Lievä älyllinen kehitysvamma/Adhd

Onko totta Adhd hoito Kehitysvamma puolella hoidettava?

Vai onko, totta, että Adhd hoito kuuluu mielenterveys puolelle eikä kehitysvamma puolelle olenkaan?

Kun kehitysvamma psykiatri puolelta ei hyväksy oli kirjoitettu, että Adhd hoito kuuluu mielenterveys puolelle ja unihäiriö hoito myös.

Ja mielenterveys puoli hylkäsi kun Lievä älyllinen kehitysvamma ne kirjotti kehitysvamma puolella pitää hoitaa kehitysvammaisten mielenterveys ja Adhd ja unihäiriö jutut.

Moni jotka ovat kehitysvamma ohjaajien työssä ne on lähteny opiskelee mielenterveys puolelle vielä kun meitä ei osaa auttaa muuten kehitysvamma puolella joilla on Adhd ja unihäiriö.

Ja minun käytös ongelmat voi johtua kun äiti juo alkoholia ja kaksi veljeä käyttää huumeita.

Serkku jolle eilen soitin se sano tietenki minun käytös ongelmat voi älyllisen kehitysvamman saaneena johtuu kun läheiset käyttää alkoholia ja sisarukset huumeita.

Ja nämä asiat ei kuulu kehitysvamma puolelle ohjaajien tietää, koska liittyy minun läheisiin.

Veli joka sano että sen täytyy kertoo, kun huomaa olen älyllisen kehitysvamman saaneena liian viisas, kun etukäteen tiedän asioita vaikka vanhemmat suojelee.

Ja muut asiakkaat kehitysvamma puolella sanoo jatkuvasti miksi Henna Koskela on viisas ja ne ei ymmärrä kuten minä.


Minun mielestäni kehitysvamma työntekijät tekee väärin, kun ne ei kerro että Adhd on eri kuin lievä älyllinen kehitysvamma heikkolahjaisuus on eri kuin lievä älyllinen kehitysvamma

Mutta näissä voi ihmisten kasvo kuvien ilmeiden tunnistus Adhd, Heikkolahjaisuus ja Lievän Autismi ihmillä joillakin mennä vaikean kehitysvamma tasolle ja kaikki muut testit menee 71-85äö jolloin katsoo psykiatri puolelta, että Lievä älyllinen kehitysvamma kuuluu laitaa jos ei tunnista ihmisten eleitä ja ilmeitä joka minun psykologi papereissa oli mennyt vaikean älyllisen kehitysvamman tasolle.

Mutta kokonais kielellinen älyllinen taso oli psykologi paperi jutussa 75 äö.

Joka teki, että jossain olen ilmeisesti yli Älyllisen kehitysvamman ja jossain älyllinen kehitysvamma tasolla.

Olen vaikea Adhd ja kehitysvamma työntekijä väittää Adhd jutussa on jumitus ei muka jumitus yhteen samaan asiaan kuulu Lievään älylliseen kehitysvamma juttuun joka tekee ongelmia kehitysvamma puolella minulla.

Ja käytös ongelmat tulee Itsellä siitä, kun muut asiakkaat kehitysvamma puolella sanoo, että miksi ei ole yhtä viisaita kuten Henna Koskela

1

155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

      💋 ­­­N­­y­­m­­­f­­­o­­­m­a­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17898960T

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2670
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      93
      1987
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1518
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      1048
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      68
      946
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe