa ei ääneen päästetty. Poltiiikoista Essayah sai olla vain 2 kertaa ja muuten tila annettiin vain suomimaksaa x miljardia ja saa vähemmän porukkaa. Pidettiin ne vahvimmat vasta-argumentoijat pimennossa ettei vain EU:n yhteistä velkaa alkaisi useammat vastustaa.

        Kantaa otetaan mielipide yms kirjoituksilla ja a-studiot yms pitää haastaa kaikkia myöskin tasapuolisesti eikä nuoleskella pääministeriä.

        Julkisen median ei tule olla edellämainittuun tyylii Fox tai cnn. Kaupalliset olkoon mitä huvittaa, kunhan tekee selväksi mitä on. Silloin katsojan on helpompi seurata kun tietää mistä leiristä jauhetaan. Olen toki silti tyyttväinen että Maikkari ei ole mikään Fox tai CNN vaan rehellisempi hieman ja agendavamaampi kuin YLE, vaikkakin toimi aika samoin mainitsemassani EU pakettiasiassa.


      • Anonyymi

        Oletko koskaan ajatellut miksi Trumpista pelkkää negatiivista? NO SIKSI ETTÄ TRUMP ON ITSEKESKEINEN JA OMAHYVÄINEN PSYKOPAATTI JA IDIOOTTI! Ihan kuin putlerikin!


      • Anonyymi

        Hyvä kommentti. Tuotahan se ylellä on. Mikä tahansa asia mistä Trumppia voidaan syyttää tuodaan esille, mutta toista puolta ei koskaan. Onhan hänen kannatuksensa varmaan jo yli puolessa tuleviin vaaleihin. Sitten on tämä yksi todella ylimielinen nainen joka aina istuu niissä pane mua saappaissaan jalat ristissä ja ärsyttävän narisevalla äänellä nillittää Trumpista ihan kokoajan. Hän taitaa olla maikkarilla mikäli oikein muistan. Olikohan joku Maria tai Marja enivei.
        Jos sadasta lauseesta 99 on Trumpin haukkumista, niin mitä ulkomaan politiikan asiantuntijuutta se on? Ei mitään muuta kuin omien patoumien purkua kaiken kansan edessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kommentti. Tuotahan se ylellä on. Mikä tahansa asia mistä Trumppia voidaan syyttää tuodaan esille, mutta toista puolta ei koskaan. Onhan hänen kannatuksensa varmaan jo yli puolessa tuleviin vaaleihin. Sitten on tämä yksi todella ylimielinen nainen joka aina istuu niissä pane mua saappaissaan jalat ristissä ja ärsyttävän narisevalla äänellä nillittää Trumpista ihan kokoajan. Hän taitaa olla maikkarilla mikäli oikein muistan. Olikohan joku Maria tai Marja enivei.
        Jos sadasta lauseesta 99 on Trumpin haukkumista, niin mitä ulkomaan politiikan asiantuntijuutta se on? Ei mitään muuta kuin omien patoumien purkua kaiken kansan edessä.

        No mitä voikaan sanoa amerikkalaisista ja myös joistain suomalaisista jotka fanittaa Trumppia, ovat täysiä idiootteja! Mitä hyvää muka Trump on oikeasti saanut aikaan? EI MITÄÄN muuta kuin jakanut kansaa kahtia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kommentti. Tuotahan se ylellä on. Mikä tahansa asia mistä Trumppia voidaan syyttää tuodaan esille, mutta toista puolta ei koskaan. Onhan hänen kannatuksensa varmaan jo yli puolessa tuleviin vaaleihin. Sitten on tämä yksi todella ylimielinen nainen joka aina istuu niissä pane mua saappaissaan jalat ristissä ja ärsyttävän narisevalla äänellä nillittää Trumpista ihan kokoajan. Hän taitaa olla maikkarilla mikäli oikein muistan. Olikohan joku Maria tai Marja enivei.
        Jos sadasta lauseesta 99 on Trumpin haukkumista, niin mitä ulkomaan politiikan asiantuntijuutta se on? Ei mitään muuta kuin omien patoumien purkua kaiken kansan edessä.

        Johan on taas jutut tällä palstalla, jonka taso ei näköjään petä tälläkään kertaa. Nyt meneekin tosi mielenkiintoiseksi. Haluaisitko jakaa palstan tietoisuuteen mitkä ihmeessä ovat tuollaiset mainitsemasi pane mua -saappaat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko koskaan ajatellut miksi Trumpista pelkkää negatiivista? NO SIKSI ETTÄ TRUMP ON ITSEKESKEINEN JA OMAHYVÄINEN PSYKOPAATTI JA IDIOOTTI! Ihan kuin putlerikin!

        trump on kkona ukko, joka puhuu vain 100% totuutta ihan kuin putinkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        trump on kkona ukko, joka puhuu vain 100% totuutta ihan kuin putinkin

        Eli oikeasti siis valehtelee kuten putlerikin! Ja ihan kaikesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä voikaan sanoa amerikkalaisista ja myös joistain suomalaisista jotka fanittaa Trumppia, ovat täysiä idiootteja! Mitä hyvää muka Trump on oikeasti saanut aikaan? EI MITÄÄN muuta kuin jakanut kansaa kahtia!

