KAMPAAJAT JOUTUIVAT MUKAAN RIKSUN VAINOTUN SOPPAAN.

Anonyymi-ap

Olin käynyt ottamassa väriä päähän hyvällä vakiokampaajalla. Hiukset rupesivat tippumaan päästä sellaisella vauhdilla, että kotona viemäri meni tukkoon. Kun putkimies kävi avaamassa, näin millaisia valtavia hiuspalloja poisti.

Menin kampaajalle ihmettelemään. Kertoi käyttäneensä eri väriä kuin ennen. Oli joku uusi.( Poistettiin myöhemmin myynnistä hankalien sivuvaikutusten takia.)

Kun kerroin, että hiukset nousivat päänähasta hiusnysty mukanaan, sanoi, ettei voinut johtua väristä, se olisi vain katkaissut hiuksen.

Että se siitä. Tämän jälkeen selvisi, että KAIKKI kampaajat oli määrätty osallistumaan vainooni.

14

306

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vein kampaajaalleni kukkapuskan ja toivotin hyvää jatkoa. Siirryin Hämeenlinnan palveluihin. Kun olin osastolla pakkolääkityksessä en enää jaksanut.- Kai sitten jatkoin riksussa.

      • Anonyymi

        Tarkistin muistiinpanoista, että kävin sairaalan kampaamossa osastolla oloajan ja vielä jälkeenpäinkin. Pelotti mennä kampaamoon. Valitsin sitten" vanhan" kampaamon. Siellä yx joutui ottamaan minut asiakkaakseen. Olin ihan zombi. Leikkasi kelvollisesti. - Sitten jouduin mahataudin takia perumaan ajan. Kun soitin uutta aikaa, en saanut, kun oli aina epämääräisen pituisella sairauslomalla. Piti alkaa etsiä uutta paikkaa. Menin Siniseen helmeen. Jatkuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkistin muistiinpanoista, että kävin sairaalan kampaamossa osastolla oloajan ja vielä jälkeenpäinkin. Pelotti mennä kampaamoon. Valitsin sitten" vanhan" kampaamon. Siellä yx joutui ottamaan minut asiakkaakseen. Olin ihan zombi. Leikkasi kelvollisesti. - Sitten jouduin mahataudin takia perumaan ajan. Kun soitin uutta aikaa, en saanut, kun oli aina epämääräisen pituisella sairauslomalla. Piti alkaa etsiä uutta paikkaa. Menin Siniseen helmeen. Jatkuu.

        Kirjoitan tähän esimerkin, koska Aamuposti liittyy siihen.

        Istuin tuoliin. Vieressä omistaja paasasi suureen ääneen asioistaan. Minun kampaajani rääpi minuun liittyvistä asioista. Suljin korvat ja luin lehtiä. - Kun sitten nostin katseeni, huomasin, että tukka oli leikattu puolen sentin sängelle. Jotenkin oli onnistunut vielä värjäämään mustaksi.

        Otin huumorintajun avukseni. En puhunut asiasta mitään. Seurailin vain ihmisten ilmeitä. Kävin tulloin mt.kahvilassa. Siellä sitten kerroin kampaamotilanteen.

        Minua syyllistettiin pitkään, että olin puhunut.

        Tämän kampaamon omistaja (joka oli vierestä katsellut), valittiin sitten vuoden kampaajaksi Riihimäellä. Paikallinen sanomalehti Aamuposti julkaisi koko sivun jutun, etupäässä suuri kuva, kun henkilöstä ei ollut paljon kerrottavaa.

        Kampaamo uhriutui. Toimintaa kehuttiin ja minut syyllistettiin. On ollut organisoitua vainoa, joka jatkui.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitan tähän esimerkin, koska Aamuposti liittyy siihen.

        Istuin tuoliin. Vieressä omistaja paasasi suureen ääneen asioistaan. Minun kampaajani rääpi minuun liittyvistä asioista. Suljin korvat ja luin lehtiä. - Kun sitten nostin katseeni, huomasin, että tukka oli leikattu puolen sentin sängelle. Jotenkin oli onnistunut vielä värjäämään mustaksi.

        Otin huumorintajun avukseni. En puhunut asiasta mitään. Seurailin vain ihmisten ilmeitä. Kävin tulloin mt.kahvilassa. Siellä sitten kerroin kampaamotilanteen.

        Minua syyllistettiin pitkään, että olin puhunut.

        Tämän kampaamon omistaja (joka oli vierestä katsellut), valittiin sitten vuoden kampaajaksi Riihimäellä. Paikallinen sanomalehti Aamuposti julkaisi koko sivun jutun, etupäässä suuri kuva, kun henkilöstä ei ollut paljon kerrottavaa.

        Kampaamo uhriutui. Toimintaa kehuttiin ja minut syyllistettiin. On ollut organisoitua vainoa, joka jatkui.

