Trans-oletettu ihmettelee

Anonyymi-ap

Minun on pakko kirjoittaa tänne kun en tunnu muuten saavani ääntäni kuuluviin. Se on tärkeä ja vaivannut mieltäni pitkään ja kaverien myös. Toimin monien hiljaisempien ääni torvena.

Seksualisuuteni on maailmalla trendikkäistä trendikkäin, olen Trans-oletettu Muuttari (seasonally changing sexuality). Minusta vaan on epäreilua kun kaikki luokkakaverini (transit, muunsukupuoliset, lolitat, gender fluidit, monisukupuoliset, neutrit, agenderit, queerit, demiseksuaaliset, panseksuaaliset jne.) saavat vapautuksen monilta tunneilta ja saavat mennä monta kertaa viikossa koulupsykologin ja psykiatrisen sairaan hoitajan vastaanotolle. He saavat usein myös erityisopetusta ja kehuja. Minä en. Tuntuu siltä, että seksuaalisuuttani ei oteta tosissaan ja olen nähnyt sen eteen kuitenkin paljon vaivaa vaikka vaikeaa onkin.

Myös sateenkaariliikkeen täytyisi hieman ajatella. Ovatko he jälkeen jääneitä? Meille Muuttareille ei sateenkaarilipussa ole ollenkaan sävyä, sellainen on lisättävä! Nykyisessä lipussa värejä on kuusi, siihen sopisi hyvin vaikka ruskea keltaisen ja vihreän raidan väliin. Lesboillakin on oma lippu, täytyykö meidän Muuttareidenkin luoda kokonaan oma lippu vai?

Koulussamme on jo sukupuolineutraaleja vessoja, kaikki muut täytyy sulkea tai niissä käymisestä pitää rangaista. Vaadimme myös, että koulun liikuntatilojen ja uima hallien suihkuista tehdään neutraaleja, ei enää jakoa ”poikien” ja ”tyttöjen” suihkuihin. Minä haluan käydä molemmissa ja minulla on siihen oikeus, sama vaikka kuinka tuijottavat ja pulikoivat.

Olemme perustaneet tyyppien kanssa Hate Hetero-liikkeen, sillä vaadimme kaikkien seksuaalisuiden hyväksymistä. Meidän mielestä sukupuoli-identiteettejä täytyy saada lisää, jotta heterot saadaan vihdoin vähemmistöön. Vaadimme heterojen dominoinnin lopettamista. Heterous näkyy räikeästi kaikkialla. Kieltäydymme ostamasta Reissumies-leipää ennen kuin sen nimi muutetaan Reissutyypiksi. Revimme kaupoissa Me Naiset-lehtien kansisivut irti kunnes nimi muutetaan vaikka Me Henkilöt’ksi. Muitakin keinoja keksitään. Siitäs saavat!

Vielä on paljon tekemistä että saamme yhteiskunnalta heterojen oikeudet ja unisex-velvollisuudet.

23

701

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Noita vain demiseksuaalisuus ja panseksualaisuus on seksuaalisia suuntauksia, muilla ei ole mitään tekemistä seksuaalisuuden kanssa.

      En sinänsä ihmettele, että tämä aihe kirvoittaa matalamman älykkyyden omaavilta herjatekstejä, näinhän on kaikkien esillä olevien asioiden kanssa. Kuuluu elämään, kuten erilaiset seksuaalisuudet ja näköjään sukupuoletkin, vaikka itselleni ne binääriin kuuluvana, transtaustaisena heterona aukeavat ihan yhtä huonosti kuin keskivertokansalaisellekin.

    • Anonyymi

      Onhan noin ajattelevia jopa olemassa, mutta onneksi eivät sentään saa toivettaan toteutumaan, sen verran tärkeä sukupuoli on kaikille paitsi muusuille. Nyt en ymmärtänyt miten sukupuoli-identiteettien lisääminen vaikuttaisi heterojen määrään? Vai tarkoitatko nyt heterolla cissiä? Harvan identiteettini muuten on joku trans, kyllä se meilläkin pääsääntöisesti on ihan mies tai nainen.

    • Anonyymi

      Ihminen ei itse koskaan ole oletettu, koska eiköhän ihminen itse tiedä mitä sukupuoli-identiteettiä edustaa.

      • Anonyymi

        Minusta on hienoa, että sukupuoli-identiteettejä ja seksuaalisen suuntautumisen lokeroita on nykyään jo noin 50 ja lisää kehitellään kaiken aikaa. Itse olen tällä hetkellä autoromanttinen sapioseksuaali. Ihmisen on niin tärkeää asettaa itsensä tiettyyn lokeroon voidakseen vapaasti kokea ja ilmaista seksuaalisuuttaan. Lokerointi on tärkeä osa nuoren henkistä hyvinvointia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta on hienoa, että sukupuoli-identiteettejä ja seksuaalisen suuntautumisen lokeroita on nykyään jo noin 50 ja lisää kehitellään kaiken aikaa. Itse olen tällä hetkellä autoromanttinen sapioseksuaali. Ihmisen on niin tärkeää asettaa itsensä tiettyyn lokeroon voidakseen vapaasti kokea ja ilmaista seksuaalisuuttaan. Lokerointi on tärkeä osa nuoren henkistä hyvinvointia.

        Niin, erittäin monelle on, ja nuorille on tärkeää kuulua johonkin ryhmään ja tulla hyväksytyksi sen edustajana, kuten myös vanhemmillekin. Useimmat transihmiset kuuluvat binääriseen heteromiehen tai -naisen lokeroon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta on hienoa, että sukupuoli-identiteettejä ja seksuaalisen suuntautumisen lokeroita on nykyään jo noin 50 ja lisää kehitellään kaiken aikaa. Itse olen tällä hetkellä autoromanttinen sapioseksuaali. Ihmisen on niin tärkeää asettaa itsensä tiettyyn lokeroon voidakseen vapaasti kokea ja ilmaista seksuaalisuuttaan. Lokerointi on tärkeä osa nuoren henkistä hyvinvointia.

        Aivan ihanaa! Olethan myös muistanut valita itsellesi juuri sinun identiteettiäsi kuvaavat pronominit?
        "Hän" on liian patriarkaalinen. itse gender-fluid transina (siis ei binary vaan nonbinaryna" transina) joka identifioituu myös sekä kissaksi että tontuksi, ja toisinaan mustaksi 10vuotiaaksi trans ihmispojaksi joka on myös gay, olen valinnut pronominikseni xaxaxev ja fghhcgg ja oihyghnnk riippuen siitä miksi identifioidun milloinkin.

        Mielestäni pronominit ovat erittäin hyvä tapa voimaantua uhriutumalla! Teen itkuisia tiktok videoita lähes joka päivä biggoteista jotka eivät kunnioita pronominejani ja identifioitumistani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan ihanaa! Olethan myös muistanut valita itsellesi juuri sinun identiteettiäsi kuvaavat pronominit?
        "Hän" on liian patriarkaalinen. itse gender-fluid transina (siis ei binary vaan nonbinaryna" transina) joka identifioituu myös sekä kissaksi että tontuksi, ja toisinaan mustaksi 10vuotiaaksi trans ihmispojaksi joka on myös gay, olen valinnut pronominikseni xaxaxev ja fghhcgg ja oihyghnnk riippuen siitä miksi identifioidun milloinkin.

        Mielestäni pronominit ovat erittäin hyvä tapa voimaantua uhriutumalla! Teen itkuisia tiktok videoita lähes joka päivä biggoteista jotka eivät kunnioita pronominejani ja identifioitumistani.

        Miksi muuten hän, joka on pronomini esimerkiksi superfeminiiniselle naiselle olisi patriarkaalinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan ihanaa! Olethan myös muistanut valita itsellesi juuri sinun identiteettiäsi kuvaavat pronominit?
        "Hän" on liian patriarkaalinen. itse gender-fluid transina (siis ei binary vaan nonbinaryna" transina) joka identifioituu myös sekä kissaksi että tontuksi, ja toisinaan mustaksi 10vuotiaaksi trans ihmispojaksi joka on myös gay, olen valinnut pronominikseni xaxaxev ja fghhcgg ja oihyghnnk riippuen siitä miksi identifioidun milloinkin.

        Mielestäni pronominit ovat erittäin hyvä tapa voimaantua uhriutumalla! Teen itkuisia tiktok videoita lähes joka päivä biggoteista jotka eivät kunnioita pronominejani ja identifioitumistani.

        Ihanaa löytää joku joka ajattelee samalla tavalla, luovasti ja ilman tabuja (tabletteja)! Eilen olin vielä autoromanttinen sapioseksuaali, mutta kaikki muuttui juhannusyönä ja olen nyt aseksuaalis-hyperseksuaalinen nymfi. En kuitenkaan vielä sujahda tähän lokeroon, sillä tunnen, että illalla saatan identifioitua objektiseksuaaliseksi ja rakkauteni kohteena on viinipullo (Sancerre tai joku toinen yrttimäinen, pirteän happoisa ja elegantti valkoviini). Rasisti en kuitenkaan ole, joten punaviinipulloonkaan en sylje.

