Voiko maahanmuutto viedä hallituksen kiville - kyllä voi
Moktar.Gubta
2023-06-19 11:30:42
Olin surkeasti väärässä ja myönnän asian auliisti. Ministeripirssi pysähtyi kuin pysähtyikin persujen puoluetoimiston eteen ja porukkaa kampesi kyytiin peräti 7 henkilöä. Persut heittivät tarvittavat tuplavoltit, Riikka vetäisi vieläpä spagaatin senkin uhalla, että ne rakkauden ja avioliiton ilojen etsimisvärkit voivat vahingoittua. Mutta mitä ei persu tekisi aatteensa eteen.
Sekin on tunnustettava, että persut tekivät oikein kun Jussista ei tullut ministeriä. Perustuslaki vaatii, että ministerin on oltava rehelliseksi ja taitavaksi tunnettu Suomen kansalainen. Jussi ei tätä rehellisyysvaatimusta täytä, koska hänet on tuomittu rikoksesta. Eduskunnan puhemieheltä ei vaadita tunnettua rehellisyyttä, joten siihen touhuun Jussikin kelpaa.
Olisin kyllä toivonut, että Sebu olisi rikollistaustastaan huolimatta päässyt ministeriksi. Olisihan se niin somaa, kun Sebun puoliso voisi viettää puoliso-ohjelmaa Pekan puolison kanssa sillä aikaa, kun miehet pitävät kokousta.
Otan nyt kuitenkin rohkean etunojan ja ennustan: tämä laiva ajaa kyllä kiville. Päädyn tähän johtopäätökseen, koska kapteeni on uunelo ja miehistö kovin kokematonta.
Parhain terveisin, Moktar. ;)
sairas trolli gubta
2
252
Vastaukset
- Anonyymi
Riikka vetäisi vieläpä spagaatin senkin uhalla, että ne rakkauden ja avioliiton ilojen etsimisvärkit voivat vahingoittua. Mutta mitä ei persu tekisi aatteensa eteen.
Sekin on tunnustettava, että persut tekivät oikein kun Jussista ei tullut ministeriä. Perustuslaki vaatii, että ministerin on oltava rehelliseksi ja taitavaksi tunnettu Suomen kansalainen. Jussi ei tätä rehellisyysvaatimusta täytä, koska hänet on tuomittu rikoksesta. Eduskunnan puhemieheltä ei vaadita tunnettua rehellisyyttä, joten siihen touhuun Jussikin kelpaa.
Olisin kyllä toivonut, että Sebu olisi rikollistaustastaan huolimatta päässyt ministeriksi. Olisihan se niin somaa, kun Sebun puoliso voisi viettää puoliso-ohjelmaa Pekan puolison kanssa sillä aikaa, kun miehet pitävät kokousta.
trolli sikailee- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17897916V
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161