Käytöshäiriö

Voiko Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena olla käytöshäiriö sellainen, että yrittää myydä lääkkeitä muille älyllisen kehitysvamman saanneille.

Osaan sanoa mikä tekee tämän käytöshäiriö jutun kun sanoin kehitysvamma työntekijälle se sano, että minulla ei ole Lievä älyllinen kehitysvamma oikein laitettu, koska osaan kertoa miksi yritän saada muita kehitysvamman saaneena ostaa minun lääkkeitä.

Ja vammaissosiaali työntekijä sano, että ei suostu etsiä kehitysvamma puolella minulla mitään laitosta koska kehitysvamman saaneella ei ole lääkkeiden myynti käytöshäiriö juttu.

Ja vammaissosiaali työntekijä sano, että mielenterveys puolelle kuulun, että muita kehitysvamman saaneena pitää suojella minulta.

Kun taas kaverin naapuri jonka näin syksyllä ja sille kerroin miten minun käytöshäiriö näkyy se sano, että joku jolla on keskivaikea älyllinen kehitysvamma on myynyt lääkkeitä muille asiakkaille laitoksessa ohjaajien selän takana.

Kaverin naapuri sano, ei ole älyllisen kehitysvamman saaneiden kohdalla tutkittu tarpeeksi käytöshäiriö juttuja.

Ja mitä olen lukenut Kehitysvamma kirjaa niissä ei lue älyllisen kehitysvamman käytöshäiriö jutusta muuta kuin aggressiivinen käytös, mutta mielestä käytöshäiriö voi älyllisen kehitysvamman saaneena olla kyllä sellainen, että se voi miettiä miten myrkyttää toinen asukas kehitysvamma puolella ja minulla tekee tämän käytöshäiriö jutun heti, jos en saa oikeutta puhua omasta Lievästä älyllisestä kehitysvamma jutusta vaan muut älyllisen kehitysvamman saaneena väittää, että haukun kun luen kehitysvamma kirjaa ääneen.

Eli jos Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena tiedän, että haluan puhua ja kirjoittaa kehitysvamma jutusta enkä mistään muusta ja minua kieltää muut ihmiset tämä tekee ne käytöshäiriö jutut, koska toinen on Adhd jossa on yli korostunut oikeudentaju, kun taas ne jotka ovat pelkän Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena niillä ei ole oikeidentajua, josta syystä ne joilla on selkeä Adhd ne manipuloi muita asukkaita heti kun ohhjaat ei näe.


Adhd naiset videossa oli ne joilla on Adhd ja liitännäisiä diagnoosi juttuja ne manipuloi ja valehtelee koko ajan.

Ja kaikki työntekijät ei kehitysvamma puolella huomaa kuka asukas on sellainen joka käyttää hyväksi niitä joilla ei ole Adhd.

Luin joku kirjoitus joku jolla on ollut kehitysvamma ja Adhd sen asukaan takia piti poliisi soittaa ryhmäkoti paikkaan ja sitä ei osattu kehitysvamma puolella hoitaa Adhd suhteen kehitysvamma puolella.

Mutta kun oli sellainen työntekijä tullut joka oli tienny Adhd jutusta ja muutti sellaiseen yksikköön jossa oli mielenterveys hoito

Nyt olen saanut tietää, että Adhd hoito ei kuulu kehitysvamma puolelle vaan mielenterveys puolelle.
Olen sitä mieltä, että saan Adhd suhteen oikean hoidon Kehitysvamma ja mielenterveys puoli pitäisi yhdistää.

Ei ole oikein, että me jotka olemme saaneet Adhd ei saada kehitysvammaisten puolella Adhd hoitoa.

Nykyään on kehitysvamma ja Autismi jotka ihmiset saavat kehitysvamma puolella oikeaa hoitoa.

Mutta Adhd hoito muka siirtynyt mielenterveys puolelle ja toinen on Lievä älyllinen kehitysvamma josta syystä kehitysvamma psykiatri puolelta oli hylätty palvelu pyyntö Adhd hoitoon vedoten ja oli kirjoittanut Adhd hoito kuuluu mielenterveys puolelle.

Ja mielenterveys puoli hylkäsi lääkärin lähettämän palvelu pyyntö jutun Lievään älylliseen kehitysvamma juttuun vedoten.

Ja asumisen työntekijät ovat todennut, että Adhd lääkkeet ei auta ja jostain pitäs löytyä oikea hoito minulle.

Ruotsissa on tehty Adhd purku klinikka juttuja.

Epäilen Autismin alaprofiili juttua joka on PDA eli patologinen vastuun välttäminen, joka tarkoittaa PDA ihmiset manipuloi muita ihmisiä tekee omasta puolesta asiat ja vastustaa pyyntöjä.

Ja raivokohtaus juuri mitä PDA videossa kerrotaan.

Ja koska vastustin työkeskus ryhmään menoa, niin minut vammaissosiaali työntekijä totesi, että maksaa ihan turhaan, kun en mennyt työkeskuseen josta syystä on todettu kehitysvamma puolella olen kykenemätön työkeskus ryhmässä käymiseen.

0

199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

        Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
        Maailman menoa
        328
        2826
      2. Vernu Vasunta

        On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
        Suomussalmi
        105
        2130
      3. En kelpaa sinulle

        Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
        Ikävä
        120
        1610
      4. Taidat vanhempi nainen

        Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
        Ikävä
        73
        1154
      5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

        Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
        Ikävä
        71
        1022
      6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

        Miehelle kysymys :)
        Ikävä
        61
        983
      7. Voi nainen...

        Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
        Ikävä
        41
        950
      8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

        Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
        Maailman menoa
        148
        914
      9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

        Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
        Maailman menoa
        290
        842
      10. Naiselle kysymys

        Mitä oikein näet minussa?
        Ikävä
        40
        754
      Aihe