        No mitä se sinun sannasi teki? Jakoi kotimaassaan kansan. Sitten kehtaat vastapuolen kannattajia haukkua idiooteiksi. Itse sinä se vihan lietsoja olet ja projisoit omaa käytöstäsi poliittiseen vastapuoleesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä se sinun sannasi teki? Jakoi kotimaassaan kansan. Sitten kehtaat vastapuolen kannattajia haukkua idiooteiksi. Itse sinä se vihan lietsoja olet ja projisoit omaa käytöstäsi poliittiseen vastapuoleesi.

        No niin. Rauhoittukaahan nyt ja kertokaa millaiset ovat nämä ketjussa aiemmin mainitut pane mua -saappaat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä se sinun sannasi teki? Jakoi kotimaassaan kansan. Sitten kehtaat vastapuolen kannattajia haukkua idiooteiksi. Itse sinä se vihan lietsoja olet ja projisoit omaa käytöstäsi poliittiseen vastapuoleesi.

        Siis kyllä Trumpin kannattajat oikeasti ovat idiootteja, äijä valehtelee minkä ehtii ja kehuu vaan itseään koko ajan, vaikka ei ole saanut mitään hyvää aikaan! En ole vihan lietsoja ja jos sinä olet Trumpin kannattaja niin otan osaa, ei ole elämäsi helppoa sulla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis kyllä Trumpin kannattajat oikeasti ovat idiootteja, äijä valehtelee minkä ehtii ja kehuu vaan itseään koko ajan, vaikka ei ole saanut mitään hyvää aikaan! En ole vihan lietsoja ja jos sinä olet Trumpin kannattaja niin otan osaa, ei ole elämäsi helppoa sulla!

        Mitä sannasi teki? Jatkuvaa itsekehua ja ihan täys narsisti. Periaatteessa minulle ei kuulu yhdysvaltain politiikka kuten ei sinullekaan, mutta arvostan että suurinosa heistä ei halua kommunismia sinne kuten sannasi ja kumppanit ajoivat tänne.
        Joudut töihin ja sosiaaliturvasi laitetaan jäihin. Pelottaako?🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sannasi teki? Jatkuvaa itsekehua ja ihan täys narsisti. Periaatteessa minulle ei kuulu yhdysvaltain politiikka kuten ei sinullekaan, mutta arvostan että suurinosa heistä ei halua kommunismia sinne kuten sannasi ja kumppanit ajoivat tänne.
        Joudut töihin ja sosiaaliturvasi laitetaan jäihin. Pelottaako?🤣🤣

        Sanna hoiti pääministerihomman todella hyvin ottaen huomioon vallinneet hyvin haastavat ajat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanna hoiti pääministerihomman todella hyvin ottaen huomioon vallinneet hyvin haastavat ajat.

        kyllä se hymy hyytyy ku rahat loppuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sannasi teki? Jatkuvaa itsekehua ja ihan täys narsisti. Periaatteessa minulle ei kuulu yhdysvaltain politiikka kuten ei sinullekaan, mutta arvostan että suurinosa heistä ei halua kommunismia sinne kuten sannasi ja kumppanit ajoivat tänne.
        Joudut töihin ja sosiaaliturvasi laitetaan jäihin. Pelottaako?🤣🤣

        Kommunismia ja narsismia? Et taida itse edes tietää mitä ne tarkoittavat. Siltä se hyvin vahvasti vaikuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommunismia ja narsismia? Et taida itse edes tietää mitä ne tarkoittavat. Siltä se hyvin vahvasti vaikuttaa.

        Mitä sinä tiedät Trumpista sitten muuta kun sen mitä demokraatit ja vihervasemmisto hänestä maalaa ja sinä menet vanavedessä?
        Älä projisoi omaa käytöstäsi muihin kerran et osaa muuta kuin jauhaa paskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sannasi teki? Jatkuvaa itsekehua ja ihan täys narsisti. Periaatteessa minulle ei kuulu yhdysvaltain politiikka kuten ei sinullekaan, mutta arvostan että suurinosa heistä ei halua kommunismia sinne kuten sannasi ja kumppanit ajoivat tänne.
        Joudut töihin ja sosiaaliturvasi laitetaan jäihin. Pelottaako?🤣🤣

        Minä olen eläkkeellä, en siis joudu töihin eikä pelota yhtään! Sitäpaitsi sinä olet selvä idiootti jos kuvittelet että Sanna olisi kommunisti! EI OLE! Demarit ei ole sama asia kuin kommunistit, ja se sinun pitäisi jo lopultakin oppia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sannasi teki? Jatkuvaa itsekehua ja ihan täys narsisti. Periaatteessa minulle ei kuulu yhdysvaltain politiikka kuten ei sinullekaan, mutta arvostan että suurinosa heistä ei halua kommunismia sinne kuten sannasi ja kumppanit ajoivat tänne.
        Joudut töihin ja sosiaaliturvasi laitetaan jäihin. Pelottaako?🤣🤣

        Sitäpaitsi sinä kuvittelet että demokraatit on jotain hemmetin kommunisteja, eivät ole. Etkö osaa huomata että on muitakin kuin musta ja valkoinen? ET NÄKÖJÄÄN!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen eläkkeellä, en siis joudu töihin eikä pelota yhtään! Sitäpaitsi sinä olet selvä idiootti jos kuvittelet että Sanna olisi kommunisti! EI OLE! Demarit ei ole sama asia kuin kommunistit, ja se sinun pitäisi jo lopultakin oppia!

        Demarit oon nykyään äärivasemnistolainen puolue. Siitä ei kovin montaa metriä ole enää kommunismiin. Äläs itse yritä levittää propagandaasi. Eikös Kommunistinen puoluekin ole äärivasemmalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Demarit oon nykyään äärivasemnistolainen puolue. Siitä ei kovin montaa metriä ole enää kommunismiin. Äläs itse yritä levittää propagandaasi. Eikös Kommunistinen puoluekin ole äärivasemmalla.

        Ei ole mikään äärivasemmistolainen, Trumppi sen sijaan on äärioikeistolainen! JA lisäksi kaveeraa Putlerin kanssa!


    • Anonyymi

      yle alas pasiradio takas, koska a.c.a.b.

      • Anonyymi

        Yle ylös ja Pasiradio alas!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yle ylös ja Pasiradio alas!

        Pasiradio takaisin. Kansa haluaa perjantaiksi pasiradiota. Kuuluuko enää muualla kuin fm kautta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pasiradio takaisin. Kansa haluaa perjantaiksi pasiradiota. Kuuluuko enää muualla kuin fm kautta?

        Vain pieni osa kansasta, ihan kahden käden sormilla laskettavissa oleva määrä, haluaa Pasiradion! Muut ei ole sellasesta joko edes kuullutkaan tai ainakaan ei halua sitä!


    • Anonyymi

      Miten trumppi ja biden liittyy millään tavalla ylen rahoitukseen, minä vaan kysyn?

      • Anonyymi

        Juurihan edellä mainittiin. Lue sieltä. Vai etkö ole yhtään Trump ja Biden uutisointia YLE:ltä kuullut?


    • Anonyymi

      eihän Ylen juutalaisilta voi rahoja viedä! pitää antaa enemmän että pärjäävät ja saavat enemmän propagandaa tuotettua

    • Anonyymi

      Ihan vaan natsien kiusaksi enmmän rahaa ylelle ja maahanmuutajille

      • Anonyymi

        matut on okei t. vapauden liittoa äänestänyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        matut on okei t. vapauden liittoa äänestänyt

        Maahanmuuttaja taustaisia ei hyväksytä YLE:n normi uutisten ankkureiksi. Voi vain ihmetellä miksi? Ei ole radio uutisissa eikä TV-uutisissa. Niin suvaitsevainen, mutta jos et ole syntyperäinen suomalainen ei sulla ole asiaa uutisankkuriksi, kuin korkeintaan ulkomaankielisiin uutisiin ja urheiluruutuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maahanmuuttaja taustaisia ei hyväksytä YLE:n normi uutisten ankkureiksi. Voi vain ihmetellä miksi? Ei ole radio uutisissa eikä TV-uutisissa. Niin suvaitsevainen, mutta jos et ole syntyperäinen suomalainen ei sulla ole asiaa uutisankkuriksi, kuin korkeintaan ulkomaankielisiin uutisiin ja urheiluruutuun.

        Sama A-studio juontajissa.


    • Anonyymi

      Vaalikausi on pitkä eli leikkailla ehtii vielä. Eihän nyt poliitikot petä vaalilupauksiaan?

      • Anonyymi

        Kokoomus petti jo kaksi lupaustaan.. Verot eivät keneltäkään saaneet kiristyä. Lisätyötä tekevien ja yrittäjien verotus nousee eikä aloittajaan itkemää Kokoomuksenkin lupaamaa YLE veroa ja budjettia kevennetä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokoomus petti jo kaksi lupaustaan.. Verot eivät keneltäkään saaneet kiristyä. Lisätyötä tekevien ja yrittäjien verotus nousee eikä aloittajaan itkemää Kokoomuksenkin lupaamaa YLE veroa ja budjettia kevennetä.

        Onko joku oikeasti niin yksinkertainen että uskoo vaalilupauksiin? Jokainen tietää että ne ovat vain paskapuhetta, jolla kalastellaan ääniä.


    • Anonyymi

      Yhyhyhyhyhyhyy 😥😢😭😭😢😥. Itkettääääää. Ei leikkauksia 😥😢😭😭😢😥😢😭😭🥺. Verotus ei kevene. 😥😢😭😭😢😥😥😢😢😭

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      444
      3245
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      401
      2776
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      119
      2738
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      163
      2143
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1947
    6. 176
      1380
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1327
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1206
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      75
      1170
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1020
    Aihe