        Pronominisi on hiukan vaikeaa lausua, minä olen valinnut anti-patriarkaalis-matriarkaalisen pronominin plppp (pari lokeroa päivässä pitää pirteänä). Tiktok on oiva tapa selvitä vastoinkäymisistä ja vahvistaa henkistä hyvinvointia. Minulla ei tosin ole mitään ison omaavia (got big) vastaan. Suuhun pantava kun olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa löytää joku joka ajattelee samalla tavalla, luovasti ja ilman tabuja (tabletteja)! Eilen olin vielä autoromanttinen sapioseksuaali, mutta kaikki muuttui juhannusyönä ja olen nyt aseksuaalis-hyperseksuaalinen nymfi. En kuitenkaan vielä sujahda tähän lokeroon, sillä tunnen, että illalla saatan identifioitua objektiseksuaaliseksi ja rakkauteni kohteena on viinipullo (Sancerre tai joku toinen yrttimäinen, pirteän happoisa ja elegantti valkoviini). Rasisti en kuitenkaan ole, joten punaviinipulloonkaan en sylje.

        Pronominisi on hiukan vaikeaa lausua, minä olen valinnut anti-patriarkaalis-matriarkaalisen pronominin plppp (pari lokeroa päivässä pitää pirteänä). Tiktok on oiva tapa selvitä vastoinkäymisistä ja vahvistaa henkistä hyvinvointia. Minulla ei tosin ole mitään ison omaavia (got big) vastaan. Suuhun pantava kun olen.

        Itse myös olen taipuvainen objektiseksuaalisuuteen näin juhannuksena!
        Tein kotikaljaa ja lisäksi kumppanini yllätti minut kuohuvalla eli polyamorinen objektisuhde!
        Sitten sitä vanhemmuuden ongelmaa, eli meillä remontoitiin oikein ammattilaisten toimesta ja 4v. tällä hetkellä urokseksi identifioituva lapseni, joka oli seurannut remppamiesten toimia silmä kovana ja herkällä korvalla, tuli rintaansa pullistaen ja sanoi minulle, että lähdempä tästä ryyppäämään.
        Lapseni siis identifioituu aikuiseksi! Sanotaan, että "let the children lead" eli miten tukisin parhaiten trans-age lastani? Ostanko hänelle pullon kossua ja annan autonavaimet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse myös olen taipuvainen objektiseksuaalisuuteen näin juhannuksena!
        Tein kotikaljaa ja lisäksi kumppanini yllätti minut kuohuvalla eli polyamorinen objektisuhde!
        Sitten sitä vanhemmuuden ongelmaa, eli meillä remontoitiin oikein ammattilaisten toimesta ja 4v. tällä hetkellä urokseksi identifioituva lapseni, joka oli seurannut remppamiesten toimia silmä kovana ja herkällä korvalla, tuli rintaansa pullistaen ja sanoi minulle, että lähdempä tästä ryyppäämään.
        Lapseni siis identifioituu aikuiseksi! Sanotaan, että "let the children lead" eli miten tukisin parhaiten trans-age lastani? Ostanko hänelle pullon kossua ja annan autonavaimet?

        Et tarvitse kaljaa etkä kuohuvaa, vaan psykoanalyysin! Havaitsen sinussa mielen tiedostamattomia ristiriitoja ja torjuttuja tunnemuistoja, jotka ovat selvästikin peräisin lapsuudestasi. Olet PANNUT kotikaljaa - oletko nähnyt vanhempisi panotoimia? Sinut on yllätetty KUOHUVALLA - purskahtiko nesteet ulos pullosta aivan kuin...?

        Ja nyt STOP! Jos lapsesi identifioituu retroseksuaaliseksi urokseksi, niin hän tarvitsee intensiivistä terapiaa ja eheytystä! Uroksius on vääristynyt seksuaalisuuden ilmenemismuoto, jolla ei ole sijaa nyky-yhteiskunnassa. Kossulla ja autonavaimilla (Lada tai Trabant) ostat vain aikaa ja tilanne tulee räjähtämään käsiin. Työnnä lapsesi johonkin anti-cis-lokeroon ennen kuin on liian myöhäistä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tarvitse kaljaa etkä kuohuvaa, vaan psykoanalyysin! Havaitsen sinussa mielen tiedostamattomia ristiriitoja ja torjuttuja tunnemuistoja, jotka ovat selvästikin peräisin lapsuudestasi. Olet PANNUT kotikaljaa - oletko nähnyt vanhempisi panotoimia? Sinut on yllätetty KUOHUVALLA - purskahtiko nesteet ulos pullosta aivan kuin...?

        Ja nyt STOP! Jos lapsesi identifioituu retroseksuaaliseksi urokseksi, niin hän tarvitsee intensiivistä terapiaa ja eheytystä! Uroksius on vääristynyt seksuaalisuuden ilmenemismuoto, jolla ei ole sijaa nyky-yhteiskunnassa. Kossulla ja autonavaimilla (Lada tai Trabant) ostat vain aikaa ja tilanne tulee räjähtämään käsiin. Työnnä lapsesi johonkin anti-cis-lokeroon ennen kuin on liian myöhäistä!

        Myös Sikerman Idiopää on eläkkeellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tarvitse kaljaa etkä kuohuvaa, vaan psykoanalyysin! Havaitsen sinussa mielen tiedostamattomia ristiriitoja ja torjuttuja tunnemuistoja, jotka ovat selvästikin peräisin lapsuudestasi. Olet PANNUT kotikaljaa - oletko nähnyt vanhempisi panotoimia? Sinut on yllätetty KUOHUVALLA - purskahtiko nesteet ulos pullosta aivan kuin...?

        Ja nyt STOP! Jos lapsesi identifioituu retroseksuaaliseksi urokseksi, niin hän tarvitsee intensiivistä terapiaa ja eheytystä! Uroksius on vääristynyt seksuaalisuuden ilmenemismuoto, jolla ei ole sijaa nyky-yhteiskunnassa. Kossulla ja autonavaimilla (Lada tai Trabant) ostat vain aikaa ja tilanne tulee räjähtämään käsiin. Työnnä lapsesi johonkin anti-cis-lokeroon ennen kuin on liian myöhäistä!

        kiitos viisaasta kirjoituksestasi. Uskon, että on vielä jotain toivoa.
        Kyläilimme ystävien luona, ja hän leikki missikisoja heidän 5 ja 8 vuotiaiden cissy- tyttäriensä kanssa! Toivonkipinä heräsi minun synnyttäjähenkilön sydänoletetussa. ( Kuten tiedämme, sukupuoli on vain biologisesti merkityksetön "sosiaalinen konstruktio" tai jopa harha, mistä voimme vetää johtopäätöksen, että naiseus, kohtu ja munasarjat ovat myös vain harhaa ja "sosiaalinen konstruktio" ja ehkä myös sydän.)
        Tänään hän identifioituu avaruushirviöksi. Ehkä hän onkin trans-alien! Ikävä kyllä, huomaan hänen identifioitumisessaan huomattavan paljon toksista maskuliinisuutta.


    • Anonyymi

      Hienosti kirjoitettu! Ongelma on todellinen ja jotakin pitäisi tehdä.

      • Anonyymi

        Miten niin muka "todellinen ongelma"? Ja jotain tarttis tehdä? Mitä sitten? Viedä saunan taakse?

        Ennen kommenttiasi et välittänyt hittojakaan koko asiasta ja nyt olet täällä silmät kiiluen kuolaamassa kuinka transut sitä ja transut tätä!

        Pelottaako? Varastavatko nämä ihmiset sinulta viinat...? Vai tekisikö mieli? Matkusta toki Pattayalle tyttöpoikia naimaan! Minä annan luvan!

        Miksi ihmeessä suurisuiset pelkurit tulevat tänne änkkäämään?

        Vai onko se sitä kun saa "sanoa"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin muka "todellinen ongelma"? Ja jotain tarttis tehdä? Mitä sitten? Viedä saunan taakse?

        Ennen kommenttiasi et välittänyt hittojakaan koko asiasta ja nyt olet täällä silmät kiiluen kuolaamassa kuinka transut sitä ja transut tätä!

        Pelottaako? Varastavatko nämä ihmiset sinulta viinat...? Vai tekisikö mieli? Matkusta toki Pattayalle tyttöpoikia naimaan! Minä annan luvan!

        Miksi ihmeessä suurisuiset pelkurit tulevat tänne änkkäämään?

        Vai onko se sitä kun saa "sanoa"?

        Tottakai asia koskee meitä jokaista nyt henkilökohtaisesti koska trans-laki.

