onko juuri 70 täyttäneelle nuorekkaalle jäpälle enää chanse
gay mahdollisuudet
17
1440
Vastaukset
- Anonyymi
Jos olet top niin todella paljon mahdollisuuksia ja saat kaikenikäistä seuraa. Jos olet bottom, niin et löydä ketään.
kyllä vientiä sulla on.
- Anonyymi
Ei sulla ees seiso, wanha Ukko. Mee vanhainkotiin paskavaippoihin.
- Anonyymi
Kyllä on vielä ja bottominakin saa vielä hyvin kullia pidä huoli itsestäsi ja pepustasi esim homosauna Vogues saa hyvin vielä imeä ja joskus peppuunkin sit on deittejä esim persikka.net missä on erilaisia ryhmiä jne
- Anonyymi
Ei se kiinostus kullista katoa olen jo 70v+ mutta aina mielessä et saisin imeä ja peppuun käynkin homosauna Vogues ja kotona tyttöilen eli ukit waarit nautitaan puss
- Anonyymi
70 ja nuorekas? Paskavaipoissa sinä olet dementiaosastolla.
Kyllä on...mistäs päin olet?
- Anonyymi
Jyväskylä. Oot mun. Rakas.
- Anonyymi
huomasin et täälläkin on ns ikärasismia keneltä se on pois jos vanhemmat miehet vielä nauttivat seksistä kullista niinkuin minä 70v+ bottom ehkä ne ovat vaan niitä runkkareira jotka kotona haaveleivat ei muuta kun korkkarit kattoon!
- Anonyymi
Ei ketään kiinnosta dementikko jolla ei edes seiso.
- Anonyymi
Moi
- Anonyymi
on hyvä.
- Anonyymi
On. Miten tavoittaisin sinut?
T. 60+ Varmasti on vielä itsekkin 70v+ pitää huoli kunnostaan ja paikat eli peppu asun pks onhan täällä paikkoja missä voi tavata muita gay
- Anonyymi
Kyllä varmasti löytyy olet vaan aktiivinen deitit ja nyt avattiin Hki uusi homosauna ainakin vanhassa ei ollut koskaan mitään ns ikärasismia ja hyvin sain aina imeä ja joskus peppuunkin eli paikat kuntoon ja baanalle t. eläkebtmsub
- Anonyymi
on jos annat?
- Anonyymi
Otatko tekohampaat pois ennen suihin ottoa?
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328497Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4365224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72183Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571143Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17786Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57722Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.32703Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68696- 42676
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36637