Kyllä Uuraisten johto teki ison virheen siinä, että kieltäydyttiin linkki-liikenteestä Uuraisille. Ei tarvi ihmetellä kuntalaisten miksi perheitä ei saada muuttaman enää ja nuoret muuttaa pois. Päättäjät ei vaan ymmärrä ja miettivät millä saada väkeä muuttamaan Uuraisille. Elinvoimaisen kunnan yksi elinehto on toimiva joukkoliikenne. Suojellaanko tässä nyt paikallista linja-autoyrtitystä vai mikä tässä nyt oli pääsyy siihen, että kylä näivettyy entisestään? Näillä paikkakunnilla ei ole pääomaa paikallista julkista liikennettä mutta Uuraisilla on ja varmaan se on se syy, ettei tänne nyt voi tätä toimivaa liikennöintiä tulla, kun hypittäisiin oman paikkakunnan yrityksen varpaille pahasti. Kyllä on sisäänpäin lämpenevää touhua Uuraisilla.
Linkki liikenne
10
880
Vastaukset
- Anonyymi
Uurainen....kierrä se kaukaa
- Anonyymi
Ei taida pitää Flyktmanin huviajelut tätä pelkästään kannattavana, vaan tarvitaan kaikki liikennöinti Uuraisilta oman kylän yritykselle. On tää sirkusta.
- Anonyymi
Kesäksi hiljenee linja-autovuorot entisestään. Auton pitäminen on kallista eikä ilman voi olla ilman toimivaa joukkoliikennettä.
- Anonyymi
Mitäs sinä tällä palstalla sitten teet kaupunkilainen? Oikea cityääliön kommentti!!
- Anonyymi
Se on sitä ilmastonsuojelua Uuraisten malliin. Pakko olla oma auto jokaisella. Ja kesällä varsinkaan ei pääse minnekään ilman sitä. Olisi ollut ulkopuolinen yrittäjä jopa halvemmalla tarjoamassa kyytejä, mutta oman kylän yrittäjää pitää suojella kuin valkoposkihanhea.
- Anonyymi
Ja ne oman kylän autot seisoo tallissa pääosin! Ei riitämse, että pari kertaa päivässä kulkee autot Jyväskylään. Illalla ei kulje yhtään autoa eikä liioin päivälläkään. Työmatkat mahdottomuus julkisilla..Kyllä Uurainen tämän maksaa sillä, että tänne ei kyllä.ensimmäisenä.tuöe perheille.mieli muuttaa tai sellaisten, hitka ei halua pitää esim.kahta autoa tai ajaa mutkaisia ja mäkisiä teitä säällä kuin säällä.
- Anonyymi
V8 pääsee hyvin. Ei tarvii mitää punikkikärryjä.
- Anonyymi
Uuraisilla rakennetaan junarata sit pääsee tunnin junalla orpon kanssa vaikka mihin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uuraisilla rakennetaan junarata sit pääsee tunnin junalla orpon kanssa vaikka mihin
Vain unelmissas onneton
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain unelmissas onneton
Mikäs Kuukan katkera sinä olet täällä saivartelemassa?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1462912Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3672047- 401777
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371742Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328965Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110948Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782