Nainen sanoi puhelimessa ja nauroi päälle. Netissä lähettämässään valokuvassa tosi nätti, ei vapaa nainen, jonka hän myös ilmoitti. Sovimme treffit pariskunnan mökille. Oven avasi seksikkäästi pukeutunut nainen, juuri sellaisena, kuin olimme hänet valokuvassa nähneet. Istuimme soffalle, ja nainen jutteli naureskellen. Vai sellaisella asialla ne pojat tänne tulivat.
Nainen laittoi musiikin soimaan ovenpaa ja riisui hameensa, t-paitansa ja sitten ritsikat. Pyysi meitäkin riisuuntumaan lasti. Puristeli pieniä rintojaan ja kääntyi selin meihin riisuen pikkarinsa. Sitten hän kumartui nojatuolia vastaen ja levitti jalkansa sitaasti haralleen.
Hänellä oli vain korkkarit ja sukat päällään. Jalat levällään hän hyväili reisien sisäpintaa ja lopuksi levitti pimppiään kahdella sormella. Meillä kaikilla lakoi seisoa ja nainen kysyi, kuka haluaisi olla ensimmäinen. Kun kukaan ei ilmoittautunut, hän sanoi minulle, tule sitten vaikka sinä.
Seisoin naisen takana ja hän otti kiinni kalustani ja ohjasi sen sisäänsä. Sinne osui ja upposi poikuuteni naisen heppikoloon. Toiset kaverit olivat jo valmiina rivissä. Kukin vuorollaan, eikä siinä kauaa sukat kuluneet, kun koko sessio oli ohitse. Niin meni meidän poikuutemme.
Vaikka kaikki kolme kerralla
Anonyymi-ap
0
5530
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52892Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623