Nivala kirkkoherra KEHUI tulleen paljon positiivista palautetta miesparin vihkimisestä. Kyllä kai hänkin sen verran tajuaa että kun puolet Suomen kansasta on homoja , lesboja ja transuja, niin tottakai ne puoltavat ja lähettävät positiivista palautetta. Uudelle hallitukselle saisi antaa tehtäväksi ratkoa kuinka naispari tai miespari keskenään voisi synnyttää lapsia ilman ulkopuolista avustusta . Vuosia on päättäjät valittaneet alhaisesta synytvyydestä. Ei senäin korjaannu.
Ylivieskan miesparin vihkiminen
Anonyymi-ap
4
346
Vastaukset
- Anonyymi
Rakastavia Perheitä, tullaan todella
Tarvitsemaan täyttö talkoissa- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#178962985
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Homo profeetoita tulee jatkossa lisää,he kertovat valhettaan ja monet uskoo heihin.
Ukraina valitsi homouden ja kansa menetti siunauksen,mutta eivät he silti huomaa,että
ovat toimineet Jumalaa vastaan. - Anonyymi
En maksa kirkolle mitään..lesboilkaa ja homoilkaa
Niin paljon kuin halutte!
Ja nais(lesbo)papit.syökää vähemmän.
Näytätte ihan heinä paalilta!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723003
- 552645
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792168
- 951976
- 321742
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301330Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319