        Lait koskevat meitä kaikkia. Nyt uuden lain myötä miehillä on vapaa pääsy naisten "turvallisiin tiloihin" kuten pukuhuoneisiin, suihkutiloihin, naisvankiloihin ja turvakoteihin, naisurheiluun jne.
        Tarvitaan vain "oma ilmoitus".
        Se "hansikaskuristaja-penttilä", joka kuristi ja pahoinpiteli naisia, mm. oman äitinsä hengiltä, on myös "yllättäen" alkanut identifioitua naiseksi ja vaatimaan siirtoa naisvankilaan.
        Sitten tämä tiedettä vääristelevä ideologia, jota aletaan uuden lain myötä opettamaan kouluissakin. Koulujen pitäisi olla uskonto/ ideologiavapaita paikkoja.
        Pikkupoika menee mietteissään koulun terkkarille ja kysyy, että iskä sanoo että olen poika mutta ope sanoo, että tytölläkin voi olla pippeli, niin mistä tiedän varmuudella olevani poika?. .
        Terkkari lähettää pojan vauhdilla setan fanaattisten asiantuntijoiden pakeille, tyyppien joille ideologia ohittaa kaiken, jopa lapsen terveyden.
        Sitten naisten ja naiseuden halventaminen! Uudet termit: synnyttävä henkilö, menstruoiva henkilö, imettävä henkilö??? SIIS MITÄ V'TTUA???
        Mikähän yhdistävä tekijä näillä ruumiintoimintoja omaavilla henkilöillä mahtaisi olla?... hmm... en nyt millään keksi... Liittyy varmaan jotenkin biologiaan...
        Kyllä, olen transfobinen! ja pelkään tuota uskontoa tai ideologiaa niin kuin jokaisen järkevän pienen lapsen vanhemman pitäisi pelätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai asia koskee meitä jokaista nyt henkilökohtaisesti koska trans-laki.

        Lait koskevat meitä kaikkia. Nyt uuden lain myötä miehillä on vapaa pääsy naisten "turvallisiin tiloihin" kuten pukuhuoneisiin, suihkutiloihin, naisvankiloihin ja turvakoteihin, naisurheiluun jne.
        Tarvitaan vain "oma ilmoitus".
        Se "hansikaskuristaja-penttilä", joka kuristi ja pahoinpiteli naisia, mm. oman äitinsä hengiltä, on myös "yllättäen" alkanut identifioitua naiseksi ja vaatimaan siirtoa naisvankilaan.
        Sitten tämä tiedettä vääristelevä ideologia, jota aletaan uuden lain myötä opettamaan kouluissakin. Koulujen pitäisi olla uskonto/ ideologiavapaita paikkoja.
        Pikkupoika menee mietteissään koulun terkkarille ja kysyy, että iskä sanoo että olen poika mutta ope sanoo, että tytölläkin voi olla pippeli, niin mistä tiedän varmuudella olevani poika?. .
        Terkkari lähettää pojan vauhdilla setan fanaattisten asiantuntijoiden pakeille, tyyppien joille ideologia ohittaa kaiken, jopa lapsen terveyden.
        Sitten naisten ja naiseuden halventaminen! Uudet termit: synnyttävä henkilö, menstruoiva henkilö, imettävä henkilö??? SIIS MITÄ V'TTUA???
        Mikähän yhdistävä tekijä näillä ruumiintoimintoja omaavilla henkilöillä mahtaisi olla?... hmm... en nyt millään keksi... Liittyy varmaan jotenkin biologiaan...
        Kyllä, olen transfobinen! ja pelkään tuota uskontoa tai ideologiaa niin kuin jokaisen järkevän pienen lapsen vanhemman pitäisi pelätä.

        Onko Penttilä anonut sitä? Koska hän oli kertonut identiteetistään vuosia sitten ja myös perunut asian vuosia sitten. Ja vankeinhoitolaitoksella on oikeus estää vankien sijoittaminen heidän itsensä toiveiden vastaisesti, jos heidät katsotaan turvallisuusriskiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai asia koskee meitä jokaista nyt henkilökohtaisesti koska trans-laki.

        Lait koskevat meitä kaikkia. Nyt uuden lain myötä miehillä on vapaa pääsy naisten "turvallisiin tiloihin" kuten pukuhuoneisiin, suihkutiloihin, naisvankiloihin ja turvakoteihin, naisurheiluun jne.
        Tarvitaan vain "oma ilmoitus".
        Se "hansikaskuristaja-penttilä", joka kuristi ja pahoinpiteli naisia, mm. oman äitinsä hengiltä, on myös "yllättäen" alkanut identifioitua naiseksi ja vaatimaan siirtoa naisvankilaan.
        Sitten tämä tiedettä vääristelevä ideologia, jota aletaan uuden lain myötä opettamaan kouluissakin. Koulujen pitäisi olla uskonto/ ideologiavapaita paikkoja.
        Pikkupoika menee mietteissään koulun terkkarille ja kysyy, että iskä sanoo että olen poika mutta ope sanoo, että tytölläkin voi olla pippeli, niin mistä tiedän varmuudella olevani poika?. .
        Terkkari lähettää pojan vauhdilla setan fanaattisten asiantuntijoiden pakeille, tyyppien joille ideologia ohittaa kaiken, jopa lapsen terveyden.
        Sitten naisten ja naiseuden halventaminen! Uudet termit: synnyttävä henkilö, menstruoiva henkilö, imettävä henkilö??? SIIS MITÄ V'TTUA???
        Mikähän yhdistävä tekijä näillä ruumiintoimintoja omaavilla henkilöillä mahtaisi olla?... hmm... en nyt millään keksi... Liittyy varmaan jotenkin biologiaan...
        Kyllä, olen transfobinen! ja pelkään tuota uskontoa tai ideologiaa niin kuin jokaisen järkevän pienen lapsen vanhemman pitäisi pelätä.

