Tais uupua majakka ravintolan pizzan tekijältä,kun ilman hanskoja eilen niitä rakenteli.
Hygienia passi
11
987
Vastaukset
- Anonyymi
Se poika rukkas talon majoneesit roiskeläppään
- Anonyymi
Kuinka usein ei koskaan noissakin käy terveystarkastaja?
- Anonyymi
Muistitko käyttää käsidesiä kun menit sinne kyttäämään ?
- Anonyymi
Nimenomaan eikö nesteellä saa enää possumunkkia 😆🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan eikö nesteellä saa enää possumunkkia 😆🤣
Ei saa, mutta selkäänsä siellä voi saada
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei saa, mutta selkäänsä siellä voi saada
Älä naurata
- Anonyymi
Pässi, ei ne hanskat oo pakollisia, eihän mc donaldsin ruuan tekijätkään pidä
- Anonyymi
Ihan yhtä hyvin voi hanskat kädessä pyllyänsä raapia ja jättää käset pesemättä kuin ilman hanskoja. Ei se hanskasta se puhtaus tule. Parhaita on nämä että käsitellään käteistä rahaa ja mennään jatkamaan ruuan laittoa samoin hansikkain. Nam.
- Anonyymi
Talon majoneesit kaupan päälle pus pus 😘
- Anonyymi
Majakan ruuissa ja henkilökunnassa on kaikki niin kuin pitääkin mukavia kaikki tyyni
- Anonyymi
Kokit Ivan normaaleja ihmisiä, käy ät työvuorossa aikana kakalla eikä ehdi käsiä pestä kun on kiire.
Nenääkin joutuu kaivamaan jos nekkua kutittaa ja kainaloakin voi raapaista jos kutiaa.
Sylkipisaroita lentää vaikka niitä ei silmin näe ja ihokarvoja irtoilee sekä hiuksista hilsettä. Ne antaa oman pikantin maun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882