Mikä olisi edullinen häämatkakohde..?!!

Auroora

Olen menossa kesällä naimisiin. Maksamme puolisoni kanssa häät kokonaan itse, eikä säästöistämme enää muiden hääkustannusten jälkeen riitä rahaa häämatkaan. Emme välttämättä kaipaa edes ulkomaille, mutta jossain olisi mukava käydä ja tehdä jotain vähän erikoisempaa... Onko hyviä ideoita koto-Suomessa matkailuun tai edullisiin reissuihin näihin naapurimaihin...?

7

2161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ninni

      Koto-Suomen reissuissa tai vaikka Tukholman reissussa saattaa äkkiä mennä melkein saman verran rahaa kuin jos lähtee viikoksi kauemmas. Vertailkaa ainakin hintoja ennen kuin päätätte...

    • jonna

      Bulgaria on halpa matkakohde. Sinne mekin suuntaamme häiden jälkeen, kun budjetti ei muuhun veny.

    • Taavo

      Menkää ruattinlaivalle, tai vaikka affenanmaan piknikristeilylle. Se on edullista!

      • Mm63

        Miten olisi Turun saariston kierros fillarilla. Jos ulottaa kierroksen Ahvenanmaalle, niin voi melkein tuntea käyneensä ulkomailla.

        http://www.saaristo.org/


    • sari

      Meillä sama homma ja olemmekin suuntaamassa Pärnun kauniille hietikoille... Halvalla pääsee eikä välttämättä tarvitse olla reissussa koko viikkoa/ sidottuna lento aikatauluihin ;)

    • 16 vuoden takaa

      Meillä oli sama tilanne päivälleen 16 vuotta sitten. Päätimme lähteä Kuusamoon autolla, koska olin niin vähän nähnyt Pohjois-Suomea.
      Olimme kyllä olleet ulkomailla yhdessä, mutta kotimaan pidemmillä reissuilla emme.

      Usko tai älä - sitä matkaa muistelen kaihoten vieläkin! Yövyimme mökeissä yhden yön teltassa. Sellainen riippusillan ylitys (Myllykoski tai vast.) on jäänyt mieleen huippuelämyksenä. Ylipäätään Suomen kaunis alkukesän luonto, vain me kaksi eikä vielä tungosta missään. Luulen, että missään muualla emme olisi saaneet niin hyviä fiiliksiä.

    • Nimetön

      Me vuokrasimme hyvätasoisen mökin, jossa vietimme häämatkamme. Ei sesonki aikoina saa tosi kivoja mökkejä todella edullisesti. Kun aamupalat ja välipalat syödään romanttisesti lemmen pesässä ja käydään ulkona syömässä vain ruokailut on säästö jo aikas mukava (varsinkin meikäläiselle, joka on tosi nirso ruuan suhteen). Mitään nekatiivista en osaa ratkaisustamme sanoa, houneessahan sitä aikaa tulee paljon vietettyä ;o)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2338
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      8
      1902
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1363
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1250
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1225
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      16
      1150
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1091
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1045
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1024
    10. 13
      1010
    Aihe