Mopotouhu on osalta nuorista karannut täysin käsistä Karstulassa. Iso osa osaa käyttää oikein menopeliään ja kunnioittaa liikennesääntöjä, mutta sitten on tämä yksi porukka, jolla ei ole homma hanskassa. Tällä menolla joku mopoilijoista tai tielle osuvista loukkaa itsensä ja siinä voi käydä todella huonosti. Nyt jokaisen mopoikäisen vanhemman kannattaa käydä jälkikasvunsa kanssa läpi miten siellä liikenteessä käyttäydytään. On turha tuudittautua ajatukseen, että oma lapsi ei lähde mukaan hölmöilyyn. Valitettavasti joukossa tyhmyys tiivistyy ja ryhmäpaine ajaa typeryyksiin.
Mopo karkaa käsistä
8
1309
Vastaukset
- Anonyymi
Ja vanhemmat antaa ajaa ilman korttia. Hienoa.
- Anonyymi
Melkoinen itsesyyttely edessä kun se kortiton jälkeläinen loukkaa itsensä tai pahimmassa tapauksessa käy vielä huonommin...
- Anonyymi
Juu tosi on, lehest sit luetaan , mitä jäkeä tuli hölmöilyistä ? Ja taas itketään, mut mennyttä ei takaisin saa, no kynttilät palaa. Tuntuu ,että nuoriso ei tajua ,vaik yhtkyytii luetaan porukan hölmöilyistä ja turhista kuolemista ym. Voi voi. Kaikkein kovin isku on, kun se sattuu omaan perheeseen !
- Anonyymi
Ihan toivoisin että vanhemmat edes hieman vaivautuisivat katsomaan kersojensa perään. Suosittelisin ihan joskus iltaisin tai öisin pienelle valvontakeikalle tuonne kirkonkylälle että mitä se oma pikku kullanmuru touhuaa. Koska aina jos kersaltasi kysyt niin en se minä ollut. Jos ei muu auta niin kersalta mopo pois jos ei muu auta.
- Anonyymi
Pelleilyä näyttää olevan joka puolella kylää. Nyt on pururadan suunnallakin alettu rälläämään. Kiva ulkoilla lasten tai lemmikin kanssa kun mopoja tulee tien täydeltä vastaan. Jospa vanhemmat sitten heräävät kun joku noista tulevaisuuden toivoista lähtee paikattavaksi. Toivon kuitenkin, että näin ei kävisi. Mutta huonolle näyttää....
- Anonyymi
Ja nuorisotalloola meininkiä, tykkäävät esitellä persustaan ohikulkijoille . No siitähän saattaa jotkut vaik tykätä, riippuu vähän asian "haaroista" ?? Leviääköhän tuo villitys ?
- Anonyymi
Linnunlaulu on ollut tähän saakka viehättävä ja rauhallinen paikka asua keskellä kylää. Vaan ei ole enää. Erityisesti perjantai-iltaisin S-Marketin nurkilla on alkanut esiintyä häiriökäyttäytymistä, aamupuolelle yötä jatkuvaa huutamista ja kiljumista. Erityisesti läpi yön tapahtuva aivan päätön viritettyjen mopojen ja mönkijöiden ralli saa saa asukkaiden hermot riekaleiksi. Ja miksi niitä autojen renkaita pitää ulvottaa koko yön? Pihanpuolella on autoja vahingoitettu ja lauantaiaamuisin talon väki saa keräillä jalkakäytäviltä ja pihoilta valtavat määrät roskia. Pitääkö paikkansa, että kunta on vuokrannut keskimaalta tilat nuorisolle? Jos on niin onko siellä minkäänlaista valvontaa? Onko pelisääntöjä?
- Anonyymi
Kunnan luottamushenkilöitten munattomuutta minäkin ihmettelen. Muualta tulleet ja muualla edelleen asuvat ja muualle kovasta palkastaan veronsakin maksavat johtavat virkamiehet ja -naiset on vihdoin saatava ruotuun ja järjestykseen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569