Kiusaajilta kaikki pois ja heidän tilalle muita hyviä ihmisiä, jotka ei töni eikä kiusaa!
Kiusatut ansaitsee haluamansa naisen ja rahaa saa samalla
4
266
Vastaukset
- Anonyymi
ei.
- Anonyymi
Sinä et tule ikinä saamaan naista.
- Anonyymi
Olin kiusattu koko peruskoulun ja lukion. Sen jälkeenkin, kunnes pistin elämäni ja etenkin paskat ihmissuhteet uusiksi. Lähdin opiskelemaan muualle, idiootit "kaverit" jäi kotipaikkakunnalle.
Minulle hoettiin aina kuinka olen ruma, tyhmä, vammainen jne. eikä minusta koskaan tule mitään enkä saa naistakaan. En siellä pienellä kiusaajien paikkakunnalla.
Mutta nyt vuosia myöhemmin. Koulut käyty, hyväpalkkainen työ, oma talo, perhe ja elämässä asiat kunnossa.
Mitä niille kiusaajille kuuluu? Pikaisen sometuksen perusteella työttöminä loisina, raksalla hanttihommissa tai muissa matalapalkkahommissa ja ulistaan facessa kuinka yhteiskunta on perseestä ja kaikki on mamujen syytä (:D). No, eipä yllätä. Kun ovat koko ikänsä keskittyneet kiusaamaan muita tekemättä mitään järkevää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."662265Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2302162- 1201468
Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj211232En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711200- 1131120
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102959Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933885