Oletko antanut mandaatin ?

Anonyymi-ap

Purra perusteli, että hallitusohjelman kirjaukset on tehty hyvinvointijärjestelmän säilyttämisen turvaamiseksi.

”Moni asia tulee kyllä muuttumaan. Kansa on äänestänyt muutosta,
k a n s a on antanut mandaatin tälle hallituspohjalle. Ja nyt me aloitamme.”

24

303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En. Eikä PS edusta koko kansaa.

      • Anonyymi

        Kaikki 4 hallituspuoluetta ovat kansanäänestyksen tulos.
        Miksi sitä on niin vaikea ymmärtää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki 4 hallituspuoluetta ovat kansanäänestyksen tulos.
        Miksi sitä on niin vaikea ymmärtää?

        Marinin ihailijat hyppivät nyt tasajalkaa pettymyksestä, kun ei tullutkaan jatkoa entiselle katastrofihallitukselle.
        Kommentit alkavat olla jo sitä luokkaa, että luulisi alakoululaisten riehuvan palstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki 4 hallituspuoluetta ovat kansanäänestyksen tulos.
        Miksi sitä on niin vaikea ymmärtää?

        Kansanäänestyksen lopputulos on enemmän tai vähemmän sattumaa.
        PS:ää ei äänestänyt kuin 20 % eli he eivät edusta koko kansaa.
        Vain 20 % on antanut heille mandaatin.
        Samoin on kokoomuksen kanssa.

        Äänestyksen tulosta ei voi etukäteen tietää eikä hallituskokoonpanoa.
        Äänestämisessä ole kuluttajasuojaa, ei saa luotettavaa tietoa
        tuotteesta etukäteen eikä etukäteen tiedä mille koalitiolle on antanut mandaatin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kansanäänestyksen lopputulos on enemmän tai vähemmän sattumaa.
        PS:ää ei äänestänyt kuin 20 % eli he eivät edusta koko kansaa.
        Vain 20 % on antanut heille mandaatin.
        Samoin on kokoomuksen kanssa.

        Äänestyksen tulosta ei voi etukäteen tietää eikä hallituskokoonpanoa.
        Äänestämisessä ole kuluttajasuojaa, ei saa luotettavaa tietoa
        tuotteesta etukäteen eikä etukäteen tiedä mille koalitiolle on antanut mandaatin.

        Eikä SDP:ä äänestänyt kuin vajaa 20 prosenttia.

        Eikö olekin mielenkiintoista...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä SDP:ä äänestänyt kuin vajaa 20 prosenttia.

        Eikö olekin mielenkiintoista...

        Onko joku muuta väittänyt ?


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki 4 hallituspuoluetta ovat kansanäänestyksen tulos.
        Miksi sitä on niin vaikea ymmärtää?

        Kovin vähillä äänillä kaksipuoluetta siellä on.
        On niin vaikeata tajuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marinin ihailijat hyppivät nyt tasajalkaa pettymyksestä, kun ei tullutkaan jatkoa entiselle katastrofihallitukselle.
        Kommentit alkavat olla jo sitä luokkaa, että luulisi alakoululaisten riehuvan palstalla.

        Olen aivan tyytyväinen että Persu lähti Kokareitten kanssa hallitukseen.
        Täytyy siellä olla puolue jonka niskaan kipataan ikävienasioiten syytökset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä SDP:ä äänestänyt kuin vajaa 20 prosenttia.

        Eikö olekin mielenkiintoista...

        Ei, mutta teidän käyttämä sana kansa on.


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        💋 ­­N­­y­m­­f­­o­­­m­­a­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17899417u

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Mistäpä ne mandaatit muilta kuin kansalta demokraattisilla vaaleilla.

    • Anonyymi

      Hallitus aloitti nopeasti, kun uusi ministeri kok. Autto ohjeisti Suomen edustajaa äänestämään vastaan EU:n ennallistamispaketista.
      Homma lähti pelaamaan, kun tuli jämäkkyyttä piperryspolitiikkaan verrattuna, jossa ei ollut mitään tolkkua pöljien vihreitten jäljiltä.

      • Anonyymi

        Vihreät on älyn aatelia persuihin verrattuna.


      • Anonyymi

        Jos tolkuna pidetään kurjistamista. Aika sekaisin olet.


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Monesti unohdetaan se, että harvoin kaikki hallituksen ajamat asiat menevät läpi.

      • Totta, hallitusohjelma on vain visio.
        Toteutuneet suunnitelmat sitten tulevaisuutta.
        Tietää räksytystä ja politiikkahupia suomalaisille,
        jos se vain vähänkin kiinnostaa.
        Sekin hupi alkaa tosin olla jo väljähtynyttä.

        Oppositiodemarit jo teroittelevat puukkojaan.

        Suurin hupini on seurata kepua.
        Tuon mahtipuolueen luisumista marginaaliin.
        Saarikko on jo räksytyksen aloittanut.
        Edes ylimääräinen lapsilisä ei rouvan puoluetta pelastanut.
        Miten vasemmalla tuo alkiolainen puolue todella on,
        jää nähtäväksi.
        Elämme mielenkiintoisia aikoja.
        Yltäkylläisyydestä ja omista eduista on niin vaikeaa luopua.


      • Anonyymi
        maissiii kirjoitti:

        Totta, hallitusohjelma on vain visio.
        Toteutuneet suunnitelmat sitten tulevaisuutta.
        Tietää räksytystä ja politiikkahupia suomalaisille,
        jos se vain vähänkin kiinnostaa.
        Sekin hupi alkaa tosin olla jo väljähtynyttä.

        Oppositiodemarit jo teroittelevat puukkojaan.

        Suurin hupini on seurata kepua.
        Tuon mahtipuolueen luisumista marginaaliin.
        Saarikko on jo räksytyksen aloittanut.
        Edes ylimääräinen lapsilisä ei rouvan puoluetta pelastanut.
        Miten vasemmalla tuo alkiolainen puolue todella on,
        jää nähtäväksi.
        Elämme mielenkiintoisia aikoja.
        Yltäkylläisyydestä ja omista eduista on niin vaikeaa luopua.

        Ei köyhällä ole yltäkylläisyyttä eikä varakkaan tarvitse mistään luopua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei köyhällä ole yltäkylläisyyttä eikä varakkaan tarvitse mistään luopua.

        Marinin hallitus piti köyhien yltäkylläisyydestä huolta,
        ainakin jos vasemmistoliittoa kuuntelee,
        Eikö se toteutunutkaan,
        mihin ne rahat menivät.
        Yhtenään he kehuivat kuinka on velaksi korotettu sitä ja tätä.
        Pitikö Marinin hallitus siis varakkaiden pusseista huolta,
        nyt on sitten kaikkien aika luopua jostain.
        Joskus sen edestään löytää minkä taakseen jättää.
        Se on selvää, on sitten millainen hallitus tahansa,
        jokaisen on talkoisiin osallistuttava
        tavalla tai toisella.


      • Anonyymi
        maissiii kirjoitti:

        Marinin hallitus piti köyhien yltäkylläisyydestä huolta,
        ainakin jos vasemmistoliittoa kuuntelee,
        Eikö se toteutunutkaan,
        mihin ne rahat menivät.
        Yhtenään he kehuivat kuinka on velaksi korotettu sitä ja tätä.
        Pitikö Marinin hallitus siis varakkaiden pusseista huolta,
        nyt on sitten kaikkien aika luopua jostain.
        Joskus sen edestään löytää minkä taakseen jättää.
        Se on selvää, on sitten millainen hallitus tahansa,
        jokaisen on talkoisiin osallistuttava
        tavalla tai toisella.

        "Se on selvää, on sitten millainen hallitus tahansa,
        jokaisen on talkoisiin osallistuttava tavalla tai toisella."

        Jokaisen ?
        Miksi varakkaat eivät sitten eivät osallistu mitenkään ?


    • Anonyymi

      Toivottavasti tämän epäinhimillisen äärioikeistolaisen, sinimumustan hallituksen
      epäinhimillisimmät suunnitelmat eivät mene läpi.

    • Anonyymi

      Oli mikä hallitus hyvänsä? Eläkeläisiltä iskee törkeesti suonta!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe