Viesti jossa arvostelin venäjätrollia joka tyrannisoi TV-kanavat palstaa jatkuvilla disinformaatioviesteillään ja venäjän ylistyksellä, sekä pyysin tarttumaan viesteihin joissa uhataan jopa Ukrainan presidentin henkeä, poistettiin täysin vailla mitään järjellistä syytä.
Onko tosiaan niin, että Suomi24:n sanat ovat vain sanoja joissa väitetään että torjutaan venäjän disinformaatiota ja todellisuudessa täällä saa trollata venäjän puolesta ja uhkailla Ukrainan presidenttiä?
Viestini poistettiin, asiattomasti!
3
515
Vastaukset 3
- Anonyymi
Ja se pietarin trollitehtaan trolli vaan jatkaa tv-palstalla trollailuaan eikä ylläpito puutu asiaan mitenkään! Vaikka lupasi puuttua, no, eiköhän tämä Suomi24 kuole piakkoin kun käyttäjät kaikkoavat, sitten kaikkoavat mainostajatkin. Ehkä niin on parempi.
- Anonyymi
Suomi24:ssä on annettu periksi kun emme ole maksavia asiakkaita. Tämä Suoli24:ssä jatkuva venäjätrollaus pitäisi saada esille iltapäivälehdissä. Siihen sitten Puurusen haastattelu jossa tietty syyttää Utopiaa.
- Anonyymi
On siitä ollut juttua. "Trollinmetsästäjä" Jessica Aron ja kumppanien joku juttu oli aikanaan medisssa, missä mainittiin myös tämä sivusto yhtenä alustana jossa todistetusti on venäjän vaikuttamista.
Sen asian kyllä jokainen varmasti osaa päätellä ilman mitään tutkimuksia ja uutisiakin. Yhtä lailla täällä on myös naton vaikuttamista, ja nämä trollit ovatkin pilanneet koko sivuston jo vuosia sitten.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän531087Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll231069Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514842- 50824
- 46735
- 37659
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181615Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan62609Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘38562