En löytäny parempaakaan paikkaa tälle kysymyskelle.
Miten kopioin netistä sivuston kokonaan paikalliselle kovalevylleni, sillee että sivujen linkitykset myös muuttuvat paikallisiksi ja samalla kopioituisivat automaattisesti muut linkkeihin liittyvät sivut ja kuvat. Sivusto toimisi tämän jälkeen omalla kovalevylläin paikalliseti.
Nettisivusto netistä kovalevylle?
4
830
Vastaukset
- Jussi
Kokeilin softaa, muuten toimi hyvin, latasi sivut netistä ja linkit, kun yritti sitten tallentaa omalle koneelle, ilmoitti että toimii vain rekisteröidyssä versiossa. Etsin ilmaisrekisteröintimahdollisuutta sivuilta, enkä löytänyt.
- Jussi
En tiennyt aluksi miten googlesta hakea näitä softia, antamasi linkin perusteella pääsiin kiinni oikeaan hakusanaan (Offline browser).
Jo alko ohjelmia löytyä. Jussi kirjoitti:
En tiennyt aluksi miten googlesta hakea näitä softia, antamasi linkin perusteella pääsiin kiinni oikeaan hakusanaan (Offline browser).
Jo alko ohjelmia löytyä.Itse olen hyväksi havainnut softan nimeltä HTTrack, ja mikä parasta, se on GPL:n alainen. Sen voi noutaa ilmaiseksi osoitteesta http://www.httrack.com/.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2018134- 565012
- 244667
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni274580Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv364390Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h604266- 623853
- 423515
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on402794- 452509