Millainen homma vaihtaa takaiskarit? Onnistuuko pihalla, vai pitääkö olla nosturipukilla?
Polo 2011 _1.4
6
606
Vastaukset
- Anonyymi
https://www.youtube.com/watch?v=__UVcJNpTbU
Tuolta kun katselet niin voit itse päätellä selviätkö ilman nosturia. - Anonyymi
Kiitos hyvästä youtube esityksestä. Ei oikeastaan tullut paljon uutta, noinhan se yksinkertaisuudessaan menee. selvää suht yksinkertaista hommaa, kaverilla oli kaikki korjaamo-olosuhteet, työkalut ja muut kaytössä. Uskoisin kyllä että onnistuu myös pihapiirissä.
- Anonyymi
No eihän se ole kuin kahdella pultilla yläpäästä ja yhdellä alapäästä kiinni.
Kun saat renkaan ylös ja pois paikaltaan, niin homman saa tehtyä.
- Anonyymi
Renkaan vaihdon yhteydessä voi vaihtaa uudet iskarit helposti!
- Anonyymi
Homma olikin yllättävän helppo. nyt taas mukavan jäykät, ajo-ominaisuudet parani kummasti.
- Anonyymi
Youtube on aivan päheä avustaja auton korjaamisessa tai moottoripyörän. Itse tekemällä pääsee säästämään isoja summia.
Ja sitten se törkeä ohje vielä perään. Jos et itse tunnista missä vika, käytä auto huollossa ja kuuntele mitä he meinaavat siellä vaihtaa 1200€ kustannusarviolla...sitten vain sano, kiitos, harkitsen tovin... ja sitten tee homma itse käyttäen osiin ja erikoistyökaluihin 420€ ja säästä 780€...mikä on muuten erikoinen summa tosielämästä, kun Youtubea seuraten itse työssä meni vain 3 tuntia ja ennakkotutustumisessa + tavaran hankinnassa toiset 3 tuntia...mietin vain, että 780€ on aika kova korvaus työstä jonka tekee play-pause tekniikalla 3 tunnissa, ensikertalainenkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882