EU kieltämässä palkattomat työharjoittelut

Anonyymi-ap

22

560

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oppisopimuskoulutus kiellettävä!

      • Anonyymi

        Oppisopimuskoulutuksesta saa palkkaa. Miksi se pitäisi lopettaa?


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        😍 ­N­­­y­m­­f­­­o­­­m­a­­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17898487k

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Olisi jo aikakin moiselle, työllisyyskin paranisi.
      Kuljetus- kiinteistöhuolto- ja autonhuoltoalat ainakin toimivat pitkälti ilmaisen työvoiman varassa
      T : Isäntä + orjat

    • Anonyymi

      Outoa, vielä ei ole ek ja sy repineet vaatteitaan ja heittäneet tuhkaa päälleen. Kai ne kohta . . .

    • Anonyymi

      Suomihan ei tunnetusti tähän lähde.

      • Anonyymi

        Mihin tähän ja minne lähde?!


      • Anonyymi

        Ottaen huomioon Suomen erityisolosuhteet, tämä malli ei ole sovellettavissa Suomeen.

        T: EK ja SY


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin tähän ja minne lähde?!

        Venäjän liitteeks ?


    • Anonyymi

      Kuolulaisten työharkasta maksetaan kunnon liksa, jo ensi keväänä!

      • Anonyymi

        kulaisten työgharkasta meksetaan kunnon liskaat jo ens kevvään


      • Anonyymi

        Moni te keskuksen kurssi in ilmaiatyltåä
        Ensi koukun penkillä,hetki ja sitten ilmaiseen työ harjoiteluun


    • Anonyymi

      Voi tätä onnen päivää että palkattomat työnharjoittelut kielletään EU:n päätöksellä, voin vaan kuvitella miten monelle loispummiyrittäjälle uutinen aiheutti itkupotkuraivarit :D

    • Anonyymi

      Milloin 9 euron perseilyt kielletään? Demareiden Filatohveli loi ja toi ilmaiset orjatyöt Suomeen.

      • Anonyymi

        Ei 9 euron pereseilyjä olla kieltämässä vaan palkattomat työharjoittelut joita aletaan kutsua 9 euron pereilyiksi ja homma jatkuu entiseen tapaan.


    • Anonyymi

      Olisi aikakin jo❗🤣

    • Anonyymi

      Olin aikoinaan 9€/pvä 6h sairasta, tein samat hommat mitä vakituiset. Tämä hallitus on ulkona elämästä.

    • Anonyymi

      Hyi he*vetti

    • Anonyymi

      Kannatetaan.

    • Anonyymi

      Opiskelijoiden voi olla vaikea löytää harjoittelupaikkoja, jos tulee pakko maksaa harjoittelijalle palkkaa. Monelle tekee tiukkaa löytää harjoittelupaikka jo nyt, vaikka on työnantajalle ilmaista.

    • Anonyymi

      Loisimiseen erikoistuneilla "yrityksillä" on menossa heidän huonoon liiketoimintamalliinsa perustuvat hyvät tulot alas, kun näin toimitaan.

      Ja se on todella hyvä asia.

      Yritystoimintaan mukaan vain kyvykkäitä ja palkanmaksuhaluisia yrityksiä, muut "yritykset" voi mennä sinne missä pippuri kasvaa.

    • Anonyymi

      Onkin jo aika puuttua työvoiman hyväksi käyttöön. Hyvä aloite Eu:sta päin.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      144
      3860
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      88
      3508
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      324
      2016
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      93
      1507
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1306
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1175
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      152
      937
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      909
    9. 46
      803
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      787
    Aihe