sairas trolli gubta

Anonyymi-ap

Voiko maahanmuutto viedä hallituksen kiville - kyllä voi
Moktar.Gubta
2023-06-19 11:30:42

Olin surkeasti väärässä ja myönnän asian auliisti. Ministeripirssi pysähtyi kuin pysähtyikin persujen puoluetoimiston eteen ja porukkaa kampesi kyytiin peräti 7 henkilöä. Persut heittivät tarvittavat tuplavoltit, Riikka vetäisi vieläpä spagaatin senkin uhalla, että ne rakkauden ja avioliiton ilojen etsimisvärkit voivat vahingoittua. Mutta mitä ei persu tekisi aatteensa eteen.

Sekin on tunnustettava, että persut tekivät oikein kun Jussista ei tullut ministeriä. Perustuslaki vaatii, että ministerin on oltava rehelliseksi ja taitavaksi tunnettu Suomen kansalainen. Jussi ei tätä rehellisyysvaatimusta täytä, koska hänet on tuomittu rikoksesta. Eduskunnan puhemieheltä ei vaadita tunnettua rehellisyyttä, joten siihen touhuun Jussikin kelpaa.

Olisin kyllä toivonut, että Sebu olisi rikollistaustastaan huolimatta päässyt ministeriksi. Olisihan se niin somaa, kun Sebun puoliso voisi viettää puoliso-ohjelmaa Pekan puolison kanssa sillä aikaa, kun miehet pitävät kokousta.

Otan nyt kuitenkin rohkean etunojan ja ennustan: tämä laiva ajaa kyllä kiville. Päädyn tähän johtopäätökseen, koska kapteeni on uunelo ja miehistö kovin kokematonta.

Parhain terveisin, Moktar. ;)

2

252

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Riikka vetäisi vieläpä spagaatin senkin uhalla, että ne rakkauden ja avioliiton ilojen etsimisvärkit voivat vahingoittua. Mutta mitä ei persu tekisi aatteensa eteen.

Sekin on tunnustettava, että persut tekivät oikein kun Jussista ei tullut ministeriä. Perustuslaki vaatii, että ministerin on oltava rehelliseksi ja taitavaksi tunnettu Suomen kansalainen. Jussi ei tätä rehellisyysvaatimusta täytä, koska hänet on tuomittu rikoksesta. Eduskunnan puhemieheltä ei vaadita tunnettua rehellisyyttä, joten siihen touhuun Jussikin kelpaa.

Olisin kyllä toivonut, että Sebu olisi rikollistaustastaan huolimatta päässyt ministeriksi. Olisihan se niin somaa, kun Sebun puoliso voisi viettää puoliso-ohjelmaa Pekan puolison kanssa sillä aikaa, kun miehet pitävät kokousta.

trolli sikailee

• Anonyymi

🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

😍 ­N­­y­­­m­­­f­­o­m­­­a­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17897916V

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe