Mikä olisi edullinen häämatkakohde..?!!

Auroora

Olen menossa kesällä naimisiin. Maksamme puolisoni kanssa häät kokonaan itse, eikä säästöistämme enää muiden hääkustannusten jälkeen riitä rahaa häämatkaan. Emme välttämättä kaipaa edes ulkomaille, mutta jossain olisi mukava käydä ja tehdä jotain vähän erikoisempaa... Onko hyviä ideoita koto-Suomessa matkailuun tai edullisiin reissuihin näihin naapurimaihin...?

7

2234

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ninni

Koto-Suomen reissuissa tai vaikka Tukholman reissussa saattaa äkkiä mennä melkein saman verran rahaa kuin jos lähtee viikoksi kauemmas. Vertailkaa ainakin hintoja ennen kuin päätätte...

• jonna

Bulgaria on halpa matkakohde. Sinne mekin suuntaamme häiden jälkeen, kun budjetti ei muuhun veny.

• Taavo

Menkää ruattinlaivalle, tai vaikka affenanmaan piknikristeilylle. Se on edullista!

• Mm63

Miten olisi Turun saariston kierros fillarilla. Jos ulottaa kierroksen Ahvenanmaalle, niin voi melkein tuntea käyneensä ulkomailla.

http://www.saaristo.org/

• sari

Meillä sama homma ja olemmekin suuntaamassa Pärnun kauniille hietikoille... Halvalla pääsee eikä välttämättä tarvitse olla reissussa koko viikkoa/ sidottuna lento aikatauluihin ;)

• 16 vuoden takaa

Meillä oli sama tilanne päivälleen 16 vuotta sitten. Päätimme lähteä Kuusamoon autolla, koska olin niin vähän nähnyt Pohjois-Suomea.
      Olimme kyllä olleet ulkomailla yhdessä, mutta kotimaan pidemmillä reissuilla emme.

Usko tai älä - sitä matkaa muistelen kaihoten vieläkin! Yövyimme mökeissä yhden yön teltassa. Sellainen riippusillan ylitys (Myllykoski tai vast.) on jäänyt mieleen huippuelämyksenä. Ylipäätään Suomen kaunis alkukesän luonto, vain me kaksi eikä vielä tungosta missään. Luulen, että missään muualla emme olisi saaneet niin hyviä fiiliksiä.

• Nimetön

Me vuokrasimme hyvätasoisen mökin, jossa vietimme häämatkamme. Ei sesonki aikoina saa tosi kivoja mökkejä todella edullisesti. Kun aamupalat ja välipalat syödään romanttisesti lemmen pesässä ja käydään ulkona syömässä vain ruokailut on säästö jo aikas mukava (varsinkin meikäläiselle, joka on tosi nirso ruuan suhteen). Mitään nekatiivista en osaa ratkaisustamme sanoa, houneessahan sitä aikaa tulee paljon vietettyä ;o)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      13
      2194
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1609
    3. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      73
      1435
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      257
      1432
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      232
      1326
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1110
    7. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1069
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1050
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      92
      993
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      983
    Aihe