Onko kenelläkään kokemuksia em. pesukoneesta? Mitä hyviä/huonoja puolia olette havainneet ja onko kone kestänyt käytössä?
Husqvarna QW 1270 VIP
11
4215
Vastaukset
- Alkup. Utelias
Nyt kyselisin, että onko kenelläkään käyttökokemuksia mistään Husqvarna-merkkisestä pyykinpesukoneesta? Malli voi siis olla mikä tahansa.
Tämä QW 1270 täytetään edestä ja ainakin Netanttila myy sitä tällä hetkellä.- korjooja
Ensimmäinen vasta nyt tuli huoltoon.
- onhan näitä
minulla on kyseine malli käytössä 2 vuotta nyt rivahti luukun lukko se siitä hyvyydestä silkaa sittaa nyt otin lg käyttöön siinä 10v takuu
- ihmettelijä111
onhan näitä kirjoitti:
minulla on kyseine malli käytössä 2 vuotta nyt rivahti luukun lukko se siitä hyvyydestä silkaa sittaa nyt otin lg käyttöön siinä 10v takuu
Jos vika vain lukossa tai luukun salvassa, niin varaosa n. 15-30 euroa. Lg:n ns. 10v takuu koskee vain moottoria. Tällöinkin maksat vaihdosta työn osuuden. Kutsuisin mainosta harhaan johtavaksi ellei jopa kusetukseksi.
- Puhdasta pyykkiä
Husqvarna pyykinpesukoneessa vikakoodi E 40, missö vika. Ei lähde pyöriin.
nim. puhdasta pyykkiä - Mekaanikko G
Lukekaa ohjeet te joilla päässä error. Hyvä kone ja eikö se äly sano sitä että luukkua suljettaessa, kannattaa kääntää lukitussalpa "auki" asentoon ja työntää ovi kiinni ja sitten päästää "salpa" , niin kestää. Eikä työntää ovea kiinni kuin ladon ovea. Äly hoi ! ostakaa tollot 2000 € kone niin voitte läpsä ovenkin kiinni vaikka lennosta.
- 9 vuotta
Meillä on 9.8.2005 ostettu Husqvarna QW 1100T -pyykinpesukone. Toistaiseksi siinä ei ole ollut mitään vikaa.
- 100 % tyytyväinen
Huippu hyvä kone on ... tietääkö kukaan onko siinä suoravetomoottori ? Puhdasta jälkeä tekee : )
- Anonyymi
Ollut käytössä jo yli 20 vuotta ja pelittää yhä
- Anonyymi00010
Meillä on ollut 22 vuotta qw 1270 tai qw 1470, nyt eka vika, ei käy kuin sekuntia.
- Anonyymi00011
Jatkuu: ei käy kuin kolme sekuntia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961565- 541053
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että403971- 164913
- 57772
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 51688
- 57651
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 76642