Eli siis oon 12v ja täytän 13 loppuvuodesta ja mietin vaan että onko mahollista että rintojen kasvu loppuu kesken? Mulla nimittäin alko kasvamaan ehkä 10-11 vuotiaana ja tuntuu et se kasvu pysähty ajat sit koska ne on ehkä alle mun nyrkin kokoset ja mun käet on aika pienet. Ne ei oo tosi pitkään aikaan kasvanu ja mua pelottaa et se kasvu jäi siihen ku kaikilla mun ikäsillä on jo aika isot (ei sillee et kattelen) ja kaikilla esim mun luokan tytöillä on jo ihan kunnon rintsikat ja mul on vaa jotku lasten harjotusjutut koska muuten ne näyttää tältä > > lol. Mulla alko menkat n. 7 kk sitte jos sillä on mitää asian kanssa tekemistä ja en usko et geeneil on mitää tekemistä koska mun kahel isosiskol ja äitillä on kyllä isot. (Tuntuu nii oudolt sanoo tollee 😭)
Rintojen kasvu
Anonyymi-ap
2
479
Vastaukset
- Anonyymi
Kai ne rupee siitä vielä lasvaan kun yleensä rinnat kasvaa vielä 16-18 vuotiailla
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17897206M
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen
Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o2934553Olen Päivi Räsäsen puolella
En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit3552647Ukrainan tiedustelun huippupotti - Iski ensin yhteen satamaan, sitten toiseen
Ukrainan tiedustelupalvelu SBU kertoo johtaneensa operaatiota, jossa on isketty drooneilla Venäjän tärkeimpiin satamiin1292524Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.
Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.1712413Nuhteettomia edustajia
Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no1992314Päivi Räsänen tuomittiin rikoksesta...
...kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tuskin tajuaa silti vieläkään, että raamattu ei ole lakikirja. https://yle.fi/a5151315Korkein oikeus antaa Räsäselle vastauksen klo 9. Varmaan vapautus
Miten veikkaat että Päiville käypi? Päivi pitää lehdistökonferenssin klo 9.30. Koko media on läsnä. 7 v taistelu on ohii4071199Huumeliika mellastaa Suomussalmella
Varastanut S-marketissa, jopa kolme kertaa päivässä. Päätekijä pitänyt kuumeorjanaan naistaan useita vuosia. Mies potki121161Ihana sinä (m)
Oispa kiva nähdä sua. Uskomatonta, miten paljon sä pyörit mun ajatuksissa. Oonkohan mä sun mielessä? Haluaisitko nähdä v38963- 94949