        Mielenkiintoista että Seta on tavallisten tallaajien mielessä koettu tuollaiseksi kaiken pahan juureksi jossa tehdään vaikka mitä. Kyllä pahempia on kaiken maailman uskonnolliset eheyttäjät, jotka yrittävät käännyttää jokaisen homon tai transihmisen normaaliksi heteroksi tai cis-ihmiseksi, välittämättä siitä että käännytettävä menettää mielenterveytensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoista että Seta on tavallisten tallaajien mielessä koettu tuollaiseksi kaiken pahan juureksi jossa tehdään vaikka mitä. Kyllä pahempia on kaiken maailman uskonnolliset eheyttäjät, jotka yrittävät käännyttää jokaisen homon tai transihmisen normaaliksi heteroksi tai cis-ihmiseksi, välittämättä siitä että käännytettävä menettää mielenterveytensä.

        itse pidin aikoinaan setaa ihan ok järjestönä ja minullakin oli mielikuva kirkosta hengellistä ja henkistä seksuaaliväkivaltaa sateenkaari-ihmisiä kohtaan harjoittavana toimijana.

        Nyt kuitenkin olen muuttanut mielipiteeni täysin.
        kirkoissa järjestetään sateenkaarimessuja ja "homopappeja" nostetaan framille. Homoseksuaaleja pareja vihitään.

        Seta puolestaan on alkanut käyttämään poliittista syrjintää. kokoomukselta kiellettiin osallistuminen Prideen puolueena, koska jotkut äänestivät pridea vastaan. Eli seta on poliittinen toimija joka kaiken lisäksi kannattaa totalitarismia kuten pahin ja fanaattisin uskonlahko, joka saattoi sulkea koko perheen ulos joukostaan ja määrätä häpeänrangaistuksen, jos yksi perheenjäsen kritisoi uskonlahkoa. Yhteisöön pääsi vasta kun tämä "mustalammas" oli julkisesti katunut ja myöntänyt "virheet ajattelussaan".
        Seta on soluttautunut myös koulumaailmaan vahtaamaan trans-oikeuksien toteutumista ja jakamaan "oikeaa tietoa" sukupuolista eli: tytölläkin voi olla penis ja mieskin voi synnyttää.
        Ja kätilö vain "arvaa" lapsen sukupuolen.
        Miten heidän tiedevastainen toimintansa eroaa uskonnoista?
        Tämä uskonto on nykyään laki. Seta saa myös muhkeita valtionavustuksia esim. n. 1milj.€ veikkausvaroista menee setalle.
        Tämän uskonnon nimissä kuohitaan nuoria hämmentyneitä homopoikia, tehdään heille kosmeettisia leikkauksia ja julistetaan heidät "naisiksi" ja jokainen joka uskoo tai ainakin julkisesti tunnustaa, että he ovat naisia on tosiuskovainen, kunnon ihminen.
        Aivan kuten keskiajalla raamatun sanan epäilemisestä saattoi joutua kirkonkiroukseen ja karkoitetuksi tai häpeänpaaluun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        itse pidin aikoinaan setaa ihan ok järjestönä ja minullakin oli mielikuva kirkosta hengellistä ja henkistä seksuaaliväkivaltaa sateenkaari-ihmisiä kohtaan harjoittavana toimijana.

        Nyt kuitenkin olen muuttanut mielipiteeni täysin.
        kirkoissa järjestetään sateenkaarimessuja ja "homopappeja" nostetaan framille. Homoseksuaaleja pareja vihitään.

        Seta puolestaan on alkanut käyttämään poliittista syrjintää. kokoomukselta kiellettiin osallistuminen Prideen puolueena, koska jotkut äänestivät pridea vastaan. Eli seta on poliittinen toimija joka kaiken lisäksi kannattaa totalitarismia kuten pahin ja fanaattisin uskonlahko, joka saattoi sulkea koko perheen ulos joukostaan ja määrätä häpeänrangaistuksen, jos yksi perheenjäsen kritisoi uskonlahkoa. Yhteisöön pääsi vasta kun tämä "mustalammas" oli julkisesti katunut ja myöntänyt "virheet ajattelussaan".
        Seta on soluttautunut myös koulumaailmaan vahtaamaan trans-oikeuksien toteutumista ja jakamaan "oikeaa tietoa" sukupuolista eli: tytölläkin voi olla penis ja mieskin voi synnyttää.
        Ja kätilö vain "arvaa" lapsen sukupuolen.
        Miten heidän tiedevastainen toimintansa eroaa uskonnoista?
        Tämä uskonto on nykyään laki. Seta saa myös muhkeita valtionavustuksia esim. n. 1milj.€ veikkausvaroista menee setalle.
        Tämän uskonnon nimissä kuohitaan nuoria hämmentyneitä homopoikia, tehdään heille kosmeettisia leikkauksia ja julistetaan heidät "naisiksi" ja jokainen joka uskoo tai ainakin julkisesti tunnustaa, että he ovat naisia on tosiuskovainen, kunnon ihminen.
        Aivan kuten keskiajalla raamatun sanan epäilemisestä saattoi joutua kirkonkiroukseen ja karkoitetuksi tai häpeänpaaluun.

        Nuo eheyttäjät eivät tule kirkon piiristä, vaan ovat yleensä jotain muita äärikristillisiä lahkoja tai vastaavaa.

        Ei homopojasta pystytä tekemään naista. Kyllä nykyisin saa niin paljon tietoa ettei tuollainen ole mahdollista.

        Vanhoilliset piirit todellakin haluavat ettei koulussa saa kertoa seksuaali- ja sukupuolivähemmistöistä.

        Tuossa edellisessä viestissä hyökätään vahvasti sukupuolivähemmistöjä vastaan. Tuollaista se oli vielä joitakin vuosia sitten seksuaalivähemmistöjen osalla. Nyt heihin on totuttu ja vuorossa on transihmiset kun kymmenien vuosien vääntämisen jälkeen saatiin edes osittain lakia korjatuksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo eheyttäjät eivät tule kirkon piiristä, vaan ovat yleensä jotain muita äärikristillisiä lahkoja tai vastaavaa.

        Ei homopojasta pystytä tekemään naista. Kyllä nykyisin saa niin paljon tietoa ettei tuollainen ole mahdollista.

        Vanhoilliset piirit todellakin haluavat ettei koulussa saa kertoa seksuaali- ja sukupuolivähemmistöistä.

        Tuossa edellisessä viestissä hyökätään vahvasti sukupuolivähemmistöjä vastaan. Tuollaista se oli vielä joitakin vuosia sitten seksuaalivähemmistöjen osalla. Nyt heihin on totuttu ja vuorossa on transihmiset kun kymmenien vuosien vääntämisen jälkeen saatiin edes osittain lakia korjatuksi.

        gender dysmorfiasta kärsivä ei kuulu seksuaalivähemmistöön aivan kuten ei koiraksi tai kissaksi identifioituvakaan.

        woke-trans-hypettäjät haluavat ratsastaa homojen tai naisten tai värillisten historiassa kokemilla kärsimyksillä ja sorrolla.

        Ongelma on siinä, että jos joku selittää olevansa bi/ hetero/gay/ pan... jne seksuaali, se on hänen yksityisasiansa.
        Mutta se, että joku mies väittää olevansa nainen ja vaatii että ympäristö kohtelee häntä naisena vaikka ympäristö puolella silmällä identifioi hänet mieheksi, niin uuden lain mukaan, meidän pitää larpata mukana ja leikkiä että hän on nainen.
        Myös gay-piireissä on trans-fobiaa. Jenkeissä gay-järjestöt ovat jo puuhaamassa itselleen uutta kattojärjestöä ilman transeja.
        Osittain sen takia, että lesbot pitävät hyvin ongelmallisena sitä, että heidän järjestönsä on ottaneet valtaan hyvin fanaattiset trans-naiset, jotka hyökkäävät aggressiivisesti lesboja vastaan, jotka eivät halua harrastaa seksiä tai suhdetta trans-naisen kanssa ja on trans- fobiaa jos ei "lady-penis" kelpaa.
        He aikovat kitkeä kaiken "trans-fobian" järjestöstään.

        He aikovat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai asia koskee meitä jokaista nyt henkilökohtaisesti koska trans-laki.

        Lait koskevat meitä kaikkia. Nyt uuden lain myötä miehillä on vapaa pääsy naisten "turvallisiin tiloihin" kuten pukuhuoneisiin, suihkutiloihin, naisvankiloihin ja turvakoteihin, naisurheiluun jne.
        Tarvitaan vain "oma ilmoitus".
        Se "hansikaskuristaja-penttilä", joka kuristi ja pahoinpiteli naisia, mm. oman äitinsä hengiltä, on myös "yllättäen" alkanut identifioitua naiseksi ja vaatimaan siirtoa naisvankilaan.
        Sitten tämä tiedettä vääristelevä ideologia, jota aletaan uuden lain myötä opettamaan kouluissakin. Koulujen pitäisi olla uskonto/ ideologiavapaita paikkoja.
        Pikkupoika menee mietteissään koulun terkkarille ja kysyy, että iskä sanoo että olen poika mutta ope sanoo, että tytölläkin voi olla pippeli, niin mistä tiedän varmuudella olevani poika?. .
        Terkkari lähettää pojan vauhdilla setan fanaattisten asiantuntijoiden pakeille, tyyppien joille ideologia ohittaa kaiken, jopa lapsen terveyden.
        Sitten naisten ja naiseuden halventaminen! Uudet termit: synnyttävä henkilö, menstruoiva henkilö, imettävä henkilö??? SIIS MITÄ V'TTUA???
        Mikähän yhdistävä tekijä näillä ruumiintoimintoja omaavilla henkilöillä mahtaisi olla?... hmm... en nyt millään keksi... Liittyy varmaan jotenkin biologiaan...
        Kyllä, olen transfobinen! ja pelkään tuota uskontoa tai ideologiaa niin kuin jokaisen järkevän pienen lapsen vanhemman pitäisi pelätä.

        Ottaisit jänishousu asioista selvää, ennen kuin tulet tänne hourailemaan!

        Ei nämä ihmiset tee mitään muuta pahaa sinulle, kuin osoittavat luulosi naurunalaiseksi.

        PÖÖ!!! Täältä tulee transu joka leikkaa sulta pippelin! Käärii folioon, lämmittää kiukaalla ja syöttää kissalle! Sitten saat määrittää itsesi ihan miksi haluat, minulle se on herttaisen yhdentekevää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo eheyttäjät eivät tule kirkon piiristä, vaan ovat yleensä jotain muita äärikristillisiä lahkoja tai vastaavaa.

        Ei homopojasta pystytä tekemään naista. Kyllä nykyisin saa niin paljon tietoa ettei tuollainen ole mahdollista.

        Vanhoilliset piirit todellakin haluavat ettei koulussa saa kertoa seksuaali- ja sukupuolivähemmistöistä.

        Tuossa edellisessä viestissä hyökätään vahvasti sukupuolivähemmistöjä vastaan. Tuollaista se oli vielä joitakin vuosia sitten seksuaalivähemmistöjen osalla. Nyt heihin on totuttu ja vuorossa on transihmiset kun kymmenien vuosien vääntämisen jälkeen saatiin edes osittain lakia korjatuksi.

        Vanhoilliset apinoivat Amerikkaa, koska he pelkäävät paska jäykkänä.

        Se siinä vaan on!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ottaisit jänishousu asioista selvää, ennen kuin tulet tänne hourailemaan!

        Ei nämä ihmiset tee mitään muuta pahaa sinulle, kuin osoittavat luulosi naurunalaiseksi.

        PÖÖ!!! Täältä tulee transu joka leikkaa sulta pippelin! Käärii folioon, lämmittää kiukaalla ja syöttää kissalle! Sitten saat määrittää itsesi ihan miksi haluat, minulle se on herttaisen yhdentekevää.

        Nyt jo Briteissä ja jenkeissä on tuhannet miesvangit vaihtaneet virallisen sukupuolensa naiseksi ja päässeet naisvankiloihin.
        Yllättäen, he eivät toimi kuten naiset vaan ahdistelevat ja tirkistelevät naisia.
        60% väkivallasta erit. seksuaalisesta väkivallasta naisvankiloissa tapahtuu näiden trans-vankien toimesta.
        Naisvangeilla on yleensä taustallaan rankka lapsuus ja elämä. He ovat kokeneet seksuaalista ja muuta väkivaltaa jo aiemmin ja ovat traumatisoituja.

        Naisten turvakodeissa juuri nämä trans naiset muodostavat väkivallan uhan.

        kyse ei ole siitä, etteikö tosiaan olisi henkilöitä, jotka jo lapsesta lähtien olisi tunteneet kehoaan vieraaksi.
        He ovat ihmetelleet, miksi siskolla on pimpsa mutta itsellä on "poikien vehkeet" vaikka on tyttö.
        Näiden ihmisten varjolla ratsastaa myös kaikenmaailman ketkut. Tämä uusi trans-laki koskee kaikkia naisia ja se mitätöi naisten oikeudet.
        Miksi urheilussa edes on naisten ja miesten sarjat erikseen, jos biologisella sukupuolella ei ole väliä?
        Nyt sitten kuka tahansa pervo pääsee tirkistelemään ja paljastelemaan itseään naisten suihkutiloihin ja muihin "turvallisiin tiloihin".

        Voyerismi ja itsensäpaljastelu julkisilla paikoilla oli ennen rikos.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6450
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2614
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2190
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      72
      1870
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1437
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe