Olen Maj-Lis ”Maija” Boström, 51-vuotias nainen. Olen mielestäni ikäistäni nuoremman näköinen, D-kuppikoon rintani kääntävät vieläkin nuortenkin miesten päät. Työskentelen henkilöstöpäällikkönä eräässä eteläsuomalaisessa metallialan yrityksessä. Toimenkuvaani kuuluu muun muassa työhönottohaastattelut. Näin keväisin joudun haastattelemaan paljon kesätyöntekijöitä. Viime perjantaina haastattelin varastotyöntekijöiksi hakeneita nuoria.
Kättelin toiseksi viimeisen haastateltavan ja kerroin ottavani yhteyttä, jos tarve vaatii. Olin väsynyt, kello oli jo 14.30 ja viikonloppu edessä. Luin viimeisen hakijan työhakemuksen: Jari Toivola, tämän kevään ylioppilas. Poika oli liittänyt hakemukseensa valokuvansakin. Nuoren miehen kasvot miellyttivät silmiäni, perjantai-iltapäivän väsymys tai jokin toi päähäni ajatuksen kiusata hieman poikaa. Minulla oli ylläni musta puolihame ja kermanvärinen, hieman läpikuultava silkkipusero, jonka alla tulipunaiset rintaliivit. Avasin puseroni kolmanneksi ylimmän napin, siten että rakosesta saattoi nähdä hieman rintaliivejä ja rintojeni väliä. Kaivoin käsilaukustani peilin ja korjasin meikkiäni, suihkautin vielä kaulalleni Chanel 5:ttä.
Poika koputti oveeni ja kutsuin hänet sisään. Istuin työpöytäni takana. Pyysin poikaa istumaan. Kyselin häneltä tavanomaiset kysymykset koulumenestyksestä ja kielitaidosta. Poika vastaili kuuliaisesti, yrittäen pitää katseensa pois rinnoiltani. Kiusasin poikaa lisää; venyttelin muka väsyneenä itseäni ja nostin käteni suoriksi ylös. Rintani ryhdistyivät ja poika katsoi haltioituneena. Pojan katse hiveli vartaloani ja itsetuntoani.
-Onpas täällä kuuma, sanoin ja avasin paitani ylimmän napin.
-Niin on. Poika vääntelehti tuolillaan posket punaisina.
Nousin ylös pöytäni takaa ja kiersin pojan viereen. Nojailin työpöytääni, työhakemus käsissäni. Pojan katse siirtyi sääriini ja nousi sitten takaisin rintoihini. Tunsin kihelmöintiä jalkovälissäni.
-Aiotko jatkaa syksyllä opintojasi?
Poika ei vastannut mitään. Rintani olivat tainneet hypnotisoida hänet. Kovensin hieman ääntäni.
-Niin, aiotko jatkaa opintojasi vielä?
-Anteeksi, en kuullut kysymystä.
Päätin härnätä poikaa kunnolla. Tästähän saattaisi kehittyä vaikka mitä.
-Kysyin vain, että pidätkö rinnoistani?
-Pi-pidän, eikun siis en, eikun…ööh…Anteeksi jos tuijotin.
-Siis pidätkö niistä vai et? Kysyin tiukalla äänensävyllä ja siirsin käteni pojan reidelle.
-Pidän, ne ovat…öö
-Niin Jari, mitä ne ovat? Kuiskasin käheästi pojan korvaan.
-Isot, paljon isommat kuin tyttöystävälläni, voihkaisi Jari.
Avasin puseroni napit ja paljastin pojalle rintaliivini. Hän siirsi arasti vasemman kätensä oikean rintani päälle ja puristi hieman. Riisuin paidan kokonaan päältäni. Pyysin poikaa nousemaan ylös. Siirsin käteni hänen farkkujensa etumukselle, pojan penis oli jo erektiossa. Tunsin kuinka pikkupöksyni kostuivat entisestään.
-Entä jos joku tulee huoneeseen? Poika kysyi pelokkaana.
-Ei tänne ketään tule, melkein kaikki ovat lähteneet jo viikonlopun viettoon.
Tieto rentoutti Jaria selvästi, hän suuteli minua suulle. Kädet vaeltelivat vartalollani kiihkeämmin kuin aviomieheni kädet vuosikymmeniin.
