Onko totta Adhd hoito Kehitysvamma puolella hoidettava?
Vai onko, totta, että Adhd hoito kuuluu mielenterveys puolelle eikä kehitysvamma puolelle olenkaan?
Kun kehitysvamma psykiatri puolelta ei hyväksy oli kirjoitettu, että Adhd hoito kuuluu mielenterveys puolelle ja unihäiriö hoito myös.
Ja mielenterveys puoli hylkäsi kun Lievä älyllinen kehitysvamma ne kirjotti kehitysvamma puolella pitää hoitaa kehitysvammaisten mielenterveys ja Adhd ja unihäiriö jutut.
Moni jotka ovat kehitysvamma ohjaajien työssä ne on lähteny opiskelee mielenterveys puolelle vielä kun meitä ei osaa auttaa muuten kehitysvamma puolella joilla on Adhd ja unihäiriö.
Ja minun käytös ongelmat voi johtua kun äiti juo alkoholia ja kaksi veljeä käyttää huumeita.
Serkku jolle eilen soitin se sano tietenki minun käytös ongelmat voi älyllisen kehitysvamman saaneena johtuu kun läheiset käyttää alkoholia ja sisarukset huumeita.
Ja nämä asiat ei kuulu kehitysvamma puolelle ohjaajien tietää, koska liittyy minun läheisiin.
Veli joka sano että sen täytyy kertoo, kun huomaa olen älyllisen kehitysvamman saaneena liian viisas, kun etukäteen tiedän asioita vaikka vanhemmat suojelee.
Ja muut asiakkaat kehitysvamma puolella sanoo jatkuvasti miksi Henna Koskela on viisas ja ne ei ymmärrä kuten minä.
Minun mielestäni kehitysvamma työntekijät tekee väärin, kun ne ei kerro että Adhd on eri kuin lievä älyllinen kehitysvamma heikkolahjaisuus on eri kuin lievä älyllinen kehitysvamma
Mutta näissä voi ihmisten kasvo kuvien ilmeiden tunnistus Adhd, Heikkolahjaisuus ja Lievän Autismi ihmillä joillakin mennä vaikean kehitysvamma tasolle ja kaikki muut testit menee 71-85äö jolloin katsoo psykiatri puolelta, että Lievä älyllinen kehitysvamma kuuluu laitaa jos ei tunnista ihmisten eleitä ja ilmeitä joka minun psykologi papereissa oli mennyt vaikean älyllisen kehitysvamman tasolle.
Mutta kokonais kielellinen älyllinen taso oli psykologi paperi jutussa 75 äö.
Joka teki, että jossain olen ilmeisesti yli Älyllisen kehitysvamman ja jossain älyllinen kehitysvamma tasolla.
Olen vaikea Adhd ja kehitysvamma työntekijä väittää Adhd jutussa on jumitus ei muka jumitus yhteen samaan asiaan kuulu Lievään älylliseen kehitysvamma juttuun joka tekee ongelmia kehitysvamma puolella minulla.
Ja käytös ongelmat tulee Itsellä siitä, kun muut asiakkaat kehitysvamma puolella sanoo, että miksi ei ole yhtä viisaita kuten Henna Koskela
Lievä älyllinen kehitysvamma/Adhd
1
167
Vastaukset
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17898960T
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä652147Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721732Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2441402Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371347- 831202
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3601143Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3301108