Onko kenelläkään kokemuksia em. pesukoneesta? Mitä hyviä/huonoja puolia olette havainneet ja onko kone kestänyt käytössä?
Husqvarna QW 1270 VIP
9
3967
Vastaukset
- Alkup. Utelias
Nyt kyselisin, että onko kenelläkään käyttökokemuksia mistään Husqvarna-merkkisestä pyykinpesukoneesta? Malli voi siis olla mikä tahansa.
Tämä QW 1270 täytetään edestä ja ainakin Netanttila myy sitä tällä hetkellä.- korjooja
Ensimmäinen vasta nyt tuli huoltoon.
- onhan näitä
minulla on kyseine malli käytössä 2 vuotta nyt rivahti luukun lukko se siitä hyvyydestä silkaa sittaa nyt otin lg käyttöön siinä 10v takuu
- ihmettelijä111
onhan näitä kirjoitti:
minulla on kyseine malli käytössä 2 vuotta nyt rivahti luukun lukko se siitä hyvyydestä silkaa sittaa nyt otin lg käyttöön siinä 10v takuu
Jos vika vain lukossa tai luukun salvassa, niin varaosa n. 15-30 euroa. Lg:n ns. 10v takuu koskee vain moottoria. Tällöinkin maksat vaihdosta työn osuuden. Kutsuisin mainosta harhaan johtavaksi ellei jopa kusetukseksi.
- Puhdasta pyykkiä
Husqvarna pyykinpesukoneessa vikakoodi E 40, missö vika. Ei lähde pyöriin.
nim. puhdasta pyykkiä - Mekaanikko G
Lukekaa ohjeet te joilla päässä error. Hyvä kone ja eikö se äly sano sitä että luukkua suljettaessa, kannattaa kääntää lukitussalpa "auki" asentoon ja työntää ovi kiinni ja sitten päästää "salpa" , niin kestää. Eikä työntää ovea kiinni kuin ladon ovea. Äly hoi ! ostakaa tollot 2000 € kone niin voitte läpsä ovenkin kiinni vaikka lennosta.
- 9 vuotta
Meillä on 9.8.2005 ostettu Husqvarna QW 1100T -pyykinpesukone. Toistaiseksi siinä ei ole ollut mitään vikaa.
- 100 % tyytyväinen
Huippu hyvä kone on ... tietääkö kukaan onko siinä suoravetomoottori ? Puhdasta jälkeä tekee : )
- Anonyymi
Ollut käytössä jo yli 20 vuotta ja pelittää yhä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k864108- 1243614
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah853406Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392819- 1251683
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361546Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141191Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191174Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221144Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421130