pp.inet.fi

Anonyymi-ap

Hei onko teille tullut ilmoitus että pp.inet.fi sähköposti lopetetaan. En uskalla avata jos tämä on huijari. Sähköposti ilmoituksessa oli että minulla on aikaa 14 päivää aktivoida omaa sähköposti tiliänä.

44

1413

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Monenko kymmenennnen kerran sama avaus vapuselta


      • Anonyymi

        Vihapappa ei mistään mitään tiedä

        Se vaan solvaa ihmisiä ja kertoo ohjeita jotka ei pidä paikaansa, ja haukkuu kaikki!


      • Anonyymi

        Joten windoosa ----> 🚽
        $$$$$$$$$$$$$$$$$


      • Anonyymi

        Häpeän olla enää Windows-käyttäjä!
        Sen verran surkee ja vakoileva Windows nykyään on!


    • Anonyymi

      Vaikka on totta että Telian sähköposti tosiaan siirtyy norjalaiselle Fjordmailille ja pp.inet.fi lopetetaan, niin kyllä tuo viesti kuulostaisi huijaukselta jos siinä kerran pyydetään aktivoimaan tili.

      • Anonyymi

        Laiskuuksissasi voisit katsoa linkistä:
        -tilattava
        -maksullinen
        -yms


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laiskuuksissasi voisit katsoa linkistä:
        -tilattava
        -maksullinen
        -yms

        En minä ole laiska! Vaikka viestisi taisi olla väärälle henkilölle osoitettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä ole laiska! Vaikka viestisi taisi olla väärälle henkilölle osoitettu.

        Kyllä se oli osoitettu nimimerkille " Anonyymi"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se oli osoitettu nimimerkille " Anonyymi"

        Minä olen anonyymi kuten olet sinäkin, joten laitappa tarkemmin kenelle tuo on tarkoitettu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen anonyymi kuten olet sinäkin, joten laitappa tarkemmin kenelle tuo on tarkoitettu!

        Miksi, kun et kuitenkaan kykene ymmärtämään tuolla älyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen anonyymi kuten olet sinäkin, joten laitappa tarkemmin kenelle tuo on tarkoitettu!

        Varmaankin kaikille tiedonhaluisilla ja lukutaitoisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi, kun et kuitenkaan kykene ymmärtämään tuolla älyllä.

        Älä ala pilkkaamaan mua älystä, koska näköjään oma älysi on ameeban luokkaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä ala pilkkaamaan mua älystä, koska näköjään oma älysi on ameeban luokkaa!

        Kuulehan vähä-älyinen, se ei ole pilkkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laiskuuksissasi voisit katsoa linkistä:
        -tilattava
        -maksullinen
        -yms

        Kiinnitti huomiota että ainoa mahdollinen maksutapa on korttimaksu. Joka kuukausi käytävä heidän sivuillaan suorittamassa maksu korttitunnuksillaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulehan vähä-älyinen, se ei ole pilkkaa.

        Onhan se pilkkaa! Mollaat mua syyttä suotta vaikka itse olet vähä-älyinen, olet kuin putler!


      • Anonyymi

        Ja minä! Yritän pelat Wolfenstein: Enemy Kiova. Ja se Tökkii kamalasti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se oli osoitettu nimimerkille " Anonyymi"

        Windosin käytön angeaa arkea!
        Kun tuntuu olevan paljon ongelmia, menee sormi suuhun. Kun luulee kaikki olevan ok, menee sormi pyllyyn. Saimaalla.


      • Anonyymi

        Windows on turvattomin OS!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se oli osoitettu nimimerkille " Anonyymi"

        Ranska määrää Microsoftille 60 miljoonan euron sakot mainosevästeiden käytöstä ilman käyttäjän suostumusta.


    • Anonyymi

      Ei ole tullu, saattaa johtua siitä että Google ei sellaisia lähettele.

      • Anonyymi

        Kokeilin tässä hiljattain pariakin eri windows versiota ja kokemukset taas yhtä masentavia kuin ennenkin. Ei siis mitään muutosta, vaikka on mennyt jo vuosia edellisistä kokeiluista. Ihan samat ongelmat, toimimattomuudet, puutteet ym. ym. ovat ainoita asioita, jotka windowsista löytyvät.
        Edistystä ei käytännössä ole tapahtunut ollenkaan. Ja se käyttömukavuus - sellaisesta ei voida windowsin ollessa kyseessä puhua ensinkään, pikemminkin käyttö on hirveän TUSKASTA.


    • Anonyymi

      HYvä että moiset roskat poistuisi. Ihmisillä kun on ollut 15-vuotta aikaa vaihtaa parempaan..

      • Anonyymi

        FBI antoi varoituksen vaarallisista vapusista – tarkkaile näitä merkkejä.
        mm Solvaukset. Perseily. Valheet.


      • Anonyymi

        Jep samaa mieltä! On ollut yli vuosikymmen aikaa vaihtaa parempaan..


    • Anonyymi

      Heh heh, en todellakaan maksa centtiäkään ahneille norskeille, otin heti ilmaisen sähköpostin, saavat loettaa aivan vapaasti. Samalla tavalla luovuin heti moin liittymästä kun myivät norskeille ja nostivat hintaa.

      Aika kusipäitä teliallakin, saaneet miljardeja veronmaksajien rahaa ja silti ilmaiset palvelut lakkaa. Kuinkahan paljon saivat myydessään sähköpotin norskeille, johtajat ottaa rahat itselleen.

      • Anonyymi

        Eipä sillä ole väliä kelle maksaa. Se on vaan tyhmää maksaa ylipäätään sähköpostista vuonna 2023..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä sillä ole väliä kelle maksaa. Se on vaan tyhmää maksaa ylipäätään sähköpostista vuonna 2023..

        Ei ole tyhmää maksaa. Sitäpaitsi itsekin maksat tavallaan Googlelle, se kun myy tietojasi eteenpäin mitä taas maksulliset postit ei ainakaan Suomessa tee koska sellainen olisi laitonta!


      • Anonyymi

        Avaus VALHEIDEN LEVITTÄJÄ PAPPA 🤡 PELLE


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole tyhmää maksaa. Sitäpaitsi itsekin maksat tavallaan Googlelle, se kun myy tietojasi eteenpäin mitä taas maksulliset postit ei ainakaan Suomessa tee koska sellainen olisi laitonta!

        On erittäin tyhmää maksaa.. Google ei tietoja myy:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On erittäin tyhmää maksaa.. Google ei tietoja myy:)

        "On erittäin tyhmää maksaa."

        Käyllä nämä älynsä puolesta maksavat, ovat sen verta tyhmiä ettei tosikaan.


      • Anonyymi

        BSoD on Microsoft Windows -käyttöjärjestelmän virheilmoitusruutu, joka näytetään, kun järjestelmä kohtaa sellaisen virheen, josta se ei voi palautua. BSoD tunnetaan myös puhekielessä termeillä sininen ruutu tai blue screen.

        Loppupäivähän sitten meneekin Windowsia elvyttäen!


      • Anonyymi

        Windows ei vaan toimi

        HDMI äänet saanut jatkuvasti kytkeä valikosta, HDMI / DisplayPort vaihtoehdon käsin, mutta nyt päivitys hävitti senkin vaihtoehdon bittiavaruuteen.

        Volume Control asennus löytää kyllä hirveen määrän vaihtoehtoja, mutta kaikkien perässä lukee (unplugged)(unavailable) irrotettu, ei käytettävissä.

        Pitää varmaan palsta-asiantuntijan tavoin ruveta haukkumaan Windowsia, niin tämä Windows ei muuttu toimivaksi,
        Vit.... mi.. pa....!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On erittäin tyhmää maksaa.. Google ei tietoja myy:)

        Kuukkeli rahastaa eniten ihmisten tiedoilla, vakoilee lisäksi sähköpostit ja kaiken mitä hakee kuukkelilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On erittäin tyhmää maksaa.. Google ei tietoja myy:)

        Kyllä muuten Google myy tietoja eteenpäin, millä luulet sen rahoittavan Gmailin toimintaa??? Oletko todella noin sinisilmäinen että luulet sen olevan aidosti ilmainen???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä muuten Google myy tietoja eteenpäin, millä luulet sen rahoittavan Gmailin toimintaa??? Oletko todella noin sinisilmäinen että luulet sen olevan aidosti ilmainen???

        Ei myy ollenkaan:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä muuten Google myy tietoja eteenpäin, millä luulet sen rahoittavan Gmailin toimintaa??? Oletko todella noin sinisilmäinen että luulet sen olevan aidosti ilmainen???

        Kuukkeli myy kaikki tiedot :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuukkeli myy kaikki tiedot :(

        Ei mitään:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään:)

        Kylläpäs myy, ihan kaikki tietosi! :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylläpäs myy, ihan kaikki tietosi! :)

        VITTU KETÄÄN EI KIINNOSTA!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VITTU KETÄÄN EI KIINNOSTA!

        Älä trolli huuda siellä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylläpäs myy, ihan kaikki tietosi! :)

        Ei myy mitään:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei myy mitään:)

        Kyllä myy ja nyt lopetat vapunen ton typerän vastaanvänkäämisen. Vaikka vajakki oletkin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä myy ja nyt lopetat vapunen ton typerän vastaanvänkäämisen. Vaikka vajakki oletkin!

        India pale ale (IPA) on humalainen oluttyyppi. Kyseessä on yksi alen eli pintahiivaoluen alatyyppi.

        IPA syntyi, kun englantilainen Allsoppin panimo lähetti Intiaan aleaan. Sen kantavierteen sokeripitoisuus oli hyvin suuri ja se humaloitiin voimakkaasti. Tämän avulla olut kypsyi merellä eivätkä bakteerit voineet kasvaa siinä. Osa panimoista kypsytti oluet tammitynnyreissä, jotta niihin saatiin tamminen maku. IPAt ovat tyypillisesti hyvin hedelmäisiä ja katkeria. Niiden väri on kultainen tai kullanruskea.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8604
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      126
      2331
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1714
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1529
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe