Miten käy niille Lievän älyllisen kehitysvamman jos kehitysvamman saaneet joutuu takaisin laitokseen jotka eivät vammaissosiaali työntekijän ja ohjaajien mielestä ole oikein sijoitettu jotka kehitysvamma työntekijät haluaa minun lisäkseni saada siirrettyä kokonaan mielenterveys puolelle?
Ja jotka eivät ole koskaan ollut edunvalvonta piirissä.
Ja jotka yksin älyllisen kehitysvamman saaneena osaa maksaa vuokra laskut eikä vanhemmat hoida minun tilejä.
Isä ja äiti sanonu vaikka minulla on Lievä älyllinen kehitysvamma osaan hoitaa yksin ilman apua raha ja pankki jutut.
Ja koko ajan kehitysvamma työntekijät yrittää lopettaa asiakkuus jutun minun kohdalla..
Miten käy niille jotka ovat ei selkeä Lievä älyllinen kehitysvamma saaneet voiko olla, että niitä ei hyväksytä kehitysvamma laitokseen jos kehitysvamma lääkäri on kirjoittanut Adhd tekee ongelmia kehitysvamma puolella?
Kehitysvammaisten Laitos asuminen
1
335
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1082227- 103896
- 66843
- 47808
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21776Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha518725Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64625
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561