Jari ei saanut tärisevin käsin auki rintsikoideni hakasia vaan kiskoi liivit suoraan pääni yli pois. Hän kumartui suutelemaan rintojani, pojan kieli tuntui taivaalliselta herkällä nännilläni. Kyykistyin sitten itse ja aloin avata pojan farkkujen nappeja, kullilla tuntui olevan ahdasta tiukoissa housuissa. Laskin Jarin housut nilkkoihin, alushousuissa oleva pullotus kiihotti minua lisää. Venytin alushousujen kuminauhaa ja Jarin kovana oleva kulli pongahti esiin. Pitelin kalua käsissäni, runkkasin poikaa hetken ja sitten maistoin tuota melkoisen kookasta lemmensauvaa. Oli ihanaa saada imeä kivikovaa kyrpää, aviomieheltäni saan liian usein vain puolikovaa.
Samalla kun imin Jaria, riisuin pois hameeni ja sukkahousuni. Nousin ylös ja suutelin Jaria suulle. Jari työnsi kätensä pikkuhousuihini, kaksi sormea upposi helposti litimärkään pilluuni. Sormet pyörivät vitussani, peukalo hyväili klitoristani. Poika todella tiesi mitä teki, kaiken lisäksi hän osasi vielä suudellakin. Jari laski alushousuni pois. Kumarruin nojaamaan käsilläni työpöytääni vasten. Jari laskeutui taakseni ja tunsin kielen painuvan jo valmiiksi märkään pilluuni. Vaadin häntä jo lopettamaan ja työntämään kyrpänsä sisään. Olin laukeamaisillani kun poika viimein lopetti suuseksin. Jari levitti jalkojani hieman lisää ja kuumana sykkivä kulli painui takaapäin pilluuni. Kiihkeät nuoret kädet puristelivat pakaroitani. Pilluni litisi ja Jari kiihdytti tahtia, välillä kädet siirtyivät hölskyville rinnoilleni. Tunsin Jarin hengityksen korvassani, koko toimistoni pyöri silmissäni, tunsin kuinka laukeamiseni supisteli pilluni lihaksia. Jari ei lauennut vieläkään, eikä minunkaan vittuni ollut vielä kylläinen.
Jari lopetti sitten työnnöt ja halusi naida minua työpöydälläni. Pyyhkäisin kynät ja paperit lattialle ja menin selälleni makaamaan. Hetken aikaa Jari nai minua pöydällä, sitten hän otti kalunsa ulos pimpistäni. Näin pillunesteistä kiiltelevän kyrvän, kun Jari kiipesi vatsani päälle. Hän halusi naida minua rintojen väliin. Kokemus olisi uusi minullekin. Jari asetti kullinsa rintojeni väliin, puristin rintani käsillä tiukasti yhteen. Jari aloitti hitaat työnnöt. Näin kuinka kyrvän pää tuliin esiin ja piiloutui taas rintojeni väliin. Näky sai minut hullaantumaan. Pyysin Jari painamaan itse rintani yhteen, omat käteni vein pilluuni. Toisella kädellä hinkkasin klitoristani ja toisen käden kolme sormea työnsin sisääni. Jarin kulli liikkui edelleen rintojeni välissä. Jari alkoi olla lähellä laukeamista, avasin suuni. Kiihdytin klitorikseni hyväilyä, näin Jarin laukeavan, sitten maailma musteni, sain orgasmin. Jarikin laukesi ja sai täysosuman suoraan suuhuni, nielaisin koko lastin. Olen aina pitänyt sperman suolaisesta mausta. Pukeuduimme hikisinä, mutta onnellisina.
-Niin, saanko minä työpaikan?
-Saat toki, mutta et varastosta. Yritän keksiä sinulle jotakin puuhaa täältä toimiston puolelta.
Työpaikkahaastattelu
Väinö Lumilinna
1
2687
Vastaukset
- Jortikka
Hyvin kirjoitettu. Harmi ettei itselleni ole koskaan käynyt noin hyvin.
Kiitti tosi paljon kun viittit kirjoittaa toiveeni. Se oli tosi hyvä.
Jutuissa on ollut must aika hyvin ideaa.
Tänään on PAKKO saada vaimolta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997883- 1075617
- 2754881
- 494853
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294