        Yritin löytää Riihimäeltä uutta kampaamoa. Joka paikassa kynittiin lyhyeksi ja stalkattiin. Joka kerta erilainen stalkkaus. .Kirjoitin nämä muistiin. On tämä kohta poistettu raportista. (Hetken aikaa oli poikkeus, kun mummu määräsi.)

        Yritin Hyvinkäältä löytää kampaamoa. Kävin paikanpäällä kysymässä aikaa. Heti kun ilmestyin ovelle, kauhu valtasi koko kampaamon.

        Sitten menin Hämeenlinnaan sille entiselle. Stalkattiin ammattitaitoisesti. Vaihdoin firmaan sisällä toiseen kampaajaan, Tukka lyheni, mutta stalkkaukset pahenivat. Teknologiaakin käytettiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritin löytää Riihimäeltä uutta kampaamoa. Joka paikassa kynittiin lyhyeksi ja stalkattiin. Joka kerta erilainen stalkkaus. .Kirjoitin nämä muistiin. On tämä kohta poistettu raportista. (Hetken aikaa oli poikkeus, kun mummu määräsi.)

        Yritin Hyvinkäältä löytää kampaamoa. Kävin paikanpäällä kysymässä aikaa. Heti kun ilmestyin ovelle, kauhu valtasi koko kampaamon.

        Sitten menin Hämeenlinnaan sille entiselle. Stalkattiin ammattitaitoisesti. Vaihdoin firmaan sisällä toiseen kampaajaan, Tukka lyheni, mutta stalkkaukset pahenivat. Teknologiaakin käytettiin.

        Sitten menin Helsinkiin. Sokosen yläkertaan pääsi ilman ajan varausta. Leikattiin hyvin. Seuraavalla kerralla estettiin sinne meno.

        Kokeilin eri paikkoja. Kaikissa tiedettiin minut ja kokemus oli sen mukainen. Vittuiltiin vähintäänkin, mutta e-aseella ammuttiinkin.

        Sitten sokkeloista löysin paikan, jossa kävin vuosia. Korona lopetti käynnit.

        Olen minä tukkani lyhyeksi saanut sen jälkeenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten menin Helsinkiin. Sokosen yläkertaan pääsi ilman ajan varausta. Leikattiin hyvin. Seuraavalla kerralla estettiin sinne meno.

        Kokeilin eri paikkoja. Kaikissa tiedettiin minut ja kokemus oli sen mukainen. Vittuiltiin vähintäänkin, mutta e-aseella ammuttiinkin.

        Sitten sokkeloista löysin paikan, jossa kävin vuosia. Korona lopetti käynnit.

        Olen minä tukkani lyhyeksi saanut sen jälkeenkin.

        Kerron Helsingistä yhden liikuttavan esimerkin. Asemaa vastapäätä sokkeloissa näin pienen kampaamon, jossa oli yksi toimeton nuori kampaaja. Menin kysymään hänelta hiusten leikkaamista. Hän kauhistui . Sanoi soittavansa mummolleen. Kysyi, että mitä hän nyt tekee, kun SE on täällä. Mummo oli vastannut, että leikkaa sen tukka. Soita sitten, miten kävi.


    • Anonyymi

      KAMPAAJIEN IHMISOIKEUKSIEN TAKIA KIRJOITIN NÄMÄ KOKEMUKSENI.

      Teidät on alunperin kaapattu mukaan gang stalking vainooni. Ehkä joskus on ollut kivaa vittuilla, mutta pelkoa ja ahdistusta minun ovelle ilmaantumiseni on enimmäkseen aiheuttanut.

      Olen joskus käynyt tavallisessa kampaamossa. Hiusteni tuhoaminen ja kunnollisten palvelujen kieltäminen tulee aina esille.

      MINÄ EN VIHAA TEITÄ. Tiedän, mikä sairasmielisen rikollinen asia on kyseessä.

      • Anonyymi

        Oletko aivan varma, että eivät astronautit kuulu samaan joukkoon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko aivan varma, että eivät astronautit kuulu samaan joukkoon?

        Ei ne kuulu.

        Ulkopuolinen ei edellisten viestien perusteella ymmärrä varmaan mitään. Kirjoitin tahallaan vähän epämääräisesti. Kun vielä mainitsen psyk.osaston jaMT-kahvilan, on helppo pitää hulluna. En ollut enkä ole vieläkäkään. Minä olen se Riksun vainottu.

        Minulla gang stalking vaino alkoi jo työaikana eli reilut 25 vuotta sitten. Tässä on ehtinyt jo kampaajia vaihtua. Jotku lopettaneet ja uusia tullut. Mutta vielä on tullut esille. Joku on pelästyneenä kysynyt, ei kai meidän kampaamo ole sillä listalla.(olin kirjoittanut luettelon kampaamoista ja mitä niissä oli tapahtunut. Se on varastettu kotoani. On vain lyhyt yhteenveto jäljellä, jota en käytä.) - Kiva, että kirjoitit astronauteista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne kuulu.

        Ulkopuolinen ei edellisten viestien perusteella ymmärrä varmaan mitään. Kirjoitin tahallaan vähän epämääräisesti. Kun vielä mainitsen psyk.osaston jaMT-kahvilan, on helppo pitää hulluna. En ollut enkä ole vieläkäkään. Minä olen se Riksun vainottu.

        Minulla gang stalking vaino alkoi jo työaikana eli reilut 25 vuotta sitten. Tässä on ehtinyt jo kampaajia vaihtua. Jotku lopettaneet ja uusia tullut. Mutta vielä on tullut esille. Joku on pelästyneenä kysynyt, ei kai meidän kampaamo ole sillä listalla.(olin kirjoittanut luettelon kampaamoista ja mitä niissä oli tapahtunut. Se on varastettu kotoani. On vain lyhyt yhteenveto jäljellä, jota en käytä.) - Kiva, että kirjoitit astronauteista.

        lue ketju:TULEVA GS-VAINOTTU VIELÄ TYÖPAIKALLAAN

        Siellä on tämän hiusjutun alku. - On aika tehokas stalkkaus estää naiselta kampaamopalvelut. Kyllä sitkeästi yritin niitä saada. Mutta myös kampaajat joutuivat mukaan.

        Siitä ketjusta näkyy, että työkaverit, joiden työtilat olivat samassa paikassa, joutuivat mukaan. Heidät oli määrätty alkamaan työpaikkakiusaaminen, mikä ihan avoimesti kerrottiin minulle.

        Olen nyt finaalin vainottu. En enää jaksa vainon takia tehdä muuta, kuin kirjoitella tänne, mihin minun takiani ovat joutuneet.

        Nyt näitä ketjun pätkiä on täällä luettavissa.

        https:targetedindividualsFinland.wordpress.com

        Eli Suomen joukkovainotut ry


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        lue ketju:TULEVA GS-VAINOTTU VIELÄ TYÖPAIKALLAAN

        Siellä on tämän hiusjutun alku. - On aika tehokas stalkkaus estää naiselta kampaamopalvelut. Kyllä sitkeästi yritin niitä saada. Mutta myös kampaajat joutuivat mukaan.

        Siitä ketjusta näkyy, että työkaverit, joiden työtilat olivat samassa paikassa, joutuivat mukaan. Heidät oli määrätty alkamaan työpaikkakiusaaminen, mikä ihan avoimesti kerrottiin minulle.

        Olen nyt finaalin vainottu. En enää jaksa vainon takia tehdä muuta, kuin kirjoitella tänne, mihin minun takiani ovat joutuneet.

        Nyt näitä ketjun pätkiä on täällä luettavissa.

        https:targetedindividualsFinland.wordpress.com

        Eli Suomen joukkovainotut ry

        Siellä työpaikalla tapahtui tällainen juttu. Sinne tuli töihin ft.sijainen, joka valitteli suureen ääneen hiusten lähtöään. Hänet ohjattiin vastaanotolleni. Kerroin, etten tiedä asiasta mitään. Kampaaja voisi olla parempi juttukaveri. Tai itse menisin ehkä erikoislääkärille. -Luulin olleeni asiallinen.

        Sitten kun hiukseni rupesivat lähtemään niin, että se näkyi (parin päivän päästä), MINULLE RÄÄVITTIIN, JOKO NYT TIEDÄT, MILTÄ TUNTUU, KUN TUKKA LÄHTEE. -Silloin jo ihmettelin tätä yhteensattumaa. Nyt olen varma, että oli suunniteltu juttu, siis sekä hiustenlähtöä uliseva ft, että kampaajan tahallinen teko käyttää uutta, tuntematonta väriä.


    • Anonyymi

      Astronautteja ei ole ollut mukana, luulisin. Mutta satelliitteja ja droneja on, myös lentokoneita ja helikoptereita.

      Minä en ihme kyllä ole tullut hulluksi, mutta vainoajillani on alusta alkaen viirannut. Heidän sairaita touhujaan ovat ihan taviksetkin joutuneet toteuttamaan, niin kuin kampaajat.

    • Anonyymi

      TÄMÄ KETJU ON TARKOITETTU SELLAISILLE KAMPAAJILLE, JOTKA EIVÄT OLE OLLEET VAPAA EHTOISESTI VAINOSSA MUKANA.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      368
      3491
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      129
      2499
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      126
      1775
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1270
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1127
    6. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      49
      1117
    7. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      161
      1085
    8. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      1053
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      289
      904
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      42
      836
    Aihe