Odotan aina arkisin, että tulisi perjantai ja pääsisin ryyppäämään. Yleensä juon perjantait sekä lauantain. Joskus saattaa jäädä ryyppy päälle sunnuntaillekin. Ryyppääminen on tätä nykyä kivempaa kuin mikään muu. Seksikään ei kiinnosta niinkään mut juominen on mahtavaa. Onko täällä ketään puliveivarikavereita jotka tykkää dokata oikein kunnolla?
Tykkään ryypätä
6
834
Vastaukset
- Anonyymi
Eise kivaa ittelle oo, mut pakko sitä on aina riipasta känni välillä vaikka siitä saaki kuulla sit valitusta jälkeenpäin.
- Anonyymi
Meilläkin ryypätään wiskyä tai soodaa.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17897786i
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Kukaan ei tainnut kommentoida kirjoitelmaasi, jossa ihan kelpo lauserakentein
kerroit ajankäytöstäsi harrastuksesi parissa. Jatka kirjoittamista! Olet siinä parempi kuin ryyppäämisessä.
Sitäpaitsi olet söpö!- Anonyymi
Dokaaminen on niitä muotijuttuja!
Joskus jauhoo( Marin)
Joskus peukkua(teinit) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Dokaaminen on niitä muotijuttuja!
Joskus jauhoo( Marin)
Joskus peukkua(teinit)Marin on marin ystävätär. TUOKAA JAUHOO, PERKELE!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!601782Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1411511Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka721258La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt12883- 67840
- 86762
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko39551- 55548
- 38524
- 55486