Mikä olisi edullinen häämatkakohde..?!!

Auroora

Olen menossa kesällä naimisiin. Maksamme puolisoni kanssa häät kokonaan itse, eikä säästöistämme enää muiden hääkustannusten jälkeen riitä rahaa häämatkaan. Emme välttämättä kaipaa edes ulkomaille, mutta jossain olisi mukava käydä ja tehdä jotain vähän erikoisempaa... Onko hyviä ideoita koto-Suomessa matkailuun tai edullisiin reissuihin näihin naapurimaihin...?

7

2207

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ninni

Koto-Suomen reissuissa tai vaikka Tukholman reissussa saattaa äkkiä mennä melkein saman verran rahaa kuin jos lähtee viikoksi kauemmas. Vertailkaa ainakin hintoja ennen kuin päätätte...

• jonna

Bulgaria on halpa matkakohde. Sinne mekin suuntaamme häiden jälkeen, kun budjetti ei muuhun veny.

• Taavo

Menkää ruattinlaivalle, tai vaikka affenanmaan piknikristeilylle. Se on edullista!

• Mm63

Miten olisi Turun saariston kierros fillarilla. Jos ulottaa kierroksen Ahvenanmaalle, niin voi melkein tuntea käyneensä ulkomailla.

http://www.saaristo.org/

• sari

Meillä sama homma ja olemmekin suuntaamassa Pärnun kauniille hietikoille... Halvalla pääsee eikä välttämättä tarvitse olla reissussa koko viikkoa/ sidottuna lento aikatauluihin ;)

• 16 vuoden takaa

Meillä oli sama tilanne päivälleen 16 vuotta sitten. Päätimme lähteä Kuusamoon autolla, koska olin niin vähän nähnyt Pohjois-Suomea.
      Olimme kyllä olleet ulkomailla yhdessä, mutta kotimaan pidemmillä reissuilla emme.

Usko tai älä - sitä matkaa muistelen kaihoten vieläkin! Yövyimme mökeissä yhden yön teltassa. Sellainen riippusillan ylitys (Myllykoski tai vast.) on jäänyt mieleen huippuelämyksenä. Ylipäätään Suomen kaunis alkukesän luonto, vain me kaksi eikä vielä tungosta missään. Luulen, että missään muualla emme olisi saaneet niin hyviä fiiliksiä.

• Nimetön

Me vuokrasimme hyvätasoisen mökin, jossa vietimme häämatkamme. Ei sesonki aikoina saa tosi kivoja mökkejä todella edullisesti. Kun aamupalat ja välipalat syödään romanttisesti lemmen pesässä ja käydään ulkona syömässä vain ruokailut on säästö jo aikas mukava (varsinkin meikäläiselle, joka on tosi nirso ruuan suhteen). Mitään nekatiivista en osaa ratkaisustamme sanoa, houneessahan sitä aikaa tulee paljon vietettyä ;o)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 488
      7250
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      227
      2558
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2551
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      157
      1854
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      114
      1738
    6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      3
      1469
    7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      0
      1357
    8. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1138
    9. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1135
    10. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      1133